Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.11.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.03.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Import - export, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari - departament export

Responsabilitati:

▪ Gestionarea vânzărilor la export prin elaborarea unui plan managerial care acoperă vânzările, promoțiile, controlul costurilor;
▪ Angajarea, coordonarea și monitorizarea activității persoanelor responsabile de pregătirea ofertelor de preț, oferind îndrumare și instruire;
▪ Prospectarea pieței din Italia, în căutare de constructori și clienți privați pentru tâmplărie din PVC și aluminiu;
▪ Derularea întregului proces de vânzare, de la găsirea celei mai bune soluții tehnice, ofertare, semnarea contractului, urmarirea efectuarii plăților, supravegherea producției și a ambalarii, până la livrarea mărfii;
▪ Identificarea nevoilor clientului și furnizarea soluțiilor economice și tehnice, negocierea condițiilor contractuale cu scopul de a fideliza clientul.

01.06.2014 - 28.02.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii în cadrul implementării proiectului cu finanţare europeană „creşterea eficienţei la s.c. stef invest srl prin achiziţionarea de mijloace de transport tehnologice pentru prestarea serviciilor specifice lucrărilor de construcţii

Responsabilitati:

▪ MANAGER DE ACHIZIȚII în implementarea proiectului finanțat de Uniunea Europeana „Creșterea eficienței S.C. STEF INVEST SRL prin achiziționarea de mijloace de transport tehnologice pentru prestarea serviciilor specifice de construcții”;
▪ Participarea la „Sesiunea de instruire a beneficiarilor proiectelor finanțate din instrumente structurale”, organizată de Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Est;
▪ Pregătirea tuturor documentelor preliminare semnarii contractului de finanțare;
▪ Obținerea creditului pentru cheltuielile neeligibile de la bancă;
▪ Căutarea furnizorilor de utilaje tehnologice atât pe piața locală, cât și pe cea internațională;
▪ Organizarea procedurii de licitație în conformitate cu legea aplicabilă a achizițiilor finanțate din fonduri europene;
▪ Efectuarea evaluării furnizorilor pe baza documentelor de calificare, a ofertei tehnice și a celei financiare și determinarea câștigătorului procedurii;
▪ Reprezentarea companiei în relația cu ofițerii de monitorizare și furnizarea de documente și clarificări.

01.09.2013 - 31.03.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

▪ Pregătirea ofertelor de preț în colaborare cu managerul/departamentul tehnic; negocierea tarifelor și a condițiilor contractuale, organizarea transportului echipamentelor de construcții, urmărirea și centralizarea lucrărilor efectuate;
▪ Efectuarea de analize tehnico-financiar-economice pentru fiecare lucrare in parte, impreuna cu departamentul operațional;
▪ Tinerea evidentei jurnalului de Plati-Incasari, prioritizand platile, intocmirea si plata salariilor;
▪ Primirea și verificarea facturilor de la furnizori / subcontractanți;
▪ Determinarea necesarului de echipamente pentru fiecare contract, căutarea subcontractanților, negocierea tarifelor și încheierea contractelor;
▪ Mentinerea legăturii cu instituțiile financiare și transmiterea tuturor documentelor necesare pentru a face împrumuturi / leasing.

01.02.2013 - 30.06.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant in management

Responsabilitati:

- Acordare de consultanta in implementarea proiectelor cu finantare europeana prin realizarea de rapoarte, dosare de achizitii, acte aditionale si alte aspecte survenite pe parcursul implementarii;
- Mentinerea legaturii cu clientul in vederea obtinerii de date, informatii suplimentare si acte necesare intocmirii documentatiei de finantare si a cererilor de plata;
- Elaborarea si redactarea documentatiilor de finantare, respectand prevederile legale in vigoare cu privire la finantarile cu fonduri europene;
- Deplasarea cu masina de serviciu la diferiti parteneri ai firmei si la clienti, atunci cand este cazul.

01.10.2011 - 28.02.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

▪ Căutarea furnizorilor de diverse bunuri și servicii atât în țară cât și în străinătate și urmărirea întregului proces de la comanda de achiziție până la livrare;
▪ Gestionarea și întreținerea flotei de masini a companiei și urmărirea tuturor documentelor necesare circulației lor corespunzătoare, programarea tuturor reparațiilor și reviziilor necesare;
▪ Responsabila cu telefoanele companiei (achiziție, alocare de minute, garanții) rechizite de birou, papetărie, mobilier, echipamente IT, protocol, etc.;
▪ Crearea și gestionarea unui buget anual de 400.000 lei și stabilirea achizițiilor administrative în acest buget.

01.07.2010 - 31.10.2010

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

Promovarea si vinderea unui produs financiar-bancar.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Management la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi. Diploma de licenta.
2004 - 2008 Liceu: Matematica-Informatica la Liceul de Informatică „Grigore Moisil” Iaşi din Iasi. Atestat de competenţe profesionale privind programarea şi operarea pe calculator - Training ,,Database Design and Programming with SQL”

Premii

- Atestat de competente profesionale privind programarea si operarea pe calculator
- Training „Database Design and Programming with SQL”



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close