Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.03.1974

obiectiv

 

Angajarea pe un post conform pregatirii si experientelor dobandite, care sa ma ajute sa acumulez cunostinte noi , un job unde sa-mi pot aduce aportul, sa-mi pot folosi experienta si sa pot evolua .

Salariu: nespecificat

Beneficii: Discutabile in functie de natura postului si solicitarile acestuia .

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2011 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Preluarea clientilor si a apelurilor de la clienti, oferirea de informatii referitoare la serviciile pe care societatea le poate oferi. Discutii cu clientii , pentru a gasi cea mai buna varianta de oferta, mulata pe necesitatea clientului. M-am ocupat de intocmirea , inregistrarea si transmiterea ofertelor ( telefonic sau e-mail ), a contractelor de prestari servicii, comenzilor de lucru, intocmirea documentelor pentru plati ( situatii de plata, facturi, chitante ), procese verbale. Am efectuat verificarea permanenta a concordantelor in acte , stadiilor ofertelor si contactarea clientilor pentru a pastra relatia si a-l transforma din client potential in client permanent sau ocazional. Am urmarit intotdeauna gradul de satisfacere a clientilor si fidelizarea acestora. M-am ocupat de programarea si pregatirea lucrarilor si urmarirea incasarilor. Am contactat clientii debitori si am recuperat creante, dupa caz.

Administrator - Badea Alexandru
Bonuri de masa, Telefon de serviciu

01.10.2008 - 01.05.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: functionar

Responsabilitati:

Receptie clienti si vizitatori , oferirea de informatii catre acestia , promovarea produselor comercializate (auto din gama Mazda). Desfasuram activitati de ofertare catre clienti , comunicare
permanenta (telefon sau e-mail ) cu potentialii clienti , discutii privind modalitati de achizitie ( cu simulari calculatii de rate / leasing ) , urmarirea platilor , intocmirea documentelor de vanzare , a documentelor interne si de raportare. Am mentinut permanent legatura cu Centrul de coordonare ( echipa Mazda Bucuresti si Mazda Austria)si am stabilit o cat mai buna colaborare cu reteaua din tara in scopul ridicarii calitatii actului de vanzare .Am incercat pastrarea legaturii ulterioare cu clientii , in scopul de a ne asigura permanent de calitatea serviciilor post vanzare si fidelizare a clientilor vechi.
Am realizat , modificat si actualizat permanent materialele de informare .Am participat la toate cursurile de pregatire si perfectionate organizate de echipa MAZDA obtinand rezultate foarte bune ,desfasurand in paralel si o activitate de informare proprie care sa-mi foloseasca in cunoasterea si promovarea produselor marcii .

Seful ierarhic - Director Vanzari Automobile - Cristina Manolache- Tel : 0720 880 910
Bonuri de masa , Telefon de serviciu .

01.04.2000 - 27.10.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: economist si sef birou aprovizionare

Responsabilitati:

Am desfasurat activitati de receptie clienti si vizitatori , oferirea de informatii catre acestia ,promovarea produselor comercializate (auto gama Daewoo ).Am asigurat intreg fluxul vanzarii incepand cu activitatea de comandare auto solicitat( cautarea acestuia - dupa caz ) , aprovizionarea stocului conform necesarului si previzionarea unui stoc de baza , planificarea aprovizionarii -in functie de urgente , data , ordine si intomirea delegatiilor .Am mentinut tot timpul legatura cu societatile de
finantare ( leasing sau banci ) , am urmarit desfasurarea platilor , am intocmit toate documentele de vanzare, dosare de aprobare pentru programul Remat , m-am ocupat de conformitatea si transmiterea acestora catre aprobare.Am avut o colaborare foarte buna cu Centrul Zonal Bucuresti - forul superior unde faceam rapoarte periodice si statistica vanzarilor . Pentru punctul de lucru , la sfarsitul fiecarei luni si dupa caz periodic , centralizam si transmiteam catre departamentul contabilitate toata activitatea financiara a centrului .
M-am ocupat de aranjarea show-room - ului - respectiv asigurarea expunerii marfii intr-un cadru cat mai adecvat ( autoturisme+piese auto ) , de redactarea , modificarea si actualizarea ofertelor. Am urmarit intotdeauna pastrarea clientilor traditionali si atragerea altora noi . Am incercat permanent sa ma raportez concurentei si sa tin fluxul activitatii la un nivel superior astfel incat centrul sa functioneze pe criterii de eficienta.

Realizari:

Am mentinut vanzarile auto la un nivel superior - cu progrese vizibile de la o perioada la alta , am avut o buna colaborare cu colegii din subordine (3 persoane )ceea ce a dus la desfasurarea activitatii in conditii foarte eficiente , si desi am fost o echipa mica am fost un adversar serios pentru dealerul concurent .

01.12.1999 - 01.04.2000

Departament: altele

Titlu Job: functionar

Responsabilitati:

In cadrul acestei firme am desfasurat activitati de secretariat .M-am ocupat de intocmirea si verificarea actelor pentru inscrierea cursantilor , inscriere si alcatuire grupe , deplasarea pe teren impreuna cu medicii sustinatori ai cursurilor de pregatire , efectuarea prezentei la cursuri , reprogramarea
cursantilor , pregatirea materialelor si distribuirea acestora catre cursanti , distribuirea diplomelor de absolvire.Concomitent aveam ca sarcina cresterea portofoliului de clienti , in acest sens desfasurand si activitati de cautare a societatilor locale cu potential si incercarea atragerii acestora .

14.10.1997 - 01.06.1998

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

A fost un job la inceput de cariera ,in cadrul caruia am avut ca sarcini rezervarea , oferirea si vinderea pachetelor de servicii turistice , efectuarea de rezervari de locuri la unitati de cazare , agrement ,transport , organizarea de excursii scolare , drumetii si evenimente pentru turisti . Am avut ca sarcina stabilirea de parteneriate cu alte agentii de turism sau societati din domeniu care sa aduca un numar cat mai mare de clienti . De asemenea ,m-am ocupat de intocmirea documentelor de vanzare ,
rezervare , incheierea de contracte cu clientii , urmarirea platilor , actualizarea si modificarea permanenta a ofertelor, promovarea directa a pachetelor turistice .

studii

 

Facultati:

1993 - 1997 Facultate: Profil Economic - Specializarea Turism si Servicii la Universitatea '' Petrol -Gaze '' Ploiesti (Facultatea de Litere si Stiinte) Ploiesti (România) din Ploiesti. Diploma de licenta
1988 - 1993 Liceu / Școală profesională: Comert la Grup Scolar Economic Administrativ si de Servicii Ploiesti Profil Comert din Ploiesti. Diploma de bacalaureat

Premii

Certificari
Jun 2009 - Sep 2009: Certificat de absolvire curs Inspector Resurse Umane
Competente profesionale dobandite :
Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului . Organizarea recrutarii si selectiei personalului. Intocmirea si gestionarea carnetelor de munca , oferirea de informatii privind problemele de personal , administrarea bazei de date a personalului utilizand PC-UL. Planificarea activitatii proprii , lucrul in echipa , dezvoltarea profesionala , intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat , asigurarilor sociale , asigurarilor de somaj si de sanatate .
Asociatia pentru Consiliere Calificare Recalificare Ploiesti Sud din Romania (Perfectionare)
Ploiesti (Romania)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close