Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1981

obiectiv

 

Dezvoltarea in cadrul unei companii in care sa-mi aduc aportul prin cunostintele acumulate.

Salariu: 1.800,00 USD / luna

Beneficii: -

Oras de lucru: Bucuresti

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: artist handmade

Responsabilitati:

-ormanente pentru diverse sarbatori si evenimente
-martisoare
-marturii pentru diverse evenimente
-decorare rame foto



01.12.2015 - 31.03.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-contactarea clientilor permanenti dintr-o baza de data actualizata si a potențialilor clienti noi in vederea prezentarii ofertelor din cadrul companiei si vanzarea produselor aferente campaniilor stabilite de catre firma

22.07.2010 - 30.11.2014

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-realizarea de statistici
- evaluari si studii de piata in diferite domenii de activitate: cercetare sociala, cercetare de marketing, marketing politic
-analiza institutionala
-cercetare si analiza mass-media
-studii de calitatea vietii
Cercetarile au fost realizate pentru diferite firme si organizatii: companii private, partide politice, televiziuni si organizatii neguvernamentale.






12.12.2007 - 30.06.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar general de redactie si organizator evenimente

Responsabilitati:

Atribuții secretar general de redactie:
-coordonarea activitatii redactionale si de productie a revistelor
-participarea la sedintele editoriale
-supravegherea deadline-urilor redactorilor si aducerea la cunostinta a termenului de predare al materialului
-strangerea de materiale scrise de la autori
-evidenta termenilor de predare a materialelor publicate
-trimiterea materialului publicat in varianta PDF catre administratorul site-ului in vederea promovarii pe internet
-arhivarea materialelor in varianta Word si PDF a fiecarui numar de publicatie
-participarea efectiva la tehnoredactarea revistei

Atributii organizator evenimente:
-planificarea evenimentului in vederea contactarii sponsorilor și a partenerilor media
-realizarea materialelor publicitare pentru eveniment
-contactarea presei
-redactarea și transmiterea invitațiilor
-realizarea bugetului privind cheltuielile incluse în buget
-stabilirea de resurse necesare privind cateringul, grafica evenimentului, materiale de prezentare, materiale promoționale și publicitare
-contactarea partenerilor
media și sponsorilor
-realizarea de pachete pentru  sponsorizare



01.12.2005 - 30.11.2007

Departament: imobiliare

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-administrarea documentelor si organizarea lor
-furnizarea de suport in organizarea agendei directorului general
-receptionarea, sortarea, arhivarea si expedierea corespondentei
-mentinerea relatiei cu celelalte departamente din firma in vederea finalizarii roiectelor (proces verbal de receptie a lucrarilor, facturare, scrisoare de recomandare)
-mentinerea centralizatorului clienti/furnizori
administrarea relatiei cu clientii existenti
-asigurarea activitatilor de facturare, efectuare plati si incasari
-mentinerea relatiei cu bancile
-analiza asupra cheltuielilor in cadrul firmei si in cadrul proiectelor
-verificarea si efectuarea deconturilor angajatilor
-mentinerea necesarului de consumabile (birotica, papetarie si protocol)
-mentinerea evidentei contractelor si comenzilor, primite si trimise
-intocmirea si pregatirea documentatiei de contabilitate
-indosarierea si arhivarea documentelor contabile
-activitati care includ organizare evenimente
-inventarierea bunurilor firmei
-intocmirea ordinelor de plata, a chitantelor si emiterea facturilor fiscale
-corespondenta cu tertii pentru asigurarea corectitudinii datelor si documentelor transmise, precum si asigurarea transmiterii acestora la timp, pentru respectarea termenelor de inchidere lunare
-mentinerea relatiei cu biroul de contabilitate si cu ITM

01.11.2004 - 31.01.2007

Departament: altele

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-administrarea documentelor si organizarea lor
-furnizarea de suport in organizarea agendei directorului general
-receptionarea, sortarea, arhivarea si expedierea corespondentei
-mentinerea relatiei cu celelalte departamente din firma in vederea finalizarii roiectelor (proces verbal de receptie a lucrarilor, facturare, scrisoare de recomandare)
-mentinerea centralizatorului pentru clienti/furnizori
administrarea relatiei cu clientii existenti



14.06.2000 - 30.06.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzatoare

Responsabilitati:

-vanzarea de produse pentru copii in magazin



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close