Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.08.2014

obiectiv

 

Sunt o persoana energica, organizata si foarte loiala careia ii place munca in echipa.

Salariu: 3.700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

- Preluarea telefoanelor si distribuirea acestora catre colegi
- Receptia si expedierea corespondentei, mentinerea evidentei corespondentei locale,
nationale si internationale
- Receptia clientilor si/sau a candidatilor
- Gestionarea adresei generale de email
-Efectuarea rezervarilor atat de bilete de avion cat si de hotel pentru angajati si invitati
- Gestionarea facturilor furnizorilor cu care colaborez aprobarea lor in workflow System si intocmit rapoarte si statistici pe baza acestora
-Gestiunea activitatilor de sponsorizare
-Efectuarea documentelor necesare pentru scoaterea produselor din depozitul central prin intermendiul programului SAP
-Intocmirea purchase order-urilor in platforma oferita de companie pentru facturile emise.
- Comanda bonurilor de masa
-Pe perioada concediului de maternitate de 1 an al managerului HR am intocmit raportul de Payroll
- Verificarea corectitudinii deconturilor si transformarea lor din formatului eletronic primit in formatul necesar pentru introducerea lor in sistemul contabil.
- Mentinerea legaturii cu furnizorii si sesizarea neregulilor
- Verificarea documentelor expediate, ordonarea si intocmirea borderourilor
- Efectuarea de copii/scanare documente
- Arhivare de documente
- Gestionarea stocului de papetarie si birotica
-Gestiunea a doua depozite interne, mentinerea ordinei si evidentei produselor
-Organizarea evenimentelor interne, externe si a protocolului necesar pentru acestea

01.08.2011 - 28.02.2013

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

Preluarea telefoanelor si distribuirea acestora catre colegi
- Receptia si expedierea corespondentei, mentinerea evidentei corespondentei locale,
nationale si internationale
- Receptia clientilor si/sau a candidatilor
- Gestionarea adresei de email generala, trimitand raspunsul candidatilor, avand grija
ca informatiile sa fie directionate corect consultantilor
- Gestionarea facturilor primite (150-200 lunar); intocmit rapoarte si statistici pe baza
acestora
- Receptia si verificarea deconturilor angajatilor temporari, asigurandu-ma ca informatiile
sunt in conformitate cu ordinele de deplasare si comenzile primite de la client
- Mentinerea legaturii cu furnizorii si sesizarea neregulilor
- Verificarea documentelor expediate, ordonarea si intocmirea borderourilor
- Contactarea si programarea candidatilor pentru angajare/interviuri
- Plasare de anunturi in vedera angajarii, in presa locala
- Efectuarea de copii/scanare documente
- Intocmirea de rapoarte statistice referitoare la activitatea agentiei din care fac parte
- Arhivare de documente
- Gestionarea stocului de papetarie si birotica a agentiei

01.09.2010 - 31.05.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

- Introducerea datelor in una sau mai multe aplicatii
- Verificarea corectitudinii datelor introduse de ceilalti operatori

01.05.2008 - 31.07.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptie

Responsabilitati:

Trebuia sa primesc personele la receptie sa anunt persoana pe care o cautau si ma ocupam
si de protocol.Tot in indatoririle mele era sa raspund la telefon sa redirectionez apeluri
si sa fac comenzi pentru plicuri la firma de curierat cu care colaboram

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate: Limbi si Literaturi Straine la Factultatea " Spiru Haret " din Bucuresti. Profil Engleza - Spaniola
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Uman la Liceul Teoretic "Alexandru Vlahuta" din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2003 - Dec 2004: Atestat Limba Spaniola
Detin trei atestate de la Institutul "Miguel Cervante " pentru limba spaniola
Hobby-uri
Imi place sa calatoresc si sa invat cat mai multe despre locurile vizitate, Imi place sa citesc preferand cartile despre culturi si civilizatii antice, Sunt o persoana sportiva si practic mai multe activitati sportive in timpul liber, Sunt o persoana iubitoare de pisici



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close