Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.09.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2006

obiectiv

 

Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator .Obiectivul urmarit este acela de a-mi gasi un joob atractiv, intr-o companie eficienta, alaturi de un colectiv tanar si eficient.

Salariu: nespecificat

Beneficii: 1. Firma serioasa in care onestitatea si sinceritatea sint pe primul plan. 2. Salarizare corespunzatoare. 3. De preferat (dar nu in mod absolut) sa fie bine precizate cererea si oferta ( program de lucru, atributii, obligatii, drepturi si altele). 4.Transport asigurat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Transport / Distributie, Achizitii, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii , urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare,etc;
-preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentelor implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientiilor, furnizorilor si a celorlalti angajati;
-elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
-asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
-asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
-asigurarea celor mai avantajoase modalitati de transport si mentinerea relatiilor cu transportatorii internationali;
-planificarea si optimizarea operatiunilor de transport marfuri;
- organizarea fluxurilor de marfa si asigurarea eficientizarilor capacitatiilor de transport;
-solutionarea situatiilor de exceptie in activitatea logistica;
-administrarea parcului auto;
-organizarea si realizarea tuturor documentelor necesare aferente administrarii si functionarii parcului auto;
-asigurarea consumurilor specifice parcului auto ( service, dosare dauna, fise de parcurs,carduri de alimentare combustibil, RCA , CASCO, ITP, etc);
-realizarea si intocmirea dosarelor de inmatriculari auto;
-asigurarea intregului suport in cadrul asociatiei de proprietari in vederea redactarii documentatiei specifice programului de finantare pentru reabilitare fatada si acoperis a unui bloc de 13 apartamente;

01.12.2014 - 30.11.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator licitatii si asigurari

Responsabilitati:

Expert Achizitii Publice:
-identific anunturile publicate pe Website-urile oficiale (ex:SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice specifice obiectului de activitate a companiei;
-procur documentatia de atribuire de la autoritatile contractante;
-analizez si clarific conditiile de eligibilitate la procedura de achizitie cu departamentul abilitat;
-colaborez cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
- intocmesc documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
- completez formularele aferente licitatiei, redactez oferta;
- intocmesc si verific dosarul administrativ al licitatiei publice;
- depun la sediul autoritatii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
- elaborez raspunsuri,impreuna cu departamentul abilitat, la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
- intocmesc dosarul procedurii de achizitie publica;
-monitorizez si centralizez statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.);
- organizez si arhivez documentele aferente activitatii desfasurate.

Agent de Asigurare:
- estimez, evaluez si preiau in asigurare riscurile specifice tipurilor de asigurari pe care societatea este autorizata sa le incheie;
- contractez, inchei si reinnoiesc contractele de asigurare pentru asigurarile autorizate in limita competentelor stabilite de normele interne;
- incasez la scadenta ratele de prima, urmatoare celei dintai, in vederea continuarii raporturilor de asigurare;
- monitorizez ratele de prima urmatoare celei dintai, la contractele de asigurare incheiate;
- ofer inspectorului de asigurare date informative in vederea elaborarii ofertelor de asigurare in concordanta cu cerintele asiguratilor sai;
- urmaresc depunerea la termen a primelor incasate in concordanta cu documentele cu regim special si a celor de incasare existente;
- arhivez copiile contractelor de asigurare si raspund de pastrarea lor in conditii de siguranta si protectie corespunzatoare;
- mentin legatura permanenta cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia,
- identific oportunitati care apar, mentinand o atentie sporita la evolutia pietei asigurarilor.

01.09.2012 - 01.10.2014

Departament: management

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

●Coordonarea echipei de vanzari si distributie din zona de Vest (6 judete : Caras-Severin, Timis, Arad, Bihor, Satu-Mare, Maramures);
●Urmarirea actiunilor si ofertelor concurentei;
●Promovarea, impreuna cu echipa din subordine, a ofertelor de produse si servicii, ofertele speciale si politica relationala cu clientii care sa asigure pe termen mediu si lung o pozitie de top in piata;
●Stabilirea obiectivelor lunare pentru fiecare consultant de vanzari, reprezentant logistic si distributie, in functie de situatia din piata si de cerintele managementului companiei;
●Stabilirea si urmarirea realizarii obiectivelor lunare prin monitorizarea indicatorilor importanti pentru performanta afacerii;
●Realizarea periodica a rapoartelor in functie de indicatorii urmăriţi;
●Intocmirea proceselor de evaluare a performantelor individuale;
●Asigura implementarea planului de dezvoltare anual si realizarea obiectivelor anuale ale companiei;
●Aplicarea procedurilor de lucru si corectitudinea lor;
●Realizeaza, urmareste si verifica implementarea planurilor strategice pentru atingerea obiectivelor in teritoriu;
●Managerizarea punctelor de lucru sub raport financiar, investitional, operational, resurse umane astfel incat sa fie atinsi parametrii de dezvoltare planificati anual;
●Recrutarea, intervievarea, selectia si integrarea noilor candidati in cadrul companiei;
●Gestionarea si coordonarea alocarii resurselor financiare, tehnologice, umane si a flotei auto;
●Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a activitatii zilnice, reducand timpii neproductivi si eficientizeaza activitatea;
●Aplicarea proceselor de lucru care sa asigure eficientizarea companiei;
●Supervizarea si coachingul permanent al echipei din subordine;
●Reprezentarea companiei in relatia cu furnizorii si autoritaile de stat din teritoriu;

01.07.2011 - 01.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator centru de relatii clienti

Responsabilitati:

Asigur relatia cu clientii companiei si buna desfasurare a activitatilor administrative din magazin.
Prezint clientilor serviciile si ofertele companiei conform nevoilor lor.
Asigur incasarea platilor efectuate de catre clienti in centrele de relatii cu clienti si a unui stoc permanent de materiale, echipamente.
Analist recrutare si integrare personal

11.09.2006 - 01.07.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier relatii clienti

Responsabilitati:

Imbunatatirea relatiilor cu clientii pe regiunea de Sud-Vest a Romaniei
Cresterea portofoliului de clienti.
Vinderea de servicii si prezentarea lor proactiva, acordarea suportului in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor in cadrul Universitatii de Vest din Timisoara.
2006 - 2010 Facultate: Management la Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor in cadrul Universitatii de Vest din Timisoara.

Premii

Certificari
Jun 2016 - Jun 2016: CCIAT
EXPERT ACHIZITII PUBLICE
Dec 2015 - Dec 2015: INSTITUTUL DE STUDII FINANCIARE
INTERMEDIAR IN ASIGURARI PERSOANE FIZICE
Jul 2004 - Sep 2014: Permisul european de conducere a calculatorului
Permisul european de conducere a computerului (ECDL – European Computer Driving Licence) este cel mai raspandit standard de certificare a abilitatilor de utilizare a computerului, recunoscut la nivel international.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close