Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.09.1987

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Banci, Saloane / Clinici frumusete, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

18.10.2012 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: arhivar

Responsabilitati:

munca de teren
-munca in echipa
-arhivarea documentelor in forma electonica(scanare si indexarea documentelor)
-legatorie(legarea dosarelor,numerotare,certificare dosar,scris eticheta si cotor datele conform inventarului si a nomenclatorului arhivistic)
-inventarierea dosarelor

27.11.2011 - 28.09.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

•redactare, transmitere, gestionare si arhivare corespondenta
•redactare si gestionare documentatie diversa: contracte prestari servicii, acte aditionale, oferte, cereri de oferta, rapoarte, prezentari, etc.
•gestionare si actualizare baza de date clienti / furnizori cu informatiile adiacente
•activitati front office: asigurarea relatiei cu clientii si furnizorii de servicii, furnizarea de informatii, activitati de protocol
•asigurarea necesarului de consumabile de birou: lansare comanda, receptionare, gestionare
•facturare prestatii, urmarire incasari, evidenta plati

27.12.2008 - 09.09.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator pc-receptie

studii

 

Activitati extracurriculare

putere de muncă
posibilitatea adaptării programului în funcţie de activităţile specifice locului de muncă
dinamică, energică, optimistă, psihic excelent
personalitate puternică, valori stabile, dornică de a învăţa lucruri noi
capacitate foarte buna de lucru in conditii de stres
disponibilitate la program prelungit
prezenta agreabila
abilitati foarte bune de comunicare;
atentie sporita la detalii;
punctuala, meticulosa, organizata ;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close