Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.08.1995

obiectiv

 

Cred cu tarie ca sunt o persoana cu o atitudine proactiva, deschisa la nou, serioasa, respectuoasa cu abilitati de ascultare activa, foarte bune capacitati de a comunica constructiv in situatii sociale diferite, de a crea relatii bazate pe incredere si empatie. Ma consider o persoana abila de a coordona echipe de lucru sau de a organiza si promova diverse evenimente. Sunt un bun negociator orientata mereu catre rezultate.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: asistent administrativ / executive chef assistant

Responsabilitati:

Raportează șefului bucătar.
Identifica si rezolva probleme in timp util.
Finalizează pontajul fiecărei luni.
Capabilă de a decide nivelul de autoritate si responsabilitate care pot fi delegate.
Promovează un comportament ferm si corect.
Asista săptămânal ședințele F&B si comunica statusul activităților.
Lucreaza îndeaproape cu șeful bucătar pentru a stabili obiectivele departamentului si se asigura de îndeplinirea lor.
Monitorizează stocurile de marfa.
Pregătește programul de lucru pentru angajați in fiecare săptămâna.
Scrie si printează meniurile din restaurantele hotelului.
Realizează forecastul de outsource împreuna cu șeful bucătar la finalul fiecărei luni.

01.06.2019 - 31.10.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistent

01.10.2018 - 30.04.2019

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

-deservirea calitativa si impecabila a clientilor salii
-efectuarea corecta a operatiunilor de introducere si anulare credite
-respectarea deciziilor managerului de sala si ale conducerii companiei
-intocmirea corespunzatoare a documentelor, proceselor verbale, notelor explicative si a rapoartelor
-respectarea instructiunii de circulatie baneasca si a actelor normative ale companiei
-integritatea valorilor materiale ale companiei
-reprezentarea pozitiva a companiei si a brand-ului prin toate actiunile si inactiunile sale

01.06.2016 - 30.11.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: meetings&events coordinator, hostess/waitress

Responsabilitati:

-relationarea cu oaspetii hotelului si cu invitatii prezenti la diverse conferinte
- buna relationare cu furnizorii
-intocmirea facturilor si preluarea marfii dupa caz
- intocmirea raportului de final de luna, deasemenea si rapoartele zilnice X,Z pentru casa de marcat
-coordonarea eficienta a ospatarilor/barmanilor pentru pauzele de cafea, pranz sau cina ale invitatilor hotelului
-prezentarea in detaliu a salilor de conferinte ( pret, m2, capacitate minima/maxima, dotari,discutarea orelor pentru pauzele de cafea si pranz etc. )
-pregatirea setup-ului pentru ziua in curs (daca e cazul) si pentru ziua urmatoare
-mentinerea legaturii dintre departamentul de contabilitate, vanzari, rezervari, receptie, housekeeping etc. pentru bunul demers al evenimentelor
-inventarul obiectelor de birotica
-intocmirea fiselor de prezenta zilnica, concedii, cereri catre departamentul de HR
-responsabilitatea si atentia pentru inchiderea de luna ( ore suplimentare, concedii, invoiri, ore de noapte etc. )
-elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
-importarea filmuletelor si a fotografiilor pe TV-urile existente in hotel ( denumire eveniment, orarul pentru ziua in curs, promotii, anunturi )
-mentinerea legaturii cu clientii hotelului prin telefon, SMS, e-mail pentru stabilirea corecta a cerintelor si transmiterea detaliilor cu privire la evenimentul programat
-mentinerea legaturii cu bucatariile, patiseria, restaurantele a la carte si pentru mic dejun
-ordine in spatiul pentru desfasurarea activitatilor de secretatiat
-intretinerea echipamentelor de birotica, a uniformei, laptopului si telefonului de serviciu
-atentia deosebita cu privire la relatia gazda-oaspete pentru siguranta viitoarelor colaborari
-certitudinea ca evenimentele in curs se petrec sub atenta observatie si evitarea problemelor de orice tip
-solutionarea eficace a problemelor de orice tip
-cererea feedback-urilor online sau verbal

01.11.2015 - 31.03.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: assistent restaurant manager

Responsabilitati:

-organizarea eficienta a timpului si sarcinilor locului de munca
-concentrarea prin realizarea mai multor sarcini in acelasi interval de timp
-atentie deosebita la detalii
-respectarea dead-lineurilor (dupa caz)
-responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
-relationarea si asigurarea unor bune relatii cu furnizorii
-preluarea si (re)directionarea apelurilor telefonice
-primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact (sef direct)
-asigurarea protocolului in cazul intalnirilor, sedintelor in conformitate cu cerintele zilnice
-preluarea si inregistrarea rezervarilor telefonice
-indosarierea, arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor sau a angajatilor
-redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
-asigurarea transmiterii documentelor prin posta electronica, fax, scrisori
-rezervari la hotel pentru partenerii externi
-elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
-asigurarea suportului administrativ pentru restaurant
-asigurarea unei bune relatii dintre superiori si angajati

01.01.2015 - 31.10.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ajutor bucatar

Responsabilitati:

-pregatirea meniului zilnic in conformitate cu retetarulW
-comenzi, tasting-uri, receptionarea si depozitarea marfii dupa normele sanitare in vigoare
-decorarea produsului final
-cooperarea la intretinerea ustensilelor de bucatarie si ale echipamentului
-verificarea perisabilitatii, termenului de garantie si modul in care urmeaza sa fie folosite alimentele

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: la din Beclean, Bistrita-Nasaud.

Premii

Certificari
May 2017 - Jun 2017: Curs Barman Preparator ( BARMANIA )
-prepararea bauturilor in amestec, pregatirea celor care se servesc ca atare si servirea clientilor de la tejgheaua bar si de la mese
-aprovizionarea cu marfuri, depozitarea si conservarea acestora
-participarea impreuna cu ceilalti membri ai echipei la intretinerea si curatenia barului, a mobilierului, utilajelor si inventarului de servire
-raspunderea de existenta in bar a utilajelor, inventarului si ustensilelor necesare, intr-o perfecta stare de curatenie si functionare
-participarea la aranjarea (mise-en-place-ul) barului pentru primirea si servirea clientilor
-respectarea cu strictete a normelor de securitate si sanatate in munca, igienico-sanitare la locul de munca, inclusiv in spatiile anexa (depozite)
-contribuirea la crearea prestigiului sectorului si implicit, a unitatii de alimentatie publica, prin respectarea regulilor privind calitatea serviciilor si promovarea acestora
Hobby-uri
Makeup, Cosmetica, Hairstyling, Travel, Dance, Bucatarie, Cofetarie, Nail Design, Shopping



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close