 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 11.10.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.09.2007
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoană sociabilă, responsabilă și atentă la detalii. Îmi place să aduc un plus de valoare companiei în care lucrez, să îmi pun în valoare abilităţile şi să învăţ lucruri noi.
Salariu: nespecificat Beneficii: Posibilitate de promovare, Carte de muncă. Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Achizitii, IT Software Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2014 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: analist vanzari Responsabilitati: a. Receptioneaza si inregistreaza cererile de oferta, comenzile transmise direct de catre clienti prin telefon sau email;
b. Redacteaza partea comerciala a ofertelor si transmite catre clienti ofertele complete (tehnico-comerciale);
c. Redacteaza si transmite clientilor Contractele de furnizare (completate cu conditiile tehnico-comerciale agreate), pentru comenzile de masini, software sau solutii integrate, conform formularelor ISO 9001;
d. Redacteaza si transmite comenzile de echipamente si piese service catre furnizori interni/externi;
e. Tine evidenta comenzilor transmise si a termenelor de livrare confirmate;
f. Organizeaza transportul produselor de la sediul firmei direct la sediul clientilor;
g. Intocmeste si pregateste documentele de livrare pentru produsele pe care le livreaza (Declaratie de conformitate, Certificat de garantie, Certificat de etalonare etc);
h. Mentinerea legaturilor cu partenerii, clientii sau potentialii clienti ai firmei, prin corespondenta electronica, telefon sau fax;
i. Monitorizeaza anunturile privind procedurile de achizitii publice si private;
j. Pregateste documentatia solicitata de autoritatea contractanta si se asigura de indeplinirea conditiilor privind participarea la licitatii. |
|
01.05.2012 - 28.02.2014 Departament: achizitii Titlu Job: responsabil achiziţii publice şi promovare produs Responsabilitati: 1. Licitaţii:
a. urmărirea anunţurilor/invitaţiilor de participare pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP);
b. pregătirea şi depunerea documentaţiei de atribuire conform fişei de date;
c. urmărirea bunei desfăşurări a licitaţiilor electronice;
d. negocierea preţurilor privind iniţierea cumpărărilor directe în SEAP;
e. reprezentarea companiei în relaţiile contractuale cu autorităţile contractante;
f. asigurarea onorării comenzilor ferme primite de la instituţiile cu specific medical;
g. reprezentarea companiei în relaţiile cu instituţiile statului (Oficiul National al Registrului Comertului, Direcţia Impozite şi Taxe Locale etc.);
h. rapoarte lunare de activitate.
2. Promovare produse:
a. participarea la diverse conferinţe ştiinţifice cu specific medical sau farmaceutic;
b. menţinerea relaţiei cu clienţii colaboratori din Bucureşti şi restul ţării, informarea acestora cu privire la apariţia produselor noi;
c. utilizarea programului Senior ERP;
d. rapoarte lunare privind activitatea de vânzare.
Realizari:
1. Castigarea a 57 licitatii din cele 73 la care am participat;
2. Îmbunătăţirea imaginii firmei în cadrul conferinţelor ştiinţifice la care am participat.
Referinţele vor fi furnizate la cerere |
|
01.11.2011 - 31.05.2012 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: gestionar depozit Responsabilitati: a. recepţia mărfii primite de la gestionarul central din Bucureşti;
b. efectuarea stocurilor zilnice;
c. preluarea comenzilor telefonice de la clienţii colaboratori, pregătirea comenzilor, ambalarea acestora şi predarea lor agenţilor de vânzări;
d. ultilizarea programului de contabilitatea gestiunii GestPro în vederea întocmirii facturilor şi introducerii instrumentelor de plată către şi de la clienţi;
e. rapoarte lunare de activitate.
f. îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii existenţii;
g. creşterea vânzărilor faţă de perioada anterioară.
Referințele vor fi furnizate la cerere. |
|
01.07.2009 - 31.01.2010 Departament: vanzari Titlu Job: consultant financiar, credite imm Responsabilitati: a. contactarea telefonică a clienţilor şi intermedierea acestora;
b. colectarea documentelor necesare creditării;
c. actualizarea permanentă a bazei de date;
d. informarea clienţilor cu privire la noutăţile apărute în creditarea bancară;
e. atingerea targetului lunar;
f. participarea la training-uri organizate de companie |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2011 Masterat: Economie la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Specializarea Banci si Piete Financiare
2006 - 2009 Facultate: Economie la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Specializarea Finante-Banci
Premii Certificari
Feb 2017 - Feb 2017: Curs de “Utilizare S.E.A.P. pentru operatorii economici”
Cunoasterea noilor reglementari legislative in domeniul achizitiilor publice;
Cunoasterea noilor functionalitati ale platformei on-line SEAP e-licitatie.
Feb 2016 - Mar 2016: Curs de limba germana - nivel incepatori
Jan 2016 - May 2016: Curs “Software Quality Assurance” – Scoala Informala de IT
1. Testing Fundamentals
2. Testing Types
3. Testing Levels
4. Requirements Analysis
5. Test Preparation
6. Test Case Management
7. Bug management
8. Test Execution
9. Test Reporting
10. General concepts
11. Soft Skills
12. SQL Skills
May 2012 - May 2012: A.J.O.F.M. Iaşi
Curs „Competente cheie, comune mai multor ocupaţii – competenţe informatice”
Oct 2011 - Oct 2011: A.J.O.F.M. Iaşi
Curs de instruire în Antreprenoriat în cadrul Proiectului POSDRU/92/3.1/S/63228 „Reţea Multi-Regională de Dezvoltare a Antreprenoriatului”
Voluntariat
Oct 2016 - Oct 2016: SPRIJINA.RO SRL
Pe 29 octombrie 2016, la 9 km de Iași, in comuna Aroneanu, am participat ca voluntar în cadrul acțiunii "Vino să prindem rădăcini!"
https://www.sprijina.ro/cauze/vino-sa-prindem-radacini
Nov 2015 - Nov 2015: Plantam fapte bune in Romania
Pe data de 14 noiembrie 2015 am participat ca voluntar în cadrul acțiunii de împădurire a României, zona Iași, comuna Bălțați, sat Valea Oilor.
Au fost peste 500 de voluntari si plantați in jur de 15.000 puieți de mojdrean, cenușer, glădiță și sălcioară.
Traininguri
Jul 2016 - Jul 2016: Comunicare eficace
Cunoasterea modalitatilor de comunicare eficienta prin telefon si e-mail;
Rezolvarea profesionista a reclamatiilor;
Cunoasterea modalitatilor de emitere eficienta a mesajelor transmise catre clienti;
Identificarea modalitatilor de receptionare eficace a mesajelor transmise de clienti.
Hobby-uri
calatoriile, lectura, plmbarile cu bicicleta
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|