Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.11.1988

obiectiv

 

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Controlul calitatii, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 11.05.2015

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

Principala activitate consta in procesarea si onorarea comenzilor primite de la client (pj sau pf):
- primire cerere de oferta, transmitere catre furnizori a solicitarii pentru produsele care nu se aflau in stoc, ofertare;
- primire comanda ferma, achizitie de la furnizor pentru produsele care nu se aflau in stoc, planificare livrare, intocmire avize de livrare si transmitere catre depozit/transportator;
- facturare produse.

Alte activitati:
- intocmire rapoarte de vanzari / stocuri / cheltuieli, foi de parcurs, registru de casa;
- raportari de mediu;
- introducere incasari in sistemul de facturare utilizat;
- editare nomenclator produse in sistemul de facturare utilizat
- emitere NIR-uri, bonuri de consum.

Activitati de secretariat:
- primire si trimitere plicuri, colete
- asigurare stoc consumabile,
- indosariere, scanare, printare documente.

01.12.2013 - 30.06.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Sondaje de opinie

01.07.2013 - 01.10.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: consilier feedback clienti

Responsabilitati:

sondaje de opinie prin telefon, contactarea clientilor

21.10.2011 - 16.11.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

Indosariere, fotocopiere documente, introducere date Excel

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Managementul calitatii, expertize si protectia consumatorului la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Facultatea de Comert
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Facultatea de Comert

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20