de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.05.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.08.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa fiu cel mai bun in ceea ce fac

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

01.02.2015 - 31.10.2015

Departament: marketing

Titlu Job: business manager, guinness

Responsabilitati:

- Am lucrat cu cu agentiile media si publicitate
- Am tinut bugetul si mereu il updatam cu toate activitatile si faceam un status
- Am construit initiative de brand in concordanta cu fiecare canal de distributie
- Diverse analize pentru a stabili trenduri si de asemenea analize SWOT, 4C etc. pentru a elabora strategii pe termen mediu si lung
- Elaborares si monitorizarea promotiilor si de asemenea status pe fiecare promotie sau initiativa pentru a observa daca livreaza cerintele obiectivelor setate
- Vizite in piata impreuna cu forta de vanzari pentru a lua feedback.
- Am construit calendarul de comunicare online al brandului.
- Am coordonat toate activitatile in care a fost implicat brandul: evenimente, aparitii in online, reviste scrise, evenimente PR.

01.12.2014 - 28.02.2015

Departament: marketing

Titlu Job: trade marketing coordinator

Responsabilitati:

- Cursuri de Category Management
- Analize de vanzari, marketing si de piata dar de asemenea si analize privind comportamentul consumatorului in retail.
- Strategii de vizibilitate diferentiate pe fiecare lant in parte.
- Elaborare de POSM-uri pentru a creste vizibilitatea si rotatia stocului.

01.03.2013 - 01.12.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: cotrainer

Responsabilitati:

Pe langa functia de analist vanzari, sunt si cotrainer in cadrul trainingurile interne ale firmei pentru forta de vanzari, fiind responsabil de anumite capitole din cadrul trainingurilor. De asemenea ma ocup si cu editarea materialelor foto si video din cadrul acestora si ofer suport pentru cursanti.
Tot aici sunt responsabil de partea de "role-playing" oferind linii indrumatoare pentru cursanti pentru indeplinirea sarcinilor cu succes si pentru o prestatie cat mai naturala in timpul exercitiilor de acest tip.

01.10.2012 - 01.12.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales analyst

Responsabilitati:

Analize complexe de vanzari si calitatea executiei
- Monitorizarea unor KPI precum: vanzari cantitative cat si calitative, vanzari urmarind principalele canale de distributie, de asemenea si trendul vanzarilor in functie de specificul pietii si de tipologia clientilor.
- Coordonator de proiect la nivel national ce urmareste calitatea executiei agentilor de vanzari in locatii. Aici sunt responsabil de buna desfasurare a intregului proiect si de coordonarea furnizorului de cercetare in piata si respectarea obiectivelor agreate. De asemenea aici sunt alti KPI monitorizati, printre care: evolutia preturilor, evolutia prezentei brandurilor in piata, evolutia brandurilor de la nivel de item de in piata, gradul de prezenta al materialelor de promovare si comunicare promotii, brand si pret.
- Responsabil cu alocarea materialelor de tip POSM, in functie de realizari si potential, cu scopul de a ajuta la cresterea vanzarilor.
- Coordonator de proiect la nivel national, ce urmareste calitatea activitatii mercantizorilor, unde urmarim si aici o serie de KPI, cum ar fi, prezenta brandurilor in locatie, respectarea planogramei la raft si vitrine, de asemenea gradul de utilizare a materialelor de tip POSM si urmarirea situatiilor de tip "out of stock".
- Responsabil cu o serie de raportari, cum ar fi raportul zilnic de vanzari realizate, construit in parteneriat cu departamentul de IT, unde s-a urmarit trecerea de la un BI usor depasit, catre unul interactiv si usor de citit, unde s-a facilitat introducerea unor KPI pt diverse analize de vanzari.
- De asemenea am construit un raport sezonier, care are drept obiectiv, urmarirea fluxului de keguri, si controlarea acestuia, pentru a utiliza in mod eficient resursele si alocarea lor in functie de anumite limite.
- Particip in echipa de realizare prezentari de tip power point, pentru sedintele de bord, sau pentru conferinta nationala de vanzari, sau in functie de solicitari.
- Responsabil cu analiza strategiilor de vanzare si corelarea lor cu trendul prezent si cel istoric si dezvoltarea unor strategii in functie de obiectivele lunare.
- Colaborez cu departamentul de marketing in realizarea diverselor analize de piata si factori ce influenteaza gradul de "trecere" a diverslor branduri din portofoliu.
- Particip la vizite de piata, atat cu top managementul, cat si cu forta de vanzari.
- De asemenea in cadrul sesiunilor de training sunt cotrainer si ofer suport atat cursantilor cat si trainerului, si de asemenea intervin cu lamuriri unde este cazul, particip activ la probele practice din cadrul lor pentru asigurarea ca lucrurile au fost intelese corect, editez materialele video si foto si transmiterea lor catre centralizare.

01.06.2012 - 01.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: sales agent

Responsabilitati:

Ca parte a procesului de "Management Trainee Program" am ocupat functia de agent de vanzari in Constanta, pe partea de HORECA. Aici am avut drept obiectiv, aplicarea conceptelor invatate in timpul procesului de acumulate din cadrul tuturor departamentelor.
- Responsabil de intreg portofoliul de clienti si de dezvoltarea acestuia cu clienti noi.
- Responsabil cu stocurile clientilor, facturile acestora, si colectrea lor in termen, si de asemenea de indeplinirea targetului lunar, atat cantitativ, cat si calitativ, dar si obiectivele valorice.

01.02.2012 - 01.06.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: trainee program sales

Responsabilitati:

- Am participat la un proces complex de recrutare in cadrul companiei, unde din 10 persoane aveau sa aleaga trei.
- Am trecut de primul interviu telefonic, in limba engleza, urmand ca apoi sa ma prezint la fabrica Tuborg, pentru prima etapa a procesului de recrutarea, ce a durat aproximativ 10 ore, timp in care am avut o serie de teste, printre care lucrul in excell, unde am calculat o serie de discounturi, de asemenea lucurul in power point, unde am avut de analizat o strategie prezente, si am avut ca sarcina de lucru reproiectarea altei strategii si elaborarea planului strategic.
- De asemenea am avut si parte de lucru in echipa, de cate trei persoane, unde mi-am asumat rolul de coordonator, si am avut ca sarcina creearea unui brand nou, si trebuia sa il promovam si prezentam.
- Tot in cadrul procesului de recrutare, la finalul zilei, am fost nevoiti sa votam cine merita sa mearga mai departe, fara a te putea vota pe tine insuti, etapa in care am primit 7 voturi din 9 posibile.
- In partea a doua a proceslui de recrutare, in care deja s-au triat o serie din participanti, am ramas patru si urma sa aleaga trei. Iar aici am avut ca tema, prezentarea noastra ca individ, evedentiind calitati si defecte, si o simulare de vanzare.
- Este important de stiut ca intreg procesul de recrutare s-a desfasurat in limba engleza.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Consultanta in Afaceri la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Administrarea Afacerilor la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2007 - Jun 2007: FCAE Certificate
Certificat pentru limba engleza ( Cambridge )
Jan 2007 - May 2007: ECDL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close