de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.08.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.08.2011

obiectiv

 

Doresc sa ma dezvolt continuu din punct de vedere profesional, sa invat lucruri noi si sa cunosc oameni de la care pot invata si evolua in permanenta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2012 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

2. DESCRIEREA SARCINILOR / ATRIBUŢII / ACTIVITATILOR POSTULUI:

1. Asigura, in dublu sens, fluxului informational intre firma si clientii externi
2. Asigura repartizarea informatiilor dinspre Top management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers.
3. Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita (posta, fax, email) in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare) si o distribuie la compartimentele implicate.
6. Redacteaza corespondenta necesara desfasurarii activitatii zilnice, pe baza indicatiilor primite.
7. Intocmeste si propune spre aprobare comanda pentru rechizite si consumabile de birou. Rceptie si bonuri de consum in gestiunea de papetarie in softul contabil al firmei.
8. Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei.
9. Intocmeste, propune spre aprobare si transmite Departamentului Administrativ – comanda pentru materiale de protocol.

II. Asigura asistenta Directorului General
1. Organizeaza Agenda Directorului General
2. Planifica intalnirile: inregistreaza solicitarile pentru audiente, face programarile, primeste oaspetii/invitatii si se ocupa de protocolul specific.
3. Elaboreaza si redacteaza documentele si rapoartele cerute de Directorul General
4. Organizeaza sedintele de lucru prin convocarea participantilor, asigurarea materialelor pentru sedinta (mape de lucru complete), asigurarea salii pentru desfasurarea sedintei (necesar aparatura) si intocmeste minuta sedintei.
5. Organizeaza deplasarile in interes de serviciu pentru Top managementul firmei: intocmeste fax/mail de rezervare cazare/masa si transport, asigura documentele si materialele necesare pentru deplasare, mentine legarura cu furnizorii de servicii (cazare/masa si transport).

III. Asigura suport Directorului General in activitatea de Relatii Publice
1. Asigura o comunicarea corecta si eficienta cu asociatiile de afaceri, organismele media, autoritatile locale etc. si intretine relatiile cu acestea in scopul de a mentine si imbunatati imaginea companiei in domeniul responsabilitatii sociale;
2. Realizeaza si mentine actiuni de relatii publice ce faciliteaza transmiterea corecta a mesajelor companiei catre public intern si extern;
3. Cerceteaza si aduna informatii pentru articole, comunicate de presa, evenimente;
4. Monitorizeaza constant noutatile in presa nationala despre produsele si activitatile companiei (comunicate de presa, campanii de presa, conferinte de presa, interviuri, etc).

IV. Asigura suport Departamentului Marketing
A. Realizeaza Revista Interna: Universul Brikston – frecventa: o data la 2 luni; numar de pagini:8, color
1. Respecta layout-ul stabilit de Directorul de Marketing, asigura o structura grafica coerenta, si o schema cromatica functionala
2. Asigura tirajul si distribuie revista tuturor angajatilor
3. Imbunatateste calitativ revista dpdv al continutului si grafic, fara modificari substantiale ale conceptului editorial
4. Informeaza angajatii despre strategia companiei, realizari si proiecte de viitor, dar si cunoasterea echipei de management (comunicare prin interviuri cu manageri)
5. Promoveaza valorilor companiei
B. Administreaza pagina de Facebook si Google Plus a companiei, posteaza zilnic si deruleaza campanii platite de like-uri.

V. Asigura suport Departamentului Vanzari
1. Dezvolta si face inregistrari in aplicatia/platforma interna online Day Key.
2. Directioneaza si/sau raspunde la Cererile de Oferta primite prin mail, telefon, chat.
3. Centralizeaza situatia cererilor de Oferta primite prin mail, telefon, chat si intocmeste o analiza pe care o trimite lunar Directorului de Vanzari.
4. Introduce si defineste Proiectele Vanzari in aplicatia Syncron.
5. Intocmeste si actualizeaza centralizatorul privind situatia achizitiilor pentru fiecare Proiect Vanzari si il transmite zilnic catre Directorul Vanzari si Sef Departament Customer Service.
6. Introduce zilnic Proiecte de Constructii (de pe portal cu santiere de constructii) in aplicatia interna Modul Proiecte.
7. Intocmeste un raport privind statusul Proiectelor de Contructii pe baza feedback-ului primit de la ASM/ Directori Zona si il transmite saptamanal catre Directorul Vanzari.

8. Se ocupa de toate evenimentele interne ale companiei: "Implinirea a x ani de Brikston" in fiecare an ( eveniment la care participa 200 persoane), Team building-uri, politica zile de nastere angajati, evenimente interne perioada Sarbatorilor de Iarna.


studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Management la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Stiinte economice- Management la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2005 - 2009 Liceu: Economic la Liceul Teoretic din Barlad.

Premii

Certificari
Jan 2018: Certificat INSPECTOR RESURSE UMANE
Curs incept anul acesta in ianuarie, pe care il voi finalizat pe 20 februarie si voi primi certificarea in urma sustinerii unui examne si a unei lucrari pe o tema de Resurse Umane.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close