Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.05.1987

obiectiv

 

Urmaresc sa imi dezvolt continuu nivelul de performanţă profesională prin actualizarea cunoştinţelor de specialitate. Atingerea rezultatelor in mod eficient reprezinta, de asemenea, un obiectiv important in modul meu de abordare a provocarilor profesionale

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonusuri,bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Banci, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: analist relatii client

Responsabilitati:

Gestionarea apelurilor telefonice primite in departamentul Customer Care;
• Solutionarea solicitarilor venite de la clienti telefonic sau online;
• Contactarea clientilor pentru a comunica rezultatele solicitarilor;
• Evidenta interactiunilor cu clientii, inregistrarea cererilor, reclamatiilor, comentariilor si
retururilor, precum si a actiunilor/activitatilor intreprinse;
• Raportarea in scris asupra modului in care au fost solutionate solicitarile primite de la clientii
contactati;

01.09.2013 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

-consultarea si informarea clienților despre produse
-expunerea produselor pentru a avea clienții acces la ele fara dificultate
-încasarea contravalorii produselor

01.02.2012 - 01.02.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti in sistemul informatic
de management al rezervarilor Medallion (email/telefon; engleza/italiana/
romana);
- intampinarea si acomodarea clientilor;
- intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (predarea contractelor de turism,
validarea formularelor de inregistrare a clientilor la sosire/plecare; emiterea
facturi fiscale si proforme; urmarirea si incasarea platilor);
- comercializarea de produse si servicii (inclusiv gestiunea stocului si
monitorizarea costurilor telefonice in aplicatia informatica specifica)
- solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor (inclusiv telecomunicatii/birotica);
- medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor;
- managementul gestiunilor interne transverse:
- intocmirea actelor de gestiune interna in relatie cu activitatile de gestiune contabila si urmarirea interactiunilor cu aceasta echipa (efectuarea casei de marcat/ raport Z; realizare decont de cheltuieli/dispozitie de plata contabila; realizare raport gestiune stoc produse pentru contabilitate;)
- urmarirea si reconcilierea calitatii camerei in relatie cu echipa de curatenie

01.06.2010 - 01.06.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- preluarea rezervarilor de la clienti si mentinerea situatiei curente prin
rapoarte de tip Excel (engleza/romana);
- primirea si cazarea clientilor;
- intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (emiterea facturilor prin
aplicatia specifica; urmarirea si incasarea platilor);
- managementul sosirilor (verificarea pregatirii camerei si reconcilierea
cu echipa de curatenie in cazurile necesare) si checkout-urilor (verificare
minibar si emitere facturi/bonuri de consum coresponzatoare, status dotari
camera);
- managementul ticketelor de masa;
- medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor;
- efectuarea si transmiterea casei de marcat/raport Z catre contabilitate
cu frecventa zilnica;

01.05.2008 - 01.08.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: efectuarea stagiului de practica

Responsabilitati:

- initiere si practica in procesul de rezervari (software specific);
- initiere si practica in emiterea ticketelor de masa;
- initiere si practica in managementul sosirilor;

studii

 

Facultati:

2009 - prezent Facultate: Facultatea de Finante Banci Contabilitate la Universitatea Crestina “Dimitrie Cantemir” din Bucuresti.
2010 - 2012 Masterat: Managementul Afacerilor in Turism la Universitatea Crestina “Dimitrie Cantemir‘’ din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Facultatea de Economia turismului intern si international la Universitatea "Romano-Americana" din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Servicii la Colegiul tehnic Danubiana Roman din Roman.

Premii

Calificari
Sep 2014: Brevet de turism,functia Manager in Activitatea de Turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close