Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.11.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Vreau sa ma dezvolt profesional intr-o companie unde pot lucra in echipa si contribui alaturi de colegii mei la indeplinirea obiectivelor periodice. Nu caut un simplu "job", ci un loc unde pot sa imi construiec cu adevarat o cariera.

Salariu: nespecificat

Beneficii: 1. Firma serioasa in care onestitatea si sinceritatea sunt pe primul plan. 2. Salarizare corespunzatoare. 3. De preferat (dar nu in mod absolut) sa fie bine precizate cererea si oferta ( program de lucru, atributii, obligatii, drepturi si altele)

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: analist raportare resurse umane

Responsabilitati:

Raportări:
- realizez diverse rapoarte solicitate de membrii de board, precum situația cheltuielilor la nivel de societate, analiză bonusurilor acordate etc.
- monitorizez și analizez dezvoltarea teritorială a forței de vânzări
- întocmesc diferite rapoarte cu privire la headcount și FTE
- întocmesc rapoarte și fișe de evaluare lunară, trimestrială și semestrială
- transmit raportări către institutile statului cu privire la angajații implicați în procesul de vânzări
- implementare proiecte (Managementul Performanței, Onboarding, Time Management, Bookster)
- întocmesc evaluarea angajaților conform obiectivelor companiei. Implementarea modului de evaluare, coordonarea și organizarea proiectului și a departamentelor implicate
- reorganizarea structurii organizatorice a companiei (în toate etapele dezvoltării acesteia)
- am identificat și propus soluții de îmbunătățirea a aplicațiilor HR prin analiză riscurilor, beneficiilor dar și a costurilor de implementare (Time Management, Wiz Management)
- colaborez în strânsă legătură cu departamentul IT pentru implementarea diferitelor modifcari legislative sau de business cu impact în veniturile salariale. Datorită acestei colaborări am dezvoltat o gândire tehnică, analitică cu privire la impactul, consturile și beneficiile pe care le pot aduce anumite schimbări.
Alte activități:
- asist managerului de resurse umane în realizarea și implementarea grilei de salarizare în conformitate cu reglementările în vigoare și studierea consecințelor aplicării acesteia (din punct de vedere al costurilor sociale, materiale, financiare);
- asist managerului de departament în realizarea și implementarea politicilor HR atât departamentale cât și organizaționale:
- urmăresc întocmirii corecte a pontajelor de către cei desemnați

01.06.2011 - 28.02.2017

Departament: asigurari

Titlu Job: analist servicii clienți

Responsabilitati:

Realizări :
- coordonarea echipei în lipsa superiorului direct
- elaborarea și implementarea unui parcurs profesional la nivel de companie
- organizarea Conferinței de Vânzări 2014
- am fost premiat că angajatul anului 2013

Activități :
- organizarea și susținerea de traininguri în cadrul Direcției Centrale (on the job training, instruirea persoanelor noi angajate), gestionarea bugetului pentru organizarea training-urilor, verificarea ofertelor, negocierea contractelor, pregătirea listelor participanților și pregătirea prezentărilor)
- analiză și raportarea rezulatatelor din vânzări, a impactului diferitelor campanii, etc
- realizarea și transmiterea către forță de vânzare a rapoartelor de vânzări și completarea/ajustarea rapoartelor automate – zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale și anuale
- realizarea clasamentelor/rapoartelor necesare pentru identificarea premiilor acordate în cadrul Conferinței Naționale de Vânzări
- calculul și plata comisioanelor pentru întreagă forță de vânzări
- crearea, actualizarea și verificarea schemelor de comisioane, generarea notelor contabile, gestionarea popririlor, blocări la plata etc.
- calcularea indicilor de venituri și transmiterea către management a datelor finale
- gestionarea platformei de useri (alocare produselor, setare drepturilor de emitere a polițelor)
- administrarea platformei de calculatoare aferente forței de vânzări., analiză necesarului de calculatoare și laptopuri, gestionarea bugetului alocat, alocarea unităților în fiecare locație Generali în funcție de anumiți indicatori.
- participarea la proiectele companiei, precum: implementarea chitanței electronice, implementarea unui nou sistem de gestionare a încasărilor (ADACTA), implementarea unui parcurs profesional la nivel de companie.

01.03.2011 - 31.05.2011

Departament: banci

Titlu Job: consultant vânzări

Responsabilitati:

- atragerea de noi clienți; activitate de promovare și popularizare a produselor bancare oferite
- realizarea planului de vânzări
- locul 1 - pentru cea mai bună echipa - la Târgul de Turism de la Romexpo în perioada 4-8 mai 2011

01.08.2010 - 31.01.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: analist relații clienți

Responsabilitati:

- verificarea corectitudinii informatiilor introduse in baza de date
- transmiterea catre managerul direct a informatiilor cu privire la sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si UPC
- asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor, gestionarea facturilor, a platilor si a serviciilor, precum si emiterea de oferte noI

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Marketing în Relatii Publice la Academia de Studii Economice din București.
2009 - 2012 Facultate: Geografie - Specializarea Turism la Universitatea Bucuresti din București.
2007 - 2010 Facultate: Relații Internationale și Studii Europene la Spirul Haret din București.

Premii

Traininguri
Nov 2017: Seminarul Național de Evaluare a Performanțelor - RENTROP & STRATON

Feb 2014 - Jun 2014: Practică în cadrul departamentului de Marketing - Generali România

Certificari
Nov 2015 - Nov 2015: Comunicare profesională pentru optimizarea relațiilor și rezultatelor

Mar 2015 - Apr 2015: Curs excel avansat nivel II - Absolute School

Voluntariat
Jan 2004: Actiunii de voluntariat in cadrul Strategiei Nationale de Actiune Comunitara desfasurata in complexul de servicii Sf. Andrei- Ploiesti 2004-2005

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close