de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.10.1986

obiectiv

 

Sunt o persoană foarte ambițioasă, mereu dornica de a învăța lucruri noi și de a-și dezvolta aria de cunoștințe, foarte implicată in munca prestata, orientata spre rezultate și cu o abordare practică în ceea ce privește problemele întâmpinate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Din octombrie 2017, ocup pozitia de senior process associate cu limba franceza, in cadrul companiei Genpact.

Gestionez activitatea de Accounts payable, pentru un client din domeniul farmaceutic.
In linii mari, activitatea mea presupune:

- Helpdesk - ofer asistenta prin telefon si e-mail furnizorilor si angajatilor;
- Procesare de facturi - introduc documente contabile in sistem; efectuez corectii, daca este nevoie, reconcilieri pe conturile de furnizor;
- T&E - ma ocup de verificarea si validarea rapoartelor de cheltuieli ale angajatilor.

Mentionez ca din iulie 2018 ocup, de asemenea, o pozitie de Language Assessor with French.
In cadrul acestei activitati, intervievez prin telefon candidatii pe partea de limba franceza si comunic feedback-ul privitor nivelului obtinut departamentului HR.

01.07.2013 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Am lucrat pe un proiect din aria Telecom, principalele mele atributii fiind acelea de a raspunde la apelurile primite de la clienti si de a gestiona anumite activitati de back-office, precum reclamatiile primite prin curier si e-mail.
Timp de un an, am ocupat o pozitie in cadrului departamentului de Retentie, responsabilitatea mea fiind aceea de a retine clientii care doreau anularea comenzilor.

In acest context, mi-am dezvoltat abilitatea de negociere si de intelegere a nevoilor clientului, astfel, am incercat constant sa gasesc solutii care sa se muleze pe tiparul fiecaruia.

01.09.2009 - 30.06.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor titular limba franceza

Responsabilitati:

Pe parcursul activitatii mele ca profesor de limba franceza, am avut sansa de a-mi dezvolta capacitatea de a interacționa cu oamenii, atât copii, cât și adulți.

În procesul de predare al acestei limbi, am alternat diverse metode de învățare (moderne si clasice), combinând totodata teoria cu practica.

De asemenea, am fost implicata în numeroase activități educaționale, alături de alți colegi profesori, concentrându-mă pe identificarea unor metode de învățare care să fie atractive pentru elevi.

Mai jos, am enumerat cateva dintre atributiile pe care le-am indeplinit pe parcursul activitatii ca profesor de limba franceza:

Membru al Consiliului Profesoral, membru al Comisiei metodice a profesorilor, membru al Comisiei Metodice a profesorilor diriginti, responsabil cu biblioteca scolara, responsabil al Comisiei de monitorizare a performantelor scolare (lb. romana si lb. franceza), membru al Comisiei de aprovizionare cu manuale, responsabil al Comisiei tehnice P.S.I.

01.06.2006 - 30.06.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Am gestionat activitati de back-office, cum ar fi scrisori de reclamație, e-mailuri, introducerea datelor în sistem.

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate / Colegiu: Facultatea de Litere, Romana-Franceza la Universitatea "Dunarea de Jos", Galati din Galati.

Premii

Hobby-uri
Calatorii, Filme, Muzica, Lectura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close