Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.10.1985

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:16.05.2017

obiectiv

 

Asumarea unui rol esential in functionarea unei organizatii, in cadrul careia experienta si devotamentul meu pot fi utilizate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Telecomunicatii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: analist planificare resurse

Responsabilitati:

- intocmeste si actualizeaza rapoartele privind indicatorii de performanta pentru agenti din call- center;
- urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul de pontaj;
- prelucrarea concediilor medicale ale angajatilor;
- distribuirea tichetelor de masa;
- intocmirea programului de lucru pentru agenti in WorkForce Management si pentru supervizori;
- gestioneaza aplicatii specifice realizarii programului de lucru, urmarirea recuperarilor in caz de invoire, urmarirea overtime si asigurarea inregistrarii acestuia;
- adapteaza structura rapoartelor KPI’s, precum si KPI’s pentru a raspunde la cerintele si obiectivele de business ale companiei si acordarea bonusurilor lunare;
- planifica si distribuie resursele existente astfel incat sa asigure indeplinirea indicatorilor de performanta stabiliti la nivelul Directiei;
- analizeaza si semnaleaza catre manageri/directori Contact Center deviatiile de la planificare si de la indicatorii de performanta agreati;
- asigura acuratetea informatiilor incluse in rapoartele generate/programul de lucru/pontaj;
- propune si creeaza rapoarte care pot conduce la eficientizarea activitatii la nivelul Directiei;
- intocmeste si actualizeaza specificatiile functionale necesare realizarii rapoartelor;
- propune solutii operationale care sa sustina cresterea eficientei si a performantelor echipelor;
- asigura relatia cu furnizorii de servicii.

01.07.2015 - 30.11.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent vanzari & pm

Responsabilitati:

- intocmeste si actualizeaza rapoartele privind indicatorii de performanta stabiliti in cadrul companiei;
- urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic, precum si respectarea termenelor de introducere;
- adapteaza structura rapoartelor KPI’s, precum si KPI’s pentru a raspunde la cerintele si obiectivele de business ale companiei;
- identifica si semnaleaza sefului de departament eventualele neconcordante ale datelor gestionate;
- realizeaza alte rapoarte si analize, functie de solicitarile de raportare alocate de seful direct;
- respecta procedurile si instructiunile de lucru stabilite in cadrul companiei;
- indeplinirea obiectivelor si sarcinilor zilnice primite de la superiorul direct;
- operarea de discounturi speciale si urmarirea evolutiei in urma acordarii
- introducerea de preturi pentru produsele firmei.

01.10.2014 - 31.07.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
- organizarea corespondentei (posta, fax, e-mail);
- copiere/redactare/tehnoredactare diferite materiale;
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
- introducerea clienti noi in baza de date;
- identificarea ofertelor in baza de date in cazurile solicitate;
- crearea de conturi online pe site pentru clienti;
- gestionarea contractelor intre companie si clienti;
- organizarea sedintelor, necesarului de papetarie si consumabile;
- identificarea, selectarea, clasificarea şi păstrarea unor surse şi materiale de informare.

01.05.2012 - 31.10.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator baza de date

Responsabilitati:

- furnizarea informatiilor despre promotiile editurii.
- furnizarea informatiilor caracteristice produselor si propunerea produselor adecvate cereri.
- stabilirea conditiilor de plata si livrare.
- inregistrarea comenzilor in sistem.
- oferirea informatiilor necesare clientului.
- rezolvarea cerintelor solicitate de clienti.
- implicata în procesarea comenzilor, forme și aplicații.
- contactarea si comunicarea prin telefon a facturii.
- recuperarea pe cale amiabila a contravalorii facturii.
- gestionarea apelurilor de volum mare.
- prelungirea abonamentelor expirate.
- abilități de comunicare verbala si scrisa excelente.
- abilitatea de a lucra cu supervizare minimă într-un mediu aglomerat.
- abilitatea de a face sarcini repetitive pe perioade lungi de timp cu precizie.
- procesarea rapida de informații.
- transmite si primeste informatii/date.
- urmareste stadiul volumului de date pentru prelucrat.
- intocmeste raportul de activitate zilnic, in excel.
- utilizarea site-urilor adecvate pentru confirmarea datelor primite.

11.04.2011 - 29.04.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant colectare debite vodafone

Responsabilitati:

- efectuarea de apelurilor catre debitori;
- documentarea a interactiunilor in sistemele informatice specifice;
- indeplinirea obiectivelor specifice per proiect;
- gestionarea unui portofoliu alocat;
- contactarea si comunicarea prin telefon;
- negocierea conditiilor si modalitatilor de plata.

Realizari:

- demonstrand empatie si intelegere in discutiile cu debitorii.
- capabilitate de a discuta cu o persoana iritata, abusiva.
- ascultarea cu atentie si rezolvarea situatiei fiind favorabila pentru ambele parti
- cunoasterea excelenta a utilizarii programului companiei
- cunoasterea conditiilor contractului in urma caruia exista debitul.

20.01.2010 - 20.03.2011

Departament: marketing

Titlu Job: operator sondaje de opinie

Responsabilitati:

Aplicam chestionare respondentilor selectati in functie de studiul aflat in desfasurare.

Realizari:

Indeplinirea tuturor conditiilor in efectuarea chestionarului.

01.06.2007 - 31.12.2008

Departament: marketing

Titlu Job: hostess; brand ambasador

Responsabilitati:

- promovarea produselor JTI
- convingerea clientilor dedicati altor marci sa achizitioneze si sa consume marca noastra
- intocmirea de rapoarte la sfarsitul zilei
Stefanescu Mihai

01.06.2003 - 31.10.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- promovarea produselor Avon Cosmetics prin intermediul catalogului
Mariana Stoica

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate / Colegiu: Inginerie Economica la Chimie Aplicata si Stiinta Materialelor din cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti. Diploma obtinuta: Inginer Diplomat ( ingineria si managementul materialelor chimice), Lucrarea de diploma - Tranzactiile de Franchising.
2000 - 2004 Liceu: Fizica - Chimie la Liceul Grupul Scolar Forestier din Focsani.

Premii

Voluntariat
Feb 2014: Campania Respectului Avon

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close