Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.10.1982

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:14.04.2004

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere in cadrul unei companii in continua dezvoltare, punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor dobandite ,precum si perfectionarea acestora in scopul atingerii obiectivelor atat ale companiei cat si cele personale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - Bonusuri pe proiecte - Telefon - Servicii medicale - Bonuri de masa - Masina

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales supervisor

Responsabilitati:

Responsabilitati :
Urmarirea si realizarea obiectivelor de vanzare alocate in vederea cresterii cotei de piata si evaluarea gradului de satisfacere a cererii prin deplasari zilnice pe rute stabilite in teritoriu .
Organizarea, coordonarea si controlarea activitatilor de vanzare si merchandising in vederea cresterii segmentului de piata pentru produsele comercializate de catre companie.
Urmarirea vanzarilor produselor comercializate de catre companie, precum si incasarea soldurilor

Sarcini :
- Urmarirea realizarii planului de vanzari in functie de targetele stabilite impreuna cu echipa din subordine;
- Organizarea insotirii pe teren si pregatirea echipei la standardele companiei avand in acelasi timp o documentatie de instruire ;
- Asigurarea motivarii Agentilor de Vanzari;
- Optimizarea retelei de distributie;
- Coordonarea si imbunatatirea modului de lucru al Agentilor de Vanzari in vederea maririi numarului de produse din rafturile clientilor si a asigurarii distributiei numerice;
- Propunerea si modificarea ,pe baza documentatiei si sub indrumarea Directorului de Vanzari, organizarea rutelor si a zonelor pentru distributia uniforma a incarcarii volumului pe fiecare Agent de Vanzari;
- Pastrarea contactului permanent cu clientii mari;
- Colaborarea cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca cat mai eficienta;
- Organizarea cit mai eficient a timpului echipei de vanzari, urmarirea planificarii logice a rutelor si pastrarea frecventei de vizitare a clientilor
-Trasarea de obiective si responsabilitati fiecarui membru al echipei, avand posibilitatea de a recomanda premieri. Obiectivele trasate fiind reale si realizabile;
- Controlarea si monitorizarea activitatii echipei de vanzari. Asigurarea suportului in completarea rapoartelor de activitate : routig-uri zilnice; rapoarte zilnice, Foi de parcurs .
- Supravegherea intrebuintarii si mentinerea in bune conditii a mijloacelor din dotare oferite de societate;
- Asigurarea controlului privind creditele dificile si incadrarea lor in normele stabilite de companie;
- Supervizarea si raspunderea privind respectarea regulamentului de ordine interioara si a procedurilor stabilite;
- Punerea in practica a programelor speciale cu acordul Directorului de Vanzari;
- Supervizarea activitatii Agentilor de Vanzari in vederea mentinerii unui nivel optim al stocurilor la clienti, prevenind OOS-urile de marfa si depasirea termenului de valabilitate al produselor;
- Protejarea si intretinerea imaginii companiei prin toate actiunile desfasurate in teritoriu;
- Informarea conducerii companiei despre orice problema ivita in teritoriu vis-a-vis de produs sau client;
- Intocmirea la timp si intocmai a rapoartelor necesare activitatii departamentului;
- Formarea si reactualizarea permanenta a bazei de date;
-Urmarirea cresterii cotei de piata, a volumului de vanzare si a cunoasterii in mod si timp real a pietei;

01.02.2015 - 31.08.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: field manager

Responsabilitati:

-Participarea la sedintele de management ale companiei;
-Coordonarea urmatoarelor departamente avute in subordine: Recrutare, Regional Manager & City Manager;
-Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor;
-Pregatirea cash-flow-ului proiectului si administrarea acestuia in conformitate cu procedurile interne;
-Monitorizarea in timp a progresului atins fata de obiectivele propuse si redactarea rapoartelor;
-Asigurarea circulatiei informatiei pentru alte departamente , organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand stadiul proiectul;
-Verificarea pontajului lunar pentru personalul din subordine si transmiterea catre Departamentul de Resurse Umane;
-Evaluarea individuala perioadica a personalului din subordine
-Realizarea de intalniri si traning-uri periodice cu echipale din subordine.

01.03.2014 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
Generale:
• Managementul relatiei cu clientii, identificarea si contactarea clientilor potentiali, prezentarea si vanzarea portofoliului de servicii, precum si negocierea si semnarea contractelor.
• Managementul organizarii si implementarii campaniilor promotionale ∕ evenimentelor;
• Negocierea contractelor, intocmirea bugetelor si urmarirea cheltuielilor;
• Delegarea responsabilitatilor/sarcinilor catre departamentele interne implicate in elaborarea proiectului ( field, logistica, productie etc) conform timeline-ului;
• Instruirea echipei (training-ul) in legatura cu sarcinile de lucru;
• Managementul logisticii necesare derularii campaniilor;
• Vanzarea serviciilor companiei catre clienti si potentiali clienti;
• Identificarea competitorilor, tendintelor pietei si oportunitatilor de dezvoltare ale companiei;
• Realizarea şi implementarea unor strategii de comunicare şi instrumente de promovare a produselor, urmarind realizarea obiectivelor de vanzari a departamentului;

Specifice evenimentelor:
o Gestionarea proactiva a relatiei cu clientul si realizarea planului de desfasurare si a strategiilor de marketing aferente campaniei;
o Propunerea si validarea bugetului de executie, urmarind vanzarea tuturor serviciilor oferite de companie ( personal, creatie, productie etc)
o Elaborarea manualului de training si instruirea resurselor umane implicate in derularea campaniei;
o Intocmirea documentelor notariale si legalizarea acestora pentru a reglementa statutul legal a acesteia;
• Pe parcursul campaniei:
o Managementul operational al resurselor alocate campaniei ( resurse umane, financiare si de timp );
o Urmarirea planului de desfasurare al campaniei (timeline);
o Gestionarea bugetului de executie si monitorizarea gradului de realizare a obiectivelor;
o Colectarea, analiza si interpretarea datelor in vederea intocmirii raportului final catre client (overview);
• Post-Campanie:
o Intocmirea raportului final privind Campania incheiata: obiective atinse, analiza deviatiilor bugetului de executie, indicatori, realizari, cat si prezentarea si sustinerea raportului final catre client.

01.09.2007 - 28.02.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: project manager/ client service

Responsabilitati:

Responsabilitati
Generale:
• Managementul organizarii si implementarii campaniilor promotionale ∕ evenimentelor.
• Managementul relatiei cu clientii.
• Identificarea si contactarea clientilor potentiali, prezentarea portofoliului de produse, precum si negocierea si semnarea contractelor.
• Intocmirea bugetelor.
• Selectarea echipei necesare derularii actiunii.
• Instruirea echipei cu privire la sarcinile de lucru.
• Managementul logisticii necesare derularii campaniilor.

Specifice evenimentelor:
• Pre-campanie,
- Managementul campaniei, mentinerea relatiei cu clientul, stabilirea obiectivelor urmarite de acesta, stabilirea mecanismului si planului de desfasurare al campanieio;
- Intocmirea bugetului de executie necesar atingerii obiectivelor: resurse umane, logistica, productie si timp;
- Obtinerea formalitatilor legale necesare derularii campaniei;
- Instruirea resurselor umane implicate in derularea campaniei (training);

• Pe parcursul campaniei:
- Coordonarea echipei implicata in derularea evenimentului, supervizarea/monitorizarea implementarii planului de desfasurare al campaniei;
- Urmarirea si rectificarea bugetului de executie, monitorizarea gradului de realizare a obiectivelor;
- Colectarea, analiza si interpretarea datelor in vederea intocmirii raportului final catre client.

• Post-Campanie:
- Organizarea si conducerea debriefing-ului privind modul de desfasurare al evenimentului;
- Intocmirea raportului final privind Campania incheiata: obiective atinse, analiza deviatiilor bugetului de executie, puncte de imbunatatit (SWAT);
- Prezentarea si sustinerea raportului final catre client.

01.01.2004 - 31.08.2007

Departament: publicitate

Titlu Job: team leader/supervizor

Responsabilitati:

In functia de team leader, responsabilitatile principale au fost:
- verificarea activitatii promoterilor avuti in subordine.
- gestionarea si aprovizionarea locatiior cu produsele promovate.
- raportarea evolutiei zilnice a campaniei catre supervizor.

In functia de supervizor, atributiile principale au fost:
- verificarea activitatii promoterilor si team leaderilor din subordine.
- interfata intre agentie si locatia/locatiile campaniei in desfasurare.
- colectarea tuturor documentelor si datelor necesare intocmirii procesului final de raportare
catre project manager.
- coordonarea unei echipe in cadrul campanilor de tip horeca
- evolutia ascendenta pe perioada activa in cadrul acestei agentii.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Facultate / Colegiu: Marketing la Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale din Bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close