Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.03.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.07.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: analist bancar

Responsabilitati:

Responsabilitati operator KYC:
*Verifica si analizeaza documentatia aferenta dosarelor clientilor PF/ din perspectiva KYC primita din FO, pe baza Checklistului agreat, precum si completitudinea si corectitudinea datelor KYC, existente in sistemele informatice, conform prevederilor din reglementarile interne ale bancii;
*Semnaleaza FO lipsa documentelor KYC necesare, precum si neconcordantele constatate intre documentele primite si datele KYC existente in cadrul sistemele informatice, solicitand FO furnizarea documentatiei complete, in vederea remedierii datelor;
*Efectueaza in sistemele informatice ale bancii actualizare/ corectia a datelor KYC, in baza documentelor primite;
*Colaboreaza cu entitatile bancii pe mail/telefonic, precum si prin intermediul aplicatiei care asigura gestiunea fluxului de verificare a dosarelor clientilor, in vederea solutionarii/ clarificarii anumitor aspecte care tin de fluxul de remediere date KYC;

Responsabilitati operator conturi:
*Verifica si analizeaza solicitarile de transfer servicii de plata / relatii de cont ale clientilor BRD primite de la alte banci, pe baza regulilor stabilite conform conventiei inter-bancare privind migrarea conturilor
Verifica corectitudinea si completitudinea datelor KYC existente in sistemele informatice, conform prevederilor din reglementarile interne ale bancii;
*Identifica si analizeaza portofoliul de produse detinute de clienti in sistemele informatice ale bancii si situatia financiara a acestora in vederea stabilirii raspunsului optim privind solicitarea de schimbare a conturilor de plata / transferul serviciilor de plata sau relatii de cont intre Prestatorii de Servicii de Plata;
Efectueaza in sistemele informatice ale bancii setarea / inchiderea de produse / relatie, in baza solicitarilor primite de la alte banci referitoare la serviciul de schimbare conturi de plata;
*Redacteaza si transmite mesajul de raspuns catre alte banci / clienti cu privire la serviciul de schimbare conturi de plata si scrisorile de informare pentru beneficiari / ordonatori diversi in legatura conturile noi deschise la banca de catre clienti prin serviciul de schimbare conturi de plata ;
*Analizeaza si comunica CRSC/SOG rezolutia de incasare privind instrumentele de debit pentru care se inregistreaza refuz la plata - in cazul clientilor care au solicitat doar transferul serviciilor de plata pe contul curent ramas deschis la BRD;
*Colaboreaza cu FO/ PCR /DCO/MR alte entitati ale Bancii pe mail/telefonic in vederea solutionarii/ clarificarii anumitor aspecte care tin de fluxul de lucru aferent serviciului de schimbare conturi de plata;
*Respecta prevederile legislatiei si ale normelor interne ale Bancii privind confidentialitatea informatiilor;
*Informeaza superiorul direct asupra oricarei erori, neconcordante sau omisiuni identificate in activitatea zilnica si declara evenimentul/incidentul in aplicatia MyAlert prin initierea unei alerte

01.09.2014 - 31.12.2017

Departament: banci

Titlu Job: partener servicii clienti

Responsabilitati:

Responsabilitatile functiei ocupate sunt:
-efectuarea tranzactiilor cash / non-cash Retail/Corporate;
-asigurarea asistentei post-vanzare;
-promovarea si vanzarea produselor si serviciilor non-credit ale Grupului BCR / asigura consiliere clientilor existenti si potentiali in conformitate cu gama de produse disponibile tipului de sucursala si cu standardele de calitate ale bancii;
-identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare a produselor si serviciilor oferite de banca prin activitati de vanzare incrucisata ( Cross-sell);
-efectuarea prin rotatie a rolulului de a intampina si orienta clientii in interiorul unitatii, de a furniza informatii solicitarilor primite din partea clientilor existenti sau potentiali, personal sau la telefon, cu privire la produse, servicii, norme, regulamente si politica guvernamentala;
-urmarirea si actionarea in vederea indeplinirii tintelor individuale si ale sucursalei.

01.01.2014 - 30.09.2014

Departament: banci

Titlu Job: consultant financiar bancar

Responsabilitati:

Responsabilitatile functiei ocupate sunt:
-identificarea de potentiali noi clienti; identificarea clientilor actuali care sunt interesati de reinnoirea imprumutului;
-informarea clientilor de produsele Raiffeisen conform materialelor de instruire si a practicilor interne de vanzari, explicarea beneficiilor si a costurilor;
-identificarea nevoilor financiare ale clientilor;
-explicarea documentatiei necesare si asistarea clientului la completarea formularelor;
-colectarea documentelor pentru aplicatia de credit si/sau card, conturi curente;
-obtinerea de referinte de la clientii existenti si potentiali;
-participarea la sesiunile de instruiere si la programele de dezvoltare profesionala pregatite de Departamentul de Training si Management DSA.

01.06.2011 - 31.12.2013

Departament: banci

Titlu Job: specialist operatiuni retail

Responsabilitati:

Responsabilitatile functiei ocupate sunt:
-asigurarea introducerii datelor produse credit (introducere in aplicatiile Oracle Deal Ticket, Sibcor V2);
-introducere "Balante de Verificare";
-rezolvarea situatiilor din Unitatile Terioriale in aria Retail;
-realizare de operatiuni bancare de nivel mare de complexitate;
-asigurarea desfăşurării activităţii de suport administrare operaţiuni sau suport administrare clienţi retail;
-parametrizarea de facilităţi oferite clienţilor retail ca urmare a contractelor/ protocoalelor încheiate de către bancă cu diverşi parteneri de afaceri sau la solicitarea unităţilor teritoriale/ alte entităţi din administraţia centrală;
-efectuarea operaţiunilor specifice de modificare/actualizare date statice;
-deschidere/înregistrare date clienţi noi;
-deschidere conturi curente/iniţiere pachete de cont curent;
-efectuarea operaţiunilor de administrare şi arhivare documente conform procedurilor existente;
-intocmire rapoarte activităţi proprii;
-activităţi legate de comisioane negociate;
-monitorizarea solicitărilor primite şi informarea iniţiatorilor asupra stadiului, respectiv rezolvarea acestora;
-consultări persoane juridice si persoane fizice pe platforma Centralei Incidentelor de Plăţi
Rapoarte RECOM pentru clienţii persoane juridice;
-verificarea clienţilor persoane fizice în clasele de risc.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Management Financiar, Bancar si Bursier la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Facultatea de Administratie si Afaceri la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Feb 2018 - May 2018: Telecom Academy
Java 1 Associate
Sep 2015 - Sep 2015: Vanzare pensii private

Dec 2014 - Dec 2014: Vanzare asigurari

Traininguri
Dec 2017 - Dec 2017: Produse si servicii BRD GSG

Nov 2014 - Nov 2014: Tehnici de vanzare produse si servicii bancare

Oct 2014 - Oct 2014: Produse si servicii bancare BCR

Hobby-uri
Muzica, Filme, Jogging, Fotbal



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close