Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.01.1990

obiectiv

 

Ca si obiectiv profesional imi doresc o continuitate in domeniul de tehnician help desk, intr-o companie multinationala si sa contribui la cresterea cotei de piata a acesteia.

Salariu: 2.200,00 USD / luna

Beneficii: Asigurare medicala

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.01.2017

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist servicii clienti

01.11.2016 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator telecomunicatii

Responsabilitati:

Operator telecomunicatii

01.08.2013 - 30.11.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: technical assistance (help desk technician) date

Responsabilitati:

Asistență de specialitate
Post-vânzare de asistență
Solutionarea reclamatiilor.
Studii de evaluare a satisfacției clienților.
Activități care vizează actualizarea bazei de date.
Pe parcursul celor 7 ani in cadrul firmei Bitech Company SRL, am realizat gestionarea faxurilor din partea clientilor prelucrand informatiile acestora, ceea ce a avut ca rezultat cresterea activitatii companiei, pe o perioada lunga de timp.
Abonamente de servicii medicale private si tichete valorice, bonusuri din productivitate, zile de concediu.

01.03.2010 - 31.07.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: help desk tehnic

Responsabilitati:

Servicii de introducere de date, de la documente pe suport de hartie pana la imagini, avand un standard ridicat de siguranta si precizie, atat in preluare cat si prelucrare.
Instalari echipamente de telecomunicatie pentru operatori de telefonie mobila

Realizari:

Servicii avansate de Data Entry şi Back Office oferite in principal pentru societati sau entitati care au nevoie sa administreze cantitati mari de informatii intr-un timp scurt.

studii

 

Facultati:

2013 - 2017 Facultate: Relatii internationale si studii europene la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Economic la Liceul Economic Profesia din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2014 - Apr 2014: Certificat operator introducere procesare si validare date
certificat recunoscut de catre Universitatea Politehnica Bucuresti



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close