Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.07.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.06.2016

obiectiv

 

- munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator - dobandirea de noi cunostinte

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Functii publice, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: analist cumparari

Responsabilitati:

-Plasarea si monitorizeaza comenzilor de material catre furnizor si replanificarea livrari cu furnizori;
-Comunicarea cu furnizorii pentru a obtine informatii despre produse sau servicii cum ar fi preturi,disponibilitate si conditi de livrare;
-Negocierea cu furnizorii pretul si conditiile de livrare;
-Verificarea corectitudini facturilor furnizorilor pe baza comezilor lansate , aprobarea facturilor pentru plata;
-Asigurarea ca materialele blocate la receptie din cauza de discrepanta se rezolva in timp, in conformitate cu termenul stabilit intern;
-Urgentarea livrarilor catre utilizatori;
-Analizarea inventarului si pregatirea rapoartelor de risc pentru managementul materialelor in exces sau expirate;
-Solicitarea de cotatii, examinarea ofertelor, negocierea contractelor si selectarea furnizorilor;
-Interfata cu clientii si furnizorii pentru a asigura atat livrarea cat si obtinerea celui mai bun pret de pe piata;
-Urmarirea stocurilor ,comenzilor de material pentru evitarea excesului si indicele de rularea a stocurilor;
-Participarea la implementarea schimburilor tehnice initiate de client/furnizor In conformitate cu procedurile in vigoare;
-Monitorizarea performantelor furnizorilor;
-Acordarea support pentru departamentul de SDE in cazul unor problem de calitate a materialelor;
Initiera si urmarirea inchideri procesuui de livrare (inclusiv recuperarea costurilor suplimentare) in conditii de urgenta (pfa);

01.04.2014 - 30.09.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

-Introducerea de date in calculator cu productia zilnica efectuata;
-Incarcarea zilnica a comenzilor primite de la client;
-Comandarea de produse comsumabile pentru firma;
-Raportarea zilnica in Italia;
-Contabilitate primara zilnic: clientii-furnizorii, intrari-iesiri niruri, fise obiecte de inventar rapoarte de productie si bonuri de consum,
-Gestiune: receptii, facturi, avize, verificarea inventarelor, stocul la sfarsit de luna pe magazia de marfuri
-Evidenta livrarilor catre clienti,
- Optional - Centralizarea si gestionarea comenzilor de la clienti prin introducerea in program si lansarea lor in fabricatie.

01.07.2011 - 30.04.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

-Introducerea de date in calculator cu productia zilnica efectuata;
-Incarcarea zilnica a comenzilor primite de la client;
-Comandarea de produse comsumabile pentru firma;
-Raportarea zilnica in Italia;
-Crearea avizelor de insotire a marfi, facturarea lor;

01.01.2011 - 01.03.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: contabilitate si gestiune

Responsabilitati:

Tinerea gestiunii pe calculator a stocurilor la produsele alimentare;
Receptionarea marfii pe baza de facturi;
Comunicare cu casele de marcat, facturare, tiparire etichete de coduri de bare.
Schimbul de pret intre reteaua de magazine;
Evidenta pe serii, termene de garantie si date de expirare;
Acordarea de discounturi pentru fiecare articol din stoc în functie de volumul tranzactiilor înregistrate în decursul timpului cu un client;

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: COTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la FEEA din TIMISOARA.

Premii

Atestat la informatica - turbo pascal

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

italiană(incepator,avansat,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close