Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.06.1982

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt un om norocos din toate punctele de vedere: am o familie frumoasă, un copil minunat, prieteni calzi și sinceri, colegi dedicați, capabili și buni coechipieri, fac lucrurile care îmi plac și îmi aduc satisfacții. Optimismul și pozitivismul sunt trăiri care mă însoțesc permanent în viața personală și în activitatea profesională, făcând din mine un om motivat și plin de speranță.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager cluj napoca/bistrita

Responsabilitati:

-Asigurarea respectarii regulilor privind livrarea produselor catre clienti,
-Coordonarea activitatii de gestiune a filialei cu scopul respectarii regulilor privind evidenta si miscarea stocurilor,verificarii corectitudinii datelor inscrise si prevenirii diferentelor de
gestiune,
-Verificarea incarcarilor optime si a gestiunii stocului din autoutilitare,
-Colaborarea cu departamentul de resurse umane cu scopul asigurarii structurii organizatorice optime si a nivelului calitativ al angajatilor necesare atingerii obiectivelor,
-Recrutarea si pregatirea personalului din subordine,
-Asigurarea implementarii sistemelor de monitorizare si evaluare a performantelor angajatilor din subordine cu scopul cresterii eficientei si motivarii acestora,
-Alocarea eficienta a personalului din departament pentru acoperirea tuturor activitatilor,
-Respectarea comportamentului adecvat unui mediu de lucru profesional,bazat pe colaborare si lucru in echipa,
-Planificarea lunara a planului de vanzari,
-Planificarea eficienta a rutelor/traseelor pentru agentii de vanzari si verificarea respectarii lor,
-Organizarea si planificarea propriei activitati si a personalului din subordine cu scopul cresterii eficientei,
-Respectarea regulilor privind organizarea si functionarea companiei,a regulamentelor si politicilor interne,
-Furnizarea corecta si la timp a rapoartelor de activitate,deconturilor,documentelor cu regim special precum si a altor documente interne,
-Propunerea si implementarea de proiecte pentru dezvoltarea capacitatii de distributie a companiei si pentru cresterea eficientei activitatii filialei,
-Respectarea intocmai in filiala a prevederilor legale prvind: distributia produselor,documentelor cu regim special,alte prevederi legislative aplicabile
in timpul desfasurarii activitatii,
-Asigurarea ,administrarea si dezvoltarea unei baze de clienti profitabili pentru companie,
-Participarea la incheierea contractelor cu cei mai importanti clienti ai companiei,
-Monitorizarea returnarii produselor neconforme si mentinerea acestora in limitele stabilite,
-Asigurarea promovarii exclusive a marcilor companiei de catre personalul din subordine,
-Dezvoltarea si implementarea corecta si la timp a actiunilor de trade marketing,
-Inventarierea corecta si periodica a materialelor promotionale aflate la clienti,
-Asigurarea aplicarii intocmai a regulilor de merchantizare stabilite pentru marcile companiei,
-Asigurarea permanenta de informatii despre evolutia pietei si a concurentei,
-Furnizarea corecta si la timp a previziunilor de vanzari,
-Asigurarea incadrarii in bugetele de cheltuieli aprobate pentru filiala,
-Monitorizarea creditelor clientilor din punct de vedere al valorilor si termenelor de plata,
-Monitorizarea respectarii conditiilor contractuale cu unii clienti,
-Monitorizarea discount-urilor si a celorlalte costuri pe canalul de distributie direct si asigurarea incadrarii acestor cheltuieli in bugetul stabilit,
-Asigurarea respectarii regulilor interne privind aprobarea si decontarea cheltuielilor de catre personalul din subordine.

01.11.2012 - 28.02.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager brasov

01.10.2007 - 31.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: key account executive

Responsabilitati:

-Colaborarea cu toate retelele de magazinele de tip hipermarket,supermarket,cash&carry si
discount din judetele:Cluj,Mures,Satu Mare,Maramures,Oradea,Bistrita.
-Realizarea si implementarea strategiei de vanzari a produselor companiei la clientii din aria de responsabilitate,
-Realizarea obiectivelor valorice si cantitative stabilite prin planul de vanzari pentru clientii alocati,
-Asigurarea unui stoc optim in magazine,pentru a evita lipsa produselor la raft,
-Monitorizarea concurentei,
-Urmarirea modului de prezentare al produselor companiei in clientii alocati si implementare de planograme specifice magazinului,
-Implementarea activitatilor promotionale in conformitate cu informatiile primite,
-Informarea asupra livrarilor/nelivrarilor,
-Acumularea de informatii despre cont cat si despre clientii top care dezvolta relatii comercile cu contul,
-Planificarea si gestionarea resurselor alocate,
-Recrutarea,evaluarea si coordonarea cat mai eficienta a merchandiserilor.

01.01.2006 - 31.10.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: achizitor-trainner

Responsabilitati:

colaborarea cu toate filiale Intersnack si cu distribuitorii din zonele alocate:
Timisoara,Brasov,Constanta,Bacau,Piatra Neamt,Harghita,Cluj.
- marirea portofoliului de clienti,
- recuperarea creditului din piata,
- merchandisarea produselor companiei respectand regulile de merchandisare si implementare
- promovarea si vanzarea produselor companiei in zana alocata,
- dezvoltarea unei relatii de durata si buna colaborare cu clientii,
-prezentarea si semnarea de contracte
- contributia directa la realizarea planului de vanzari in filiala alocata,
- evaluarea agentilor economici din filiale Intersnack
- curs de vanzare implementand pasii vanzarii.

01.02.2004 - 31.01.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

01.01.2003 - 29.02.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzri

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Management turistic si comercial la Facultatea de stiinte economice Dimitrie Cantemir din cluj napoca.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close