de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.10.1976

obiectiv

 

Dezvoltarea cunostintelor, arie vasta de informatii

Beneficii: Transport

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2011 - 01.08.2014

Departament: altele

Titlu Job: angajat activitate domestica in italia

04.05.2010 - 24.09.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Casier casa marcat

01.10.2009 - 01.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil evidenta primara

Responsabilitati:

Receptie marfa furnizori.
Intocmire receptii.
Intocmire registru casa.
Intocmire raport gestiune.
Depunere declaratii la bugetele asigurarilor sociale.
Intocmire avize expeditie si verificare marfa transferata la celelalte puncte de lucru.
Stabilire preturi vanzare si adaos aferent.
Analiza stoc marfa in vederea efectuarii de comenzi.
Coordonare activitate de aprovizionare.
Negociere directa cu furnizorii pentru preturi, discount, termene de plata.
Coordonare angajati depozit.
Casier casa de marcat.
Intocmire facturi clienti.
Urmarire plati catre furnizori si incasari clienti in baza facturilor emise.
Intocmire contracte cu furnizori si clienti.
Analiza preturi si furnizori, comparare de oferte.
Informatii clienti.
Aranjare marfa pe rafturi.
Cordonare echipa de 9 oameni.
Intarirea disciplinei la locul de munca.
Determinarea angajatilor de a avea o atitudine pozitiva in fata clientului.
Dezvoltarea colaborarii in raport calitate/pret cu furnizorii.
RADU CONSTANTIN-Administrator

01.06.2008 - 06.04.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil evidenta primara

Responsabilitati:

Intocmire receptii facturi furnizori.
Introducre retetar in programul de gestiuni.
Verificare concordanta scadere gestiune din casa de marcat cu stocul fizic de pe teren.
Urmarire respectare retete.
Intocmire declaratii lunare -Decl.100,101,102, CAS, SOMAJ,CASS,FNUASS, ITM.
Intocmire pontaje si state salarii.

10.03.2008 - 18.03.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: contabil evidenta primara

Responsabilitati:

Intocmire receptii facturi.
Intocmire transferuri intre gestiuni.
Importare vanzari din casele de marcat pentru scadere gestiuni si verificare
Intocmire registru casa
Inventariere marfuri cantitativ valoric
Verificare zilnic stocuri
Responsabil cu intocmire contracte munca, depunere declaratii
Coordonare activitate angajati.

Realizari:

Evidenta stricta a stocurilor

14.02.2008 - 02.10.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil resurse umane si salarizare

Responsabilitati:

Interviuri preselectie candidati posturi
Intocmirea dosarelor de personal ale angajatilor
Intocmire contracte de munca, acte aditionale,incetari contracte la ITM
Intocmire si depunere declaratii CAS,Somaj, CASS, FNUASS, ITM, REVISAL
Calcul lunar salarii
Evidenta locuri de munca vacante
Completare carnete de munca
Coordonare activitate asistent manager
Intocmire fise post salariati

Realizari:

Recuperarea sumelor pentru concedii medicale, incepand cu anul 2006.

01.10.2004 - 10.03.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Interviuri preselectie personal.
Intocmire dosare de personal.
Intocmire contracte de munca.
Evaluare bianuala a salariatilor.
Organizare team-building.
Intocmire salarii si depunere declaratii.
Propuneri de promovare salariati.
Verificare pontaj electronic .
Participare impreuna cu comisia de inventariere la inventarieri bianuale, lunare.
Detinere functie de Duty Manager in intervalul 21,00-09,00 impreuna cu ceilalti sefi de departamente - 8 ture/luna.
Responsabilitatea coordonarii intregii activitati din cadrul hotelului in intervalul orar mentionat.

Realizari:

Sustinere permanenta pentru training salariati si a promovarii acestora.

20.11.1995 - 01.10.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Intocmire registru de casa.
Incasare valori cash si tichete valorice pentru turisti .
Respectarea legislatiei in domeniul disciplinei financiare a agentilor economici.
Incasare valuta cash.
Depunere/retragere lei si valuta cash din conturile bancare.
Plata salarii angajati.

studii

 

Facultati:

1991 - 1995 Liceu: Limbi straine la Liceul Lazar Edeleanu din Navodari.

Premii

Curs contabilitate asistata de calculator 2001

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close