Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.08.1998

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.03.2018

obiectiv

 

Competenţe de comunicare : spirit de echipă, seriozitate, asimilarea rapidă de informații noi, abilitatea de a media relații interpersonale, abilități de comunicare și înțelegere dobândite în diferite activități de voluntariat din timpul liceului și facultății, capacitatea de a crea relații bazate pe încredere și empatie, capacitatea de a comunica constructiv în situații sociale diferite. Competenţe organizaţionale/manageriale : creativitate, ordonare, punctualitate, răbdare, lucru în echipă, capacitatea de sinteză și analiză/căutare și colectare de informații, capacitatea de a respecta termenul limită, capacitatea de a elabora și implementa un proiect, capacitatea de a răspunde pozitiv în situații de criză și de a lua inițiativa.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - 30.09.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist servicii clienți

Responsabilitati:

- Activități de arhivare;
- Activități de secretariat (copierea, scanarea documentelor);
- Menținerea relației cu furnizorii;
- Inventarierea stocului;
- Menținerea legăturii între departamentele de contabilitate și juridic;
- Programarea întâlnirilor directorului general;
- Menținerea evidenței registrelor de protecția muncii și PSI;

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate: Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Principalele materii studiate :
- Contabilitate financiară/financiară conform IFRS/în mediul de afaceri;
- Microeconomie/Macroeconomie;
- Matematică și Matematicș aplicată în economie;
- Baze de date financiar-contabile;
- Management;
- Finanțele întreprinderii;
- Dreptul afacerilor/societar;
- Limba engleză;

Premii

Proiecte
Sep 2013 - Jul 2017: Diferite proiecte
Pe perioada liceului am realizat diferite activități de voluntariat precum strângerea de fonduri/mâncare/hăinuțe pentru copiii de la diferite centre de plasament sau pentru copiii cu familii nevoiașe, organizarea târgurilor de cărți și participarea la activități extrașcolare.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close