Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.08.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.08.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, IT Software, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist de sistem & trainer comercial si de social media

Responsabilitati:

- Pregatire si prezentare de traininguri pentru noi angajati si pentru dezvoltarea continua a echipei aliniat la standardele Six Sigma - domenii de training: aspecte comerciale, tehnice, tipuri licente si Social Media support;
- IT Software Suport pentru clienti Avira ce intampina probleme tehnice - platforme Windows, Mac, iOS, Android, Linux;
- colectarea informatiilor clientilor referitoare la produsele companiei si colaborarea cu departamentul de software development;
- sustinerea training-urilor in cadrul companiei pentru noii angajati si pentru personalul deja angajat;
- crearea si update-ul articolelor de Knowledgebase: https://www.avira.com/en/support-for-home-knowledgebase-search
- suport tehnic pe Social Media: Facebook, Twitter, Google Play, Avira Answers.

01.10.2013 - 30.09.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: tehnician it

Responsabilitati:

- IT Software Suport pentru clienti Travelport din SUA si Canada;
- InfoFeedback Travelport Department: auditul cazurilor clientilor care au lansat plangeri in legatura cu felul in care apelurile au fost taxate si solutionarea acestor cazuri;
- Folosirea unui sistem de ticketing pentru inregistrarea si urmarirea cazurilor de suport.

01.05.2012 - 30.09.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inspector de specialitate

Responsabilitati:

- Gestionarea unui portofoliu de debitori ai statului in vederea recuperarii createlor;
- Furnizarea suportului IT pentru intregul departament de recuperare si valorificare a createlor;
- Asigurarea traducerilor Romana/Engleza - Engleza/Romana in conferintele presedintelui institutiei cu investitorii straini.

01.04.2012 - 31.10.2013

Departament: management

Titlu Job: manager marketing

Responsabilitati:

- Planificarea si stabilirea obiectivelor de marketing si branding;
- Realizarea de oferte si dezvoltarea portofoliului de produse;
- Crearea si implementarea strategiilor de marketing;
- Alocarea eficienta a bugetului in functie de obiectivele companiei;
- Coordonarea activitatilor angajatilor si stabilirea programului de munca.

01.06.2010 - 30.06.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Crearea unei relatii profesionale cu potentiali clienti, de la primul contact la telefon, pana la furnizarea unei solutii finanaciare potrivita pentru nevoile specificate:
- colectarea informatiilor referitoare la potentialul client prin efectuarea unei analize financiare specifice;
- evaluarea nevoilor financiare si a profilului de client;
- previzionarea nevoilor financiare pe baza analizei efectuate;
- cercetarea pietei financiare si oferirea celui mai avantajos produs financiar, potrivit nevoilor evaluate;
- negocierea si contractarea produselor financiare recomandate;
- activitati de marketing si extindere a portofoliului de clienti;
- asigurarea documentatiei necesare in vederea contractarii produselor personale (contracte, cereri, adeverinte, formulare);
- administrarea bazei de date.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Liceu: la din Bucuresti.

Premii

Proiecte
Apr 2018: Project Lead "Communication in Customer Service"
Goal: Strengthen Avira's Customer Service soft skills and facilitate alignment with company stakeholders from communications point of view.
Certificari
Jun 2015 - Jul 2015: Trainer

May 2015 - Jun 2015: Web Design
HTML si CSS
Sep 2012 - Oct 2012: Expert in accesarea fondurilor europene structurale si de coeziune

Sep 2012 - Dec 2012: Manager de Proiect

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20