Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.10.1988

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:15.07.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonusuri pe masura performantelor; Salariu fix;

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- intocmirea avizelor de expeditie
- pregatirea documentelor in vederea exporturilor
- contabilitate primara
-intocmirea facturilor de vanzari
- monitorizarea angajatilor si evidenta activitatilor efectuate de acestia in timpul programului de lucru
- rapoarte privind stocurile lunare de produse/materiale
- intocmirea contractelor catre furnizori
- informarea clientilor privind ofertele de vanzari ale companiei
-mentinerea relatiei de comunicare cu punctele de lucru vamale si pregatirea documentatiei necesare

01.10.2015 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

realizarea planului de vanzari de produse/servicii
-identificarea de noi clienti
-cresterea cotei de piata a produselor/serviciilor oferite de firma
-prospecatrea periodica a concurentei
- intocmirea dosarului pentru incheierea contractelor si verificarea informatiilor primite de la client
- rapoarte intocmite zilnic si transmise catre superiorul direct privind activitatea
-respectarea procedurilor interne ale companiei

01.05.2015 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- informarea clientilor din portofoliu si nu numai cu privire la ofertele actuale
-monitorizarea periodica clientilor activ si cei potentiali din aria de responsabilitate pentru a identifica nevoie acestora
-intocmirea de grafice cu livrare prioritara catre clienti
-uramarirea incasarea soldurilor clientilor, propunere masuri de recuperare a restantelor
-verificarea CEC-urilor primite de la clienti
-vizita periodica in incinta magazinelor pentru intocmirea rapoartelor de activitate si planului de vanzare
-atingerea target-ului lunar de vanzari

01.10.2014 - 01.04.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: manager relatii cu clientii bancii-persoane fizice

Responsabilitati:

-Vanzarea si promovarea produselor bancii clientilor existenti dar si potentialilor clienti
-Suport clientilor existenti si informarea periodica a acestora privind produsele si campaniile curente
-Raportare zilnica catre Directorul Agentiei si catre Regional privind vizite si activitate
-Pregatirea si sustinerea prezentarilor pentru companii in vederea incheieri unei colaborari
-Suport operatiuni si introducere date in sistemul intern al bancii
-Mentinerea relatiei cu departamentele implicate in procesul de achizitie portofoliu
-Contactarea clientilor restantieri si propunerea solutiilor in vederea achitarii restantelor si mentinerea relatiei cu acestia
-Analiza dosarelor de credit si pregatirea acestora
-Semnarea contractelor impreuna cu clientii si transmiterea acestora ulterior in sediul central al bancii
-Contactarea in termen a lead-urilor venite de la departamentele de call-center si solutionarea acestora

01.10.2012 - 01.09.2014

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar-cards product development

Responsabilitati:

-Monitorizarea campaniilor si a rezultatelor pe intreaga perioada de desfasurare
-Dezvoltarea impreuna cu alte departamente a produselor bancii
-Participarea impreuna cu Managerul Departamentului la dezvoltarea si implementarea procedurilor interne ale bancii privind acordarea si fluxul de emitere al cardurilor
-Administrarea si mentinerea relatiei cu partenerii externi privind comanda de materiale necesare ( cereri accesare carduri , plastice, plicuri, hartie extrase de cont , etc)
-Suport oferit departamentului de vanzari atat pe parte tehnica cat si asigurarea necesarului de materiale si informatii in perioada campaniilor importante si nu numai
-Training angajatilor noi
-Rapoarte zilnice pentru retea privind rezultatele vanzarilor

01.09.2011 - 01.10.2012

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii cu clientii bancii-persoane fizice

Responsabilitati:

- Indepartarea obiectiilor primite din partea clientilor referitoare la produsele sau serviciile bancii in mod profesionist si adoptand o atitudine corespunzatoare pt a atinge obiectivul comun de satisfacere a clientilor.
- Vanzarea si promovarea produselor bancii clientilor existenti dar si potentialilor clienti
-Suport clientilor existenti si informarea periodica a acestora privind produsele si campaniile curente
-Raportare zilnica catre Directorul Agentiei si catre Regional privind vizite si activitate
-Pregatirea si sustinerea prezentarilor pentru companii in vederea incheieri unei colaborari
-Suport operatiuni si introducere date in sistemul intern al bancii
-Mentinerea relatiei cu departamentele implicate in procesul de achizitie portofoliu
-Contactarea clientilor restantieri si propunerea solutiilor in vederea achitarii restantelor si mentinerea relatiei cu acestia
-Analiza dosarelor de credit si pregatirea acestora
-Semnarea contractelor impreuna cu clientii si transmiterea acestora ulterior in sediul central al bancii
-Contactarea in termen a lead-urilor venite de la departamentele de call-center si solutionarea acestora
-Atingerea targetului lunar/anual

01.02.2010 - 01.09.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: telesales and aftersales customer support officer

Responsabilitati:

-Dezvoltarea procesului de retentie a clientilor existenti si implementarea campaniilor pentru acest proiect
-Ascultarea periodica impreuna cu agentii si Managerul Departamentului a convorbirilor telefonice si pregatirea call-scriptului
-Suport pentru vanzarea telefonica si solutionarea obiectiilor clientilor
-Generarea rapoartelor de activitate pentru fiecare agent in parte
-Monitorizarea apelurilor si a numarului de carduri vandute de agenti
-Training angajatilor noi
-Actualizarea informatiilor si datelor clientilor in sistemul intern al bancii
-Suport pentru sesizarile clientilor venite atat prin intermediul paginii dedicate special lor cat si direct prin intermediul agentiilor
-Suport livrare carduri in agentii

01.06.2008 - 28.02.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: telesales and aftersales customer support junior officer

Responsabilitati:

promovarea produselor companiei( carduri, depozite, credite, servicii direct debit, servicii online, asigurari);
-sustinerea vanzarilor, indeplinirea obiectivelor de vanzari si identificarea de noi clienti;
- intocmirea bazei de date de clienti; ( din portofoliul bancii, portofoliu personal, piata rece);
-stabilirea de noi contacte cu potentiali clienti in vederea prezentarii produselor;
- prezentarea si promovarea brandului la clientii companiei ;
- intocmirea periodica a planurilor de activitate, a rapoartelor de activitate impreuna cu colegii din departament;
-monitorizarea activitatii concurentei;
- negocierea si incheierea contractelor cu clientii;
-mentinerea relatiei cat mai profesionala cu clientii existenti;
-Suport oferit deprtamentelor de livrare carduri dar si departamentelor care se ocupau de verificarea datelor la angajator

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Management Agroturistic la Universitatea Bioterra din Buzau.
2009 - 2011 Facultate: Jurnalism –Filosofie si Jurnalism la Universitatea “Spiru Haret” din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Actorie/Teatru la Liceul “Margareta Sterian”- sectiunea Teatru din Buzau.

Premii

Certificari
Oct 2016 - Nov 2016: Sc Euro Campus Srl
Certficat de absolvire a cursului de perfectionare -Sistem de operare Windows, pachetul de programe Microsoft Office; profesional word,excel,acces.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close