Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.02.2013

obiectiv

 

Imi doresc sa ma dezvolt intr-o companie de renume si sa acumulez experienta.

Salariu: nespecificat

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - 31.07.2017

Departament: altele

Titlu Job: arhivar

Responsabilitati:

-Fondare, ordonare, inventariere, selectionare a documentelor de arhiva
-Prelucrarea, conservarea si evidenta fondurilor arhivistice

01.02.2017 - 31.05.2017

Departament: banci

Titlu Job: procesator date - procesator documente arhiva

Responsabilitati:

-Contract personal temporar pentru BCR
-Identificarea si procesarea documentelor de cont curent si arhiva istorica si transmiterea lor catre arhiva
-Barcodarea dosarelor
-Scanarea si procesarea in aplicatie a dosarelor

01.07.2016 - 31.01.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator help desk

Responsabilitati:

• preluarea apelurilor telefonice si email-urilor, rezolvarea sau redirectionarea acestora;
• gestionarea prompta a solicitarilor, intr-o maniera satisfacatoare pentru clienti;
• introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna.
• coordonarea tehnicienilor de teren
• realizarea activitatii de raportare stabilita de seful ierarhic

01.01.2016 - 30.06.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent procedural

Responsabilitati:

- Gestionarea unui portofoliu alocat de debitori
- Contactarea telefonica a debitorilor
- Informarea debitorilor asupra debitelor avute si implicatiile acestora
- Negocierea conditiilor si modalitatilor de plata

01.09.2015 - 30.11.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator sondaje de opinie

Responsabilitati:

Responsabilități :
- Gestionarea de apeluri outbound - realizarea de interviuri telefonice în baza unui chestionar cu intrebări prestabilite, având ca teme de discuție bunuri și servicii de larg consum,
- Aplicarea întrebărilor din chestionar în baza unor reguli setate,
- Introducerea în sistem, în mod acurat, a răspunsurilor primite de la respondenți,
- Identificarea și soluționarea diverselor situații apărute în preluarea informațiilor corecte, pe parcursul aplicării chestionarului.

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Climatologie si resurse de apa la Universitatea din Bucuresti-Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2012 - 2015 Facultate: Meteorologie-Hidrologie la Universitatea din Bucuresti-Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Tehnician activitati economice la Liceul "Virgil Madgearu "Ploiesti din Ploiesti.

Premii

Atestat :tehnician in activitati economice



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close