Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.09.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2011 - 30.04.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

contabilitate primara, evidenta facturilor scadente si plata acestora, reconcilierea soldurilor cu partenerii, gestionarea relatiilor interdepartamentale, preluarea apelurilor telefonice, procesarea comenzilor de la clienti si mentinerea relatiilor pre si post vanzare si livrare, emiterea comenzilor catre furnizori(interni, externi), participarea la inventarierea stocurilor de produse finite, marfuri, materii prime, mijloace fixe si a altor obiecte de inventar.
salar, bonuri de masa

01.08.2010 - 01.03.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: analist cumparari

Responsabilitati:

- Codificarea pieselor necesare in hala pentru procesul de productie
- Emiterea comenzilor catre furnizori pentru a achizitiona bunuri, pe baza rezultatului procesului Achizitie-Stocuri-Inventar.
- Indeplinirea si de alte sarcini de serviciu stabilite de catre conducerea companiei, activitati de secretariat,contabilitate primara

23.07.2008 - 01.02.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

- Contactarea clienţilor cu datorii şi incercarea de a asigura plata, folosind telefonul , faxul , e-mail, scrisori
- Inregistrarea informaţiilor despre starea financiară a clientilor
- Preluarea apelurilor telefonice
- Stabilirea şi monitorizarea limitelor de credit
- Procesarea comenzilor in asteptare , prin evaluarea riscului; eliberarea comenzilor

05.07.2007 - 25.09.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: house keeper

Responsabilitati:

-Curatenie camere,evidenta camerelor eliberate si curatirea acestora

04.04.2005 - 08.11.2005

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice ,contactarea clientilor si furnizorilor firmei, evidenta facturilor scadente si plata acestora ,contabilitate primara, evidenta agendei managerului

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Administrarea Afacerilor la Babes Bolyai din Cluj-Napoca.

Premii

Traininguri
Nov 2016 - Jan 2017: Deutch Academy Course in Berlin, Germania
Nivelul A1.1 si A1.2

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close