Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.11.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.06.2018

obiectiv

 

Ce ma recomanda pentru postul vizat: -Spiritul de echipă dobandit in organizarea de evenimente si proiecte la locul de munca -Capacitatea de adaptare la medii multiculturale, obtinută prin experienta de muncă în contact cu diferite categorii de beneficiari - Capacitatea de comunicare, dobandita ca urmare a experientei de lucru cu beneficiarii si colaborarea cu diferiti reprezentanti ai institutiilor cu care am colaborat in realizarea proiectelor sociale. - Spiritul organizatoric (experientă în logistică); - Experientă bună a Managementului de proiect sau al echipei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon de serviciu

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Management

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 05.06.2011

experienta profesionala

 

01.10.2017 - 30.06.2018

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

Responsabilitati:

Educatoarea instruieste si educã prin joc, pentru sprijinirea si promovarea dezvoltãrii copiilor de varstã prescolarã, urmãrind obiective cognitive si de limbaj, psiho-motorii, de educare a afectivitãtii, ale educatiei estetice si ale educatiei pentru societate.

01.02.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Indeplinirea activităților zilnice de secretariat:
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, e-mail
- actualizarea bazei de date, documente

01.11.2006 - 31.08.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: asistenta sociala

Responsabilitati:

In cadrul institutiei am ocupat functia de asistent social avand ca responsabilitati:
-primirea cazurilor sociale si coordonarea acestora pana la solutionarea problemei:
- realizarea anchetelor sociale la domiciliul asistatilor:
- intocmirea dosarelor si indrumarea catre alte institutii din domeniul protectiei sociale:
-colaborarea cu alte institutii ale statului sau fundatii pentru solutionarea unor cazuri sociale:
-coordonatoare a unui proiect al Arhiepiscopiei Bucurestilor intitulat: Centru de voluntariat pentru ingrijire la domiciliu"Bunul Samarinean"
- colaborarea cu preotii parohii pentru solutionarea unor cazuri sociale;
- colaborarea cu preotii si comitetele parohiale pentru realizarea unor strangeri de fonduri, sau ajutoare materiale in scopul sprijinirii familiilor sarace, familiilor cu multi copii, persoanelor varstnice, singure sau aflate in suferinta.
- recrutarea de voluntari pentru activitatea Centrului de voluntariat "Bunul Samarinean"
Pe langa aceste responsabilitati ale postului ma ocup si de
-programarea inspectiilor gestionare ale directorului,
-intocmirea si aranjarea actelor, dosarelor,
-stabilirea intalnirilor pentru realizarea inspectiilor gestionare sau personale;
-coordonarea activitatiilor atelierului de creatie infiintat pentru copii
-gestionarea resurselor financiare destinate activitatilor derulate de in cadrul Atelierului de Creatie
- Organizarea sectorului de asistenta sociala prin aranjarea dosarelor beneficiarilor pe anii si programe sociale in care au fost inclusi:
- Coordonarea Centrului de voluntariat pentru ingrijire la domiciliu" Bunul Samarinean" prin implicarea preotilor si comitetelor parohiale a mai multor parohii din Bucuresti pentru sprijinirea familiilor numeroase, persoanelor varstnice, singure si aflate in suferinta.
- Recrutarea, colaborarea si mentinerea voluntarilor in cadrul centrului de voluntariat;
- Lucrul in echipa cu comitetele parohiale, responsabilizarea si activarea acestora in cadrul parohiilor.
-Infiintarea unui Atelier de Creatie pentru copii proveniti din cazuri sociale in vederea socializarii conduitelor copiilor în conformitate cu normele culturale, valorile sociale şi morale creştine, si totodata sprijinirea copiilor în descoperirea şi dezvoltarea creativităţii şi abilităţilor acestora.
Tincu Constantin-preot paroh al Bisericii Nasterea Maicii Domnului- Drumul Taberei .
Am colaborat in coordonarea Complexului Social Sf Imp. Constantin si Elena al parohiei.
Bonuri de masa
Telefon de serviciu
Decontarea abonamentului RATB
Prime la sarbatorii religioase importante ( Sf.Pasti,Nastrea Domnului)
Zile libere la sarbatorii religioase importante din cuprinsul anului

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Psihologie-Familie si Societate la Facultatea de Sociologie- Psihologie- Bucuresti din BUCURESTI.
2002 - 2006 Facultate: Asistenta Sociala- Teologie Didactica la Universitatea din Bucuresti Facultatea de Teologie Ortoodoxa ”Patriarh Iustinian Marina” din BUCURESTI.

Premii

Calificari
May 2012: Manager de Proiect

Sep 2008: Operator culegere de date

Conferinte
Sep 2011 - Sep 2011: Organizaţia Internaţională de Caritate Creştin – Ortodoxă (aplicant) şi Federaţia Filantropia, proiectul “Reţea teritorială de furnizori creştini de servicii sociale – parteneri strategici în domeniul incluziunii sociale”
Evenimentul de diseminare a rezultatelor proiectului “Întreprinderi Sociale pentru Incluziune Socială”
Proiecte
Jun 2008 - Jan 2013: Dezvoltarea capacității organizaționale ale Bisericii Ortodoxe Române și de livrare de servicii sociale ale instituției.
Organizaţia Internaţională de Caritate Creştin – Ortodoxă (aplicant) şi Federaţia Filantropia, proiectul “Reţea teritorială de furnizori creştini de servicii sociale – parteneri strategici în domeniul incluziunii sociale”
In urma colaborarii s-a dorit sa se genereze o strategie instituționale în domeniul incluziunii sociale, la nivel central și regional
Sa se dezvolte parteneriate și sa se încurajeze inițiative pentru partenerii sociali și societatea civilă
S-au cules date din teritoriu in vederea unei imaginii clare privind nivelul serviciilor sociale oferite de Biserica Ortodoxa Romana.
Jan 2008 - May 2013: Atelierul de Creatie Sf Vasile Cel Mare
Atelierul de Creatie infiintat pentru un numar de 20 de copii proveniti din familii nevoiase.
Pe langa activitatile creative organizate pentru copii au mai fost incluse si urmatoarele atributii:
- gestionarea resurselor financiare alocate activitatilor din cadrul acestui atelier
- Organizarea de colecte si expozitii in vederea atragerii de fonduri pentru sustinerea activitatilor din cadrul Atelierului de Creatie si a altor proiecte initiate in decursul anului.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close