Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.04.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.04.2002

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-o companie care sa imi ofere siguranta si sa ma ajute sa ma dezvolt si sa imi ofere posibilitati de promovare in cadrul companiei. Ordonata. Proactiva. Punctuala. Capabila de a invata rapid lucruri noi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Constructii / Instalatii, Publicitate, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent comercial/achizitii

Responsabilitati:

-achizitii interne: primirea necesarului pentru santier si achizitionarea echipamentelor.
-achizitii externe: formarea dosarului de import, cu facturile aferente: de transport extern, intern, comisionar vamal, etc.
-urmarirea transportului : pana in port.
-mentinerea relatiei cu transportatorii interni.
-inregistrarile importurilor in SAP.:creare comanda, creare NIR, inregistrarea facturilor furnizorilor externi, inregistrare TVA.
-inregistrarea in Intrastat importurile din UE.
-inregistrarea facturilor de transport in SAP.
-situatia facturilor de lei si valuta ale transportatorilor.
-urmarirea facturilor furnizorilor interni.
- suport pentru depozit: informarea situatiei transporturilor ce urmau sa soseasca.
-verificarea CMR-urilor.
-relatia cu contabilitatea pentru rezolvarea problemelor.

01.05.2016 - 31.12.2017

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

-reprezentam 2 brand-uri de renume.
-promovarea brand-urilor in saloane
-participarea la seminariile din cadrul companiei.
-preluare comenzi si introducerea lor in SAP.
- urmarirea statusului comenzilor( in curs de pregatire sau livrare)
-rezolvarea problemelor legate de comenzi .
-lunar prezentam un feedback referitor la saloane: ceea ce isi doresc, ce am putea schimba, cum ii putem fideliza,etc.

01.06.2011 - 28.02.2014

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-organizare
- activitati de secretariat
-contabilitate primara: proforme, facturare, aviz de insotire a marfii, urmarirea comenzilor in lucru, livrarea comenzilor.
-indosarierea documentelor, predarea la timp catre firma de contabilitate.
-ocazional depunerea declaratiilor la Anaf.
- fise de protectia muncii: angajatii sa fie informati despre fisa postului si ce masuri de siguranta sa isi ia.
-medicina muncii: analizele sa fie facute de catre fiecare angajat.

01.01.2011 - 30.06.2012

Departament: it software

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-contabilitate primara
-activitati de secretariat

01.12.2007 - 30.09.2010

Departament: publicitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Dezvoltarea portofoliului de clienti, incheierea de contracte, supervizarea echipei de productie publicitara- serigrafie, termotransfer, crearea de articole pentru nunti/ botezuri, activitati specifice de secretariat ( fax-uri, email-uri ), primirea si distribuirea corespondentei, primirea clientilor, preluarea apelurilor telefonice, facturare,activitati de protocol, gestionarea agendei directorilor.
-activitati de secretariat
-contabilitate primara
-fise protectia muncii.
-medicina muncii.
-verificarea stocurilor
-asigurarea materialelor de lucru.
-importuri de materiale promotionale.
-verificarea lucrarilor in lucru sa fie corecte din punct de vedere al executiei si sa corespunda cu cerinte clientelui.
-realizarea sitelor serigrafice.
-prelucrarea siglelor in Corel Draw.

01.02.2002 - 31.12.2007

Departament: productie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Dezvoltarea portofoliului de clienti, incheierea de contracte,prezentarea produselor la clienti, proforme, facturare, urmarire comenzi/livrari, urmarire incasari, intocmire oferte- echipamente de lucru si protectie, activitati specifice de secretariat - corespondenta, apeluri telefonice, activitati de protocol, gestionarea agendei directorilor.
-activitati de secretariat
-contabilitate primara
Bonuri de masa.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Economia Turismului Intern si International la Facultatea Romano-Americana din Bucuresti.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Limbi straine si turism la Liceul Tudor Vladimirescu din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Lucrul in echipa, abilitati de negociere, respectarea termenelor limita

Premii

Certificari
Jan 2019 - Jan 2019: Atestat curs exel avansat

Jan 2019 - Jan 2019: Atestat in contabilitate primara

Traininguri
Oct 2009 - Oct 2009: Traning la ING Bank

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close