 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 15.01.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:03.09.2010
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2011 - 30.04.2017 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: contabilitate primara, evidenta facturilor scadente si plata acestora, reconcilierea soldurilor cu partenerii, gestionarea relatiilor interdepartamentale, preluarea apelurilor telefonice, procesarea comenzilor de la clienti si mentinerea relatiilor pre si post vanzare si livrare, emiterea comenzilor catre furnizori(interni, externi), participarea la inventarierea stocurilor de produse finite, marfuri, materii prime, mijloace fixe si a altor obiecte de inventar.
salar, bonuri de masa |
|
01.08.2010 - 01.03.2011 Departament: achizitii Titlu Job: analist cumparari Responsabilitati: - Codificarea pieselor necesare in hala pentru procesul de productie
- Emiterea comenzilor catre furnizori pentru a achizitiona bunuri, pe baza rezultatului procesului Achizitie-Stocuri-Inventar.
- Indeplinirea si de alte sarcini de serviciu stabilite de catre conducerea companiei, activitati de secretariat,contabilitate primara |
|
23.07.2008 - 01.02.2009 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: referent Responsabilitati: - Contactarea clienţilor cu datorii şi incercarea de a asigura plata, folosind telefonul , faxul , e-mail, scrisori
- Inregistrarea informaţiilor despre starea financiară a clientilor
- Preluarea apelurilor telefonice
- Stabilirea şi monitorizarea limitelor de credit
- Procesarea comenzilor in asteptare , prin evaluarea riscului; eliberarea comenzilor |
|
05.07.2007 - 25.09.2007 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: house keeper Responsabilitati: -Curatenie camere,evidenta camerelor eliberate si curatirea acestora |
|
04.04.2005 - 08.11.2005 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: secretara Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice ,contactarea clientilor si furnizorilor firmei, evidenta facturilor scadente si plata acestora ,contabilitate primara, evidenta agendei managerului |
| studii | |
|
Facultati: 2005 - 2008 Facultate: Administrarea Afacerilor la Babes Bolyai din Cluj-Napoca.
Premii Traininguri
Nov 2016 - Jan 2017: Deutch Academy Course in Berlin, Germania
Nivelul A1.1 si A1.2
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): spaniolă(avansat,avansat,avansat) engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|