Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.11.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2002

obiectiv

 

Folosirea abilitatilor si a experientei profesionale intr-o companie nationala/ multinationala. Atingerea unei pozitii de management in cadrul companiei in care activez.

Salariu: nespecificat

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti, Ploiesti, Targoviste

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

- Cresterea volumelor de vanzari, a distributiei numerice si ponderate in judetele alocate ( Dambovita, Prahova, Bucuresti ) prin vizitarea clientilor impreuna cu agentii de vanzari, conform planificarii saptamanale.
- Stabilirea obiective valorice lunare / trimestriale pe distribuitori si pe fiecare agent al echipelor de vanzari.
- Organizarea activitatilor echipelor de vanzari a distribuitorilor, astfel incat sa se atinga obiectivele valorice, cantitative si calitative.
- Stabilirea si participarea la intalnirile / sedintele comune cu agentii de vanzari de la distribuitori, oferind feedback cu privire la imaginea produselor din piata, implementarea promotiilor si al materialelor promotionale ( standuri, rafturi, tavite, etc ).
- Conducerea permanenta a procesului de dezvoltare a distribuitorilor si a partenerilor lor de afaceri.
- Gestionarea promotiilor si urmarirea implementarii acestora.
- Negocierea contractele de promovare, in limita bugetului disponibil.
- Vizitarea periodica a clientii importanti si de volum din fiecare judet din zona alocata;
- Implementarea in piata a produselor nou lansate, a campaniilor promotionale si a materialelor de promovare ( standuri, tavite,etc)
- Incasarea soldurilor conform termenelor contractuale stabilite.
- Responsabilitate fata de imaginea companiei pe care o promoveaza la clienti, prin activitate, atitudine si conduita sa.

01.06.2016 - 31.10.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: sales & retention officer

Responsabilitati:

- Promovarea imaginii si serviciilor companiei.
- Vanzarea serviciilor companiei (apa si cafea)catre clientii B2B.
- Atingerea target-ului stabilit cu superiorul direct.
- Cresterea cotelor de piata in zona alocata.
- Prospectarea pietei si identificarea de noi clienti.
- Negocierea si incheierea contractelor cu potentialii clienti.

01.10.2015 - 31.05.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari b2b

Responsabilitati:

- Identificarea si achizitia de clienti - persoane juridice in vederea incheierii si derularii contractelor de furnizare a serviciilor oferite de companie.
- Contactarea clientilor, stabilirea intalnirilor, negocierea si incheierea contractelor pentru serviciile de telecomunicatii.
- Vanzarea directa a serviciilor catre clienti business, companii, parcurgand toti pasii de vanzare de la identificarea potentialilor clienti pana la semnarea contractului;
- Mentinerea relatiei cu clientii (din portofoliu) si oferirea suportului post-vanzare.
- Activitati de raportare zilnica.
- Atingerea targetului lunar de vanzari si a obiectivelor individuale.
- Dezvoltarea portofoliului de clienti prin cresterea numarului de clienti noi.
- Promovarea unei imagini pozitive a companiei in relatia cu clientii.

01.03.2013 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- Identificarea de noi oportunitati de vanzare si atragerea de clienti noi prin vanzarea de credite bancare, carduri, etc.
- Acordarea de consiliere si sprijin clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei.
- Gestionarea portofoliului de clienti existenti al companiei.
- Prezentarea produsele de creditare catre clienti.
- Implicarea directa in campaniile de marketing desfasurate: prezentari, birouri de informare, etc.
- Raportarea corecta, completa si la timp a activitatilor desfasurate catre superiorul direct.

01.04.2011 - 31.03.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

- Identificarea clientilor potentiali din piata realizand o activitate continua de prospectare.
- Contactarea telefonica a clientilor potentiali, fixarea de intalniri pentru prezentarea produselor si serviciilor companiei.
- Identificarea nevoile de protectie financiara a clientilor, gasirea de solutii potrivite pentru acestia.
- Incheierea de contracte specifice companiei (atat pentru persoane fizice cat si juridice).
- Oferirea de servicii post vanzare tuturor clientilor din portofoliu.

01.01.2010 - 31.03.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector de specialitate in asigurari

Responsabilitati:

- Identificarea de potentiali clienti si vanzarea catre acestia a asigurarilor si a produselor bancare ale BCR.
- Acoperirea si dezvoltarea rutelor in municipiul Targoviste si zonele limitrofe pentru crestera numarului de clienti noi.
- Evaluarea nevoilor financiare ale clientilor si gasirea celor mai bune solutii de investitii, asigurari, credite.
- Dezvoltarea permanenta a relatiei cu clientii si informarea permanenta a acestora despre produsele BCR.
- Atragerea de noi clienti si retentia celor existenti, considerand clientul un scop al afacerii.
- Realizarea tintelor de vanzari in concordanta cu previziunile stabilite.

01.01.2001 - 30.04.2010

Departament: functii publice

Titlu Job: referent – functie publica de executie

Responsabilitati:

- Analizarea si verificarea documentelor privind compensarea intre unele impozite si taxe , aprobate si transmise de organele fiscale si inregistreaza operatiunile respective in evidenta sintetica si analitica
- Analizarea si verificarea documentelor privind rambursarile de TVA aprobate si transmise de organele fiscale si inregistrarea operatiunile respective in evidenta analitica si sintetica
- Intocmirea in sistem informatic a documentelor de incasare in numerar a veniturilor bugetare stabilite de prevederile legale in vigoare si incasarea de numerar de la platitor, urmarind incadrarea corecta pe sudiviziunile clasificatiei bugetare.
- In cazul incasarilor de mare valoare, mica valoare, intertrezorerii si intratrezorerii, verificare cu extrasul de cont emis de Activitatea de trezorerie si contabilitate publica judeteana concordanta conturilor corespondente.
- Conducerea evidentei veniturilor incasate pe sudiviziunile clasificatiei bugetare aprobate pentru bugetul de stat , bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, bugetele locale si bugetului trezoreriei statului, precum si evidenta analitica pe platitori potrivit precizarilor in vigoare.
- Intocmirea si procesarea in sistem informatic a notelor contabile sau ordinelor de plata, dupa caz, pentru operatiuni de compensari, ramburasri, restituiri, alocari de sume si cote defalcate pentru bugetele locale, constituire fond de stimulente.
- Analizarea si verificarea documentelor privind compensarea intre unele impozite si taxe, aprobate si transmise de organele fiscale si inregistrea operatiunilor respective in evidenta sintetica si analitica.

01.12.1999 - 31.01.2001

Departament: functii publice

Titlu Job: inspector serviciul colectare venituri

Responsabilitati:

- Intocmirea in sistem informatic a documentelor de incasare in numerar a veniturilor bugetare stabilite de prevederile legale in vigoare si incasarea de numerar de la platitor, urmarind incadrarea corecta pe sudiviziunile clasificatiei bugetare.
- Conducerea evidentei veniturilor incasate pe sudiviziunile clasificatiei bugetare aprobate pentru bugetul de stat , bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, bugetele locale si bugetului trezoreriei statului, precum si evidenta analitica pe platitori potrivit precizarilor in vigoare.
- Intocmirea si procesarea in sistem informatic a notelor contabile sau ordinelor de plata, dupa caz, pentru operatiuni de compensari, ramburasri, restituiri, alocari de sume si cote defalcate pentru bugetele locale, constituire fond de stimulente.
- Analizarea si verificarea documentelor privind compensarea intre unele impozite si taxe, aprobate si transmise de organele fiscale si inregistrea operatiunilor respective in evidenta sintetica si analitica.

studii

 

Facultati:

1999 - 2004 Facultate: FINANTE BANCI la Universitatea Valahia-Facultatea de Stiinte Economice din TARGOVISTE.

Premii

Hobby-uri
gradinaritul, moda

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close