de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.11.1977

obiectiv

 

Dorinta de afirmare, acumulare permanenta de cunostinte

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

03.09.2008 - 23.04.2009

Departament: imobiliare

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

 Evidenta creditelor pe care societatea le are la diferite banci asigurandu-se ca dobanda sa fie platita la scadenta, respectiv toate celelalte conditii de natura financiara ce deriva din respectivele contracte de credit sa fie indeplinite;
 Mentine relatia cu fiecare banca privind urmarirea bugetului pe fiecare capitol si rezolvarea oricaror probleme de natura financiara ce au legatura cu respectivul proiect;
 Urmareste indeplinirea lunara a conditiilor impuse de banci prin contractile de credit pentru eliberarea cash-ului necesar dezvoltarii proiectului;
 Evidenta politelor de asigurare incheiate pentru terenuri/imobile avand grija ca acestea sa fie reinnoite corespunzator;

01.09.2007 - 31.08.2008

Departament: imobiliare

Titlu Job: ofiter bancar

Responsabilitati:

1. Coordoneaza si desfasoara in mod direct toate activitatile legate de finantarea proiectelor rezidentiale;
2. Intocmeste dosarul de credit si aplicatia pe care o prezinta comitetului de credit al bancii
3. Dupa aprobare intocmeste contractul de credit
4. Monitorizeaza evolutia pietei de “real estate” in vederea depistarii potentialelor proiecte finantabile de catre Banca;
5. Initiaza contacte si intreprinde negocieri cu potentialii beneficiari/dezvoltatori de proiecte in vederea preluarii finantarii;
6. Intretine legaturi stranse cu unitatile teritoriale ale Bancii pentru preluarea in analiza a oportunitatilor de “finantare proiect” semnalate la nivelul pietelor locale;
7. Desfasoara activitatea de analiza a studiilor de fezabilitate aferente proiectelor respective si prezinta rezultatele analizei preliminare in vederea luarii deciziei de acceptare a finantarii, conform competentelor stabilite de Conducerea Bancii in domeniul finantarii proiectelor;
8. Dupa luarea deciziei de acceptare a finantarii, desfasoara toate activitatile legate de negocierea conditiilor de finantare cu beneficiarul proiectelor, primirea si analiza detaliata a documentatiilor de proiect, prezentarea la aprobare conform competentelor, urmarirea finantarii si pana la terminarea executiei si punerea in functiune;
9. Gestioneaza proiectele speciale prin “relationship manageri” de proiect, care raspund de buna desfasurare a intregului proces, de la initiere si pana la punerea in functiune a proiectelor;
10. Colaboreaza cu toate structurile Centralei si unitatile teritoriale pentru derularea corespunzatoare a operatiunilor aferente proiectelor finantate, in conformitate cu prevederile legale si reglementarile interne ale Bancii;
11.Urmareste remedierea deficientelor din rapoartele de audit intern si ale altor organe de control la nivelul directiei;

Realizari:

Am participat la incheierea contractelor de credit in valoare de EUR 18,000,000

01.01.2005 - 31.08.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: sef cabinet presedinte

Responsabilitati:

Secretariat

15.09.2002 - 31.12.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1.Verificarea la termen a facturilor primite de la furnizori
2.Verificarea acuratetii datelor imprimate pe facturi, in special a concordantei preturilor inscrise, a cantitatii livrate si atermenelor de livrare, cu datele din sistemul computerizat
3. Clarificarea si informarea scrisa a eventualelor neconcordante cu furnizorii si compartimentele selgros aferente
4.Efectuarea corecturilor si a inregistrarilor corespunzatoare

studii

 

Facultati:

1. 1997- 2001 Universitatea Spiru Haret- Facultatea de Management Financiar Contabil. Diploma de Licenta- media 8.25
2. 1992- 1996 Liceul Mihai Eminescu- Sectia Informatica

Premii

Curs Ascendis



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close