de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.07.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2006

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei

Beneficii: bonuri de masa, Telefon serviciu

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

11.09.2006 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- programarea intalnirilor Directorului General (audiente, interviuri, etc.), asigurarea reprogramarilor in caz de nevoie;
- primirea si transmiterea la raioane / compartimente facturile de la furnizori (contracte / ocazionali);
- rezervarea de locuri la hoteluri si bilete de tren sau avion pentru angajatii care se deplaseaza in interes de serviciu;
- tinerea evidentei contractelor, autorizatiilor si actelor firmei;
- gestionarea documentelor de interes general ale firmei;
- centralizarea normelor interne, procedurile firmei si alte documente de interes general;
- urmarirea modificarilor aparute si asigurarea actualizarilor necesare;
- asigurarea redactarii documentelor/corespondentei de protocol;
- redactarea corespondentei de protocol/oferte la standarde de calitate care sa asigure imaginea pozitiva a firmei;
- participarea activa la problemele legate de proiectele noi indicate de Directorul General si pastrarea permanenta a legaturii dintre Directorul General si ceilalti directori in vederea derularii si a finalizarii proiectelor;
- centralizarea informatiilor care-mi parveneau, prelucrarea si prezentarea lor Directorului General in forme clare si accesibile;
- optimizarea activitatii de colectare a datelor;
- transmiterea informatiilor primite de la Directorul General catre persoanele vizate;
- programarea audientelor la directiune;
- inlocuirea inspectorului de resurse umane cand aceasta este in concediu; intocmirea pontajelor angajatilor;
- redactarea ordinei de zi si procesul-verbal;
- convocarea participantilor la sedintele firmei.

10.01.2003 - 10.09.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: oficiant specialist

Responsabilitati:

- evidenta contabila a factorilor postali privind activitatea zilnica a acestora (achitari mandate postale/telegrafice, achitari pensii, distribuirea recomandatelor/coletelor sosite, incasari abonamente presa, prezentari mandate postale/telegrafice, mesagerii);
- gestiune in acte;
- activitate de casier;
- lucru in FoxPro (lucru in retea).

09.06.1996 - 01.04.1999

Departament: relatii publice

Titlu Job: oficiant

Responsabilitati:

- activitate la ghiseu privind preluarea mandatelor/recomandatelor/coletelor prezentate de catre clienti;
- distribuirea mandatelor/recomandatelor/coletelor sosite in oficiul postal;
- efectuarea abonamentelor de presa;
- gestiune in acte.

studii

 

Facultati:

Liceul de Posta si Telecomunicatii “N.V. Karpen” - Bacau 1991 - 1995
Academia de Studii Economice din Bucuresti - Facultatea de Marketing - in curs

Activitati extracurriculare

lucru in echipa;
autodisciplina;
atentie distributiva;
seriozitate;
adaptabilitate si deschidere pentru a invata lucruri noi;
atentie si responsabilitate in indatoririle primite.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close