Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.11.1981

obiectiv

 

Mi-as dori dezvoltarea profesionala intr-o companie de top, unde sa-mi pot aprofunda cunostintele. Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional, care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor profesionale; Utilizarea acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii si imbunatatirii indicatorilor de rentabilitate ai acesteia. Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Banci

Oras de lucru: Ploiesti, Campina

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - 31.10.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier/ reprezentant vanzari

Responsabilitati:

In cadrul societatii SC EVOMARKETING SRL, in parteneriat cu Bilete.ro si Bilet.ro, am urmatoarele responsabilitati; vanzarea de bilete online pe platformele Bilete.ro si Bilet .ro si vanzarea de bilete in mod fizic, rezervare de bilete, informarea clientilor, cat mai in detaliu, asupra spectacolelor, atat telefonic cat si in mod fizic, preluarea apelurilor telefonice a aproximativ 60-80 de persoane pe zi, actualizarea permanenta a bazei de date, promovarea spectacolelor prin actualizarea zilnica a site-ului cu date referitoare la spectacole, contabilitate primara, gestionarea stocului de coli pt tiparirea biletelor, fiscalizarea biletelor pentru spectacole(mentinerea relatiilor cu ANAF), conducerea clientilor in sala de spactacole, prezentarea de oferte promotionale si mentinerea permanenta si prietenoasa cu clienii si cu colaboratorii.

01.02.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asociatia Culturala Casa de Balet are ca obiect de activitate: cursuri de balet, atat pentru copii, cat si pentru adulti, dans modern, contemporan, cursuri de pian, chitara, canto, teatru. In cadul Asociatiei Culturale Casa de Balet am urmatoarele responsabilitatii: preluarea cursantilor la intrarea in sediu si informarea acestora cu privire la cursul dorit, prezentarea fiselor de inscriere in vederea completerii de catre cursant, preluarea apelurilor telefonice pentru informarea clientilor asupra conditiilor contractuale, preluarea apelurilor telefonice privind inscrieriile la curs si prezentarea detaliilor cursului dorit (pretul abonamentului/sedintei, programul, reprogramarea cursantului), incasarea lunara a abonamentului, lucrul cu casa de marcat, gestionarea activitatii de asistent manager prin preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora dupa caz, receptionarea si distribuirea mesajelor, a e-mail-urilor corespondentei si mentinerea evidentei acestora, organizarea de intalniri, precum si pregatirea agendei impreuna cu managerul asociatiei, redactarea corespondentei si a altor documente, inregistrarea si predarea lor la persoanele desemnate, contabilitate primara, tinerea registrului de intrari-iesiri, operare pc (Word, Excel, Internet, oprerare scanner, fax, xerox, gestionarea relatiei cu firmele de curierat, intocmirea necesarului periodic de consumabile (papetarie, cat si costume pt balet) si igienico-sanitare, tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei, eliberarea diferitelor adeverinte, mentinerea legaturii cu banca pentru depunerea si ridicarea de numerar, tinerea evidentei lunare a facturilor si transmiterea lor catre alte departamente, actualizarea permanenta a bazei de date a cursantilor, mentinerea legaturi cu posturile de radio si cu colaboratorii, participarea la targuri expozitionale, stabilirea intalnirilor, stabilirea si sustinerea interviuri-lor/casting-urilor, tinerea agendei la zi.

01.06.2014 - 31.08.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

In cadrul societatii SC CADOR-FASHION FOR HOME Srl”, din incinta Shopping City Ploiesti am avut urmatoarele responsabilitati: consilierea clientilor cat mai in detaliu a marfii expuse in magazin,efectuarea operatiilor specifice vanzarii, lucrul cu casa de marcat si POS, emiterea bonului fiscal pentru produsele cumparate si incasarea contravalorii acestora, operatii de gestiune, pastrarea ordinii si curateniei in zona de activitate pe tot parcursul programului.

01.08.2013 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

In cadrul farmaciei veterinare, „Sc Dogvetninamar Srl”, am avut urmatoarele responsabilitati:
Prezentarea marfii si efectuarea operatiilor specifice vanzarii (alegerea si cantarirea marfii) produselor farmaceutice veterinare.
Prescrierea de medicamente (sub indrumarea si cu acordul medicului veterinar).
Lucrul cu casa de marcat/emiterea bonului fiscal pentru produsele cumparate si incasarea contravalorii acestora.
Operatii de gestiune.
Calcularea preturilor.
Aprovizionarea cu marfa.
Pastrarea ordinii si curateniei in zona de activitate pe tot parcursul programului.
Întocmire de comenzi.

01.05.2011 - 30.09.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

In cadrul societatii „Sc Renie Srl” am avut urmatoarele responsabilitati:
Preluare apeluri telefonice si directionarea lor dupa caz, redactarea documentelor societatii, utilizarea fax-ului si copiatorului, inregistrarea si evidenta documentelor in registrul de corespondenta intrari-iesiri, arhivarea documentelor, completarea si evidenta dosarelor salariatilor, intampinarea si indrumarea vizitatorilor/clientilor, primirea si distribuirea corespondentei catre manager, gestionarea relatiei cu firmele de curierat, intocmire facturi, comenzi, ordine deplasare, evidenta caietului de adrese.

01.10.2007 - 31.01.2008

Departament: altele

Titlu Job: practica pedagogica

Responsabilitati:

Dobândirea de cunostinte privind pregătirea personalului didactic.

01.03.2006 - 01.12.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: casier sala

Responsabilitati:

In cadrul societatii, „Sc Bingo Ateneu Srl”.am avut urmatoarele activitati:
Operatii de casierie, reprezentant relatii clienti,vanzarea de bilete in sala.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Profil: Facultatea de Stiinte Economice, Specializarea: Managementul Sectorului Public la Universitatea de Petrol si Gaze din Ploiesti.
2008 - 2010 Masterat: Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, Specializarea: Comunicare Manageriala si Resurse Umane la Scoala Nationala De Studii Politice Si Administrative din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Profil: Facultatea de Litere si Stiinte, Specializarea: Asistenta Manageriala si Secretariat la Universitatea de Petrol si Gaze din Ploiesti.
2001 - 2005 Liceu: Filologie la Liceul Teoretic Constantin Cantacuzino din Baicoi.

Activitati extracurriculare

APTITUDINI SI COMPETENTE SOCIALE:
• Sunt o persoana receptiva, dinamica,perseverenta,usor adaptabila la orice situatie cu abilitatea de a intra cu usurinta in contact cu oameni si cu abilitati de comunicare si de prezentare,abilitatea de a lucra ca parte a echipei.

Premii

Calificari
Oct 2009: Curs de specializare,Inspector / Referent Resurse Umane,SC Dotis Trainig SRL. Ploiesti (Romania)
Jun 2008: Modul Pedagogic,Profil: Departamentul Pentru Pregatirea Personalului Didactic,Specializarea: Psihopedagogie,Universitatea de Petrol si Gaze, Ploiesti (România)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20