de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.12.1978

obiectiv

 

Pozitie administrativa intr-o echipa dinamica si unita.

Salariu: nespecificat

Beneficii: asigurare medicala ore suplimentare platite

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2004 - 20.06.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent executiv

Responsabilitati:

1. Resurse umane:
- supravegherea activitatilor angajatilor si coordonarea permanenta a staf-ului secretarial, supervizand respectarea de catre acesta a regulilor si procedurilor interne ale �Societatii�;
- intretinerea si actualizarea dosarelor personale ale Angajatilor si Colaboratorilor;
- asigurarea evaluarii periodice a staf-ului secretarial conform fiselor de timp introduse de fiecare membru al acestuia in Jurnal Gold, conform intalnirilor individuale si colective cu membrii acestuia precum si prin preluarea de la Avocatii Asociati si Avocatii Colaboratori si centralizarea opiniilor acestora cu privire la activitatea membrilor staff-ului secretarial;
- identificarea, impreuna cu conducerea �Societatii� a necesitatilor de pregatire profesionala si de resurse umane asigurand instruirea membrilor staff-ului secretarial la preluarea postului si organizarea periodica de training-uri pentru staff-ul secretarial (in legatura cu utilizarea programelor si sistemului informatic � Windows, Jurnal Gold etc.);
- organizarea periodica de training-uri informatice pentru Avocatii Colaboratori, privind modul de redactare a documentelor, modul de completare a fiselor de timp, modul de completare a activitatilor in calendar si in sectiunea �task� din Outlook Express�
- recrutarea de personal pentru staff-ul secretarial (asistente receptie, asistente personale, traducatoare, bibliotecara), in functie de nevoi (prin promovarea din interiorul �Societatii� si/sau prin recomandarile primite din partea Avocatilor Asociati, Avocatilor Colaboratori si Angajatilor si/sau anunturi pe site, in ziare sau cu ajutorul societatilor de recrutare, dupa caz);
2. Sediu:
- veriga de legatura cu proprietarul spatiului inchiriat;
- optimizarea costurilor de intretinere;
- verificarea efectuarii lucrarilor de intretinere a spatiilor comune si respectarea locurilor de parcare;
3. Contabilitate:
- intocmirea bugetului anual si cash-flow-urile periodice, impreuna cu Conducerea �Societatii�;
- evidenta mijloacelor fixe ale �Societatii� si efectuarea de controale periodice;
- asistenta in activitatea de realizare a statelor de plata;
- pastrarea evidentei contabile/contabilitate primara;
- mentinerea legaturilor cu banca si emiterea documentelor necesare in vederea efectuarii operatiunilor bancare; pastrarea evidentei operatiunilor bancare efectuate si raportarea lor catre managementul firmei;
- raportarea periodica a cheltuielilor operationale catre partenerii firmei;
- optimizarea costurilor si controlul furnizorilor si cheltuielilor;
- pregatirea documentatiei de leasing si monitorizarea derularii contractelor aferente;
- corespondenta si legaturi cu autoritatile financiare si autoritatile relevante (Baroul Bucuresti, Casa de Asigurari a Avocatilor, etc)
- evidenta bunurilor mobile ale societatii, in special inventarul masinilor si administrarea operatiunilor relationate: asigurari, taxe, service, etc;
- evidenta bibliotecii si controlul achizitiilor aferente;
4. Altele :
- documentatii pentru licitatii: AND, Phare, Ministerul Economiei si Comertului, etc.;
- intretinerea relatiei cu furnizorii de produse si servicii ai �Societatii� (firme de catering, agentii de turism, firme de papetarie, etc.) ;
- verificarea permanenta a stocurilor de materiale consumabile de birou (papetarie, bauturi racoritoare si altele) ;
- informarea conducerii si personalul �Societatii� cu privire la diverse aspecte juridice, financiare si administrative, primerea si indosarierea documentelor financiare in conditii de siguranta;
- elaborarea normelor si procedurilor interne aplicabile la nivel administrativ si supervizarea implementarii acestora;
- responsabilitati in achizitionarea echipamentelor si operarea acestora - sisteme de comunicare, retea de calculatoare, scanner, copiator;
- programarea concediilor in functie de volumul de lucru;
- monitorizarea relatiilor cu providerii de servicii administrativ si profesionali: traducatori, IT -isti, experti ITM, etc) ;
- aranjarea detaliilor privind deplasarile Angajatilor si a Colaboratorilor;
- coordonarea actualizarii, modificarii, completarii bazei de date Jurnal Gold;
- actualizarea periodica a regulilor si procedurilor interne ale �Societatii�;
- actualizarea periodica a organigramelor �Societatii� (organigrama intregii echipe si organigrama staff-ului administrativ/Comitetul Executiv), lista de interioare si date personale ale tuturor membrilor �Societatii�;
- coordonarea actualizarii periodice a CV-urilor Avocatilor Asociati si ale Avocatilor Colaboratori;
- actualizarea agendei zilnice a Managing Partner-ului si oferirea celorlalti Avocati Asociati si Colaboratori a informatiilor in acest sens in absenta acestuia;
- monitorizarea sistematizata si inregistrarea riguroasa in server a lucrarilor, rapoartelor, corespondentei, in functie de criteriile prevazute in prezentele regului si proceduri interne;

Realizari:

- am avut o echipa de 2 receptioniste, 2 consilieri,2 menajere, 2 persoane responsabile cu IT, 1 traducatoare si colaborarea cu diversi colaboratori (security, casa de traduceri, firma de IT, etc.)
- am scazut cheltuielile societatii cu peste 25%;
- training-uri pentru staff-ul administrativ, avocatii asociati si colaboratori (traning in interiorul Societatii, conferinte/seminarii in afara, etc.)

01.09.2003 - 01.09.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- indplinirea tuturor activitatilor administrative la nivelul front-officelui;
- elaborarea rapoartelor de costuri si cheltuieli operationale;
- evidenta programarilor;
- monitorizarea comenzilor de materiale si a serviciilor de intretinere;

01.09.2002 - 01.09.2003

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestionara

Responsabilitati:

- indeplinirea operatiunilro de gestiune: controlul marfii, furnizarilor ;
- inventarul periodic al stocurilor ;
- efectuarea operatiunilor comerciale ;
- pregatirea documentatiei necesarea inregistrarii contabile :

studii

 

Facultati:

Facultatea Dimitrie Cantemir - Finante, Banci, Contabilitate
De la: 2010
Pana la: 2013
Diploma obtinuta: Contabil

Institutia Colegiul de Birotica “Fortuna” – Bucuresti
De la: 1997
Pana la: 2000
Diploma Obtinuta: Functionar superior

Activitati extracurriculare

- aptitudini in organizarea si elaborarea unor situatii si registre de natura financiara ;
- organizata si atenta la detalii, motivata in preluarea unor proiecte si finalizarea lor in conditii de stres si limita de timp;
- determinata in mentinerea unei atitutidini profesionale si pastrarea confidentialitatii asupra unor informatii cu caracter secret;
- capabila sa planifice activitatile; independenta in procesul de luare a deciziilor poate fi influentata de regulile ‘’Societatii’’ ;
- spirit flexibil, capabila sa stabileasca prioritatile si atitudine proactiva ;
- persoana responsabila, de incredere, cu o conduita ireprosabila;
- excelente abilitati de relationare si comunicare

Premii

Traininguri suplimntare:
- “US employment Law: Managing Paralegal Overtime” – Scottsdale/AZ –USA (Oct.2007);
- “Setting up a Paralegal Program “ – Scottsdale/AZ – USA (Oct. 2007);
- “Coaching Sills for Managers” – Scottsdale/AZ – USA (Oct. 2007);

Apartenenta la organizatii profesionale:
- “International Paralegal Management Association - IPMA”- din Ianuarie 2007 )

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close