Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.07.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Doresc sa contribui la dezvoltarea si imbunatatirea serviciilor, sa acumulez cat mai multe informatii pentru a ma dezvolta profesional.Sunt o persoana ambitioasa si mereu imi doresc sa fiu cel mai bun.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Functii publice, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: analist servicii client enel

Responsabilitati:

In perioada Februarie-August 2019 Sediu Advalia
-Analiza pe baza unor criterii de eligibilitate a contractelor / solicitarilor de la introducerea in sistem pana la activare / solutionare .
-Solutionarea reclamatiilor scrise in sistemul informatic atat pentru persoanele fizice cat si juridice .
-Asigurarea ca oamenii din subordine primesc suportul necesar pentru solutionarea reclamatiilor scrise in sistemul informatic si sustinerea echipei prin feedback periodic si coaching.
In perioada August - Prezent Sediu Enel
-Monitorizarea proceselor in sistemul informatic
-Analiza rapoartelor de erori aparute in sistemul informatic si solutionarea acestora, pentru atingerea obiectivelor , imbunatatirea activitatii si cresterea gradului de satisfactie al clientilor
-Solutionarea reclamatiilor scrise transmise prin mail in sistemul informatic atat pentru persoanele fizice cat si juridice ce necesita LVL1 SAP.

01.06.2018 - 31.12.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call-center enel

Responsabilitati:

Preluare apeluri INBOUND pe proiectul Enel comercial.

01.09.2017 - 30.04.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator telecomunicatii telekom

Responsabilitati:

Preluare apeluri INBOUND pe proiectul Telekom deranjamante.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Comunicare şi Relaţii Publice la Universitatea Titu Maiorescu din Bucharest.
2017 - 2018 Facultate: Marketing la Academia De Studii Economice din Bucharest.
2013 - 2017 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic Dante Alighieri din Bucharest .

Premii

Hobby-uri
Sport, Muzica, Lectura, Calatoriile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close