Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.10.2003

obiectiv

 

Realizarea unei cariere solide in domeniul ales

Beneficii: bonuri de masa, decontarea transportului daca este cazul

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: analist achizitii

Responsabilitati:

Identificarea, evaluarea si selectearea potentialilor furnizori
Negocierea contractelor de furnizare.
Solicita oferte de pret la furnizorii si centralizarea lor.
Prelucrare date in excel

01.09.2015 - 31.07.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Intocmirea zilnica a situatiei cash flow si transmiterea superiorilor
- Mentinerea legaturilor cu bancile zilnic pentru cunoasterea disponibilului in conturi
- Verificarea si inregistrarea zilnic a extraselor de cont in lei si valuta
- Evidenta si urmarirea instrumentelor de plata, decontarea lor la termenele inregistrate in contabilitate precum si in situatia zilnica si previzionarea platilor curente (abonamente, chirii, salarii, taxe si impozite, diurne, avansuri spre decontare, etc)
- intocmirea registrului de casa, efectuarea de plati si incasari prin caserie.
- efectuarea de plati online conform aprobariilor directorului general
- inregistrarea si verificarea platilor catre bugetul de stat conform statului de plata a salariilor
- Contabilizarea facturilor emise pentru clienti si repartizarea pe obiective in baza situatiilor de lucrari avizate.
- prelucrare date in excel
- Tinerea evidentei nominala a clientilor, a incasarii acestora la termen, precum si a garantiilor de buna executie pe termene de recuperare
- Inregistrarea in situatia zilnica a facturilor emise, garantii, incasari, plati, emtere si incasare instrumente de plata, soldul bancar pentru toate conturile societati
Program contabilitate: Art Soft, Winmentor

01.06.2008 - 31.10.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Inregistreaza deconturile de cheltuieli
- intocmirea registrului de casa, efectuarea de plati si incasari prin caserie, intocmirea dispozitiilor corespunzatoare
- Verificarea si inregistrarea zilnic a extraselor de cont in lei si valuta
- Mentinerea legaturilor cu bancile zilnic pentru cunoasterea disponibilului in conturi
- urmarirea si verificarea situatia instrumentelor de plata emise cu situatia furnizorilor din contabilitate, la fel cu instrumentele incasate cu facturile emise
- confirmari sold
- prelucrare date in excel
- Emitere cecuri si BO la termenele stabilite de parti. Evidenta acestora si urmarirea, decontarea lor la termenele inregistrate in contabilitate

01.08.2007 - 30.06.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

- Nota intrare receptie
- Note contabile
- Bon transfer intre gestiuni
- Facturi si avize

01.05.2006 - 31.08.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

-emiterea facturilor catre clientii firmei
-preluarea telefonica a comenzilor date de agentii departamentului
-introducerea noilor clienti si a comenzilor lor in baza de date a companiei folosind programul WizCount 2000
-lucrul in stransa legatura cu departamentul logistica si departamentul administrativ pentru eficientizarea fluxului informatiilor si fluidizarea transportului marfurilor catre clientii firmei
-intocmirea documentelor de casa, a dispozitiilor de plata, a borderourilor de incasare
-intocmirea de facturi fiscale de mana, chitante, avize de insotire a marfii
-intocmirea registrului vanzari si urmarirea confirmarilor facturilor rosii emise de la departamentul meu
-intocmirea zilnica a fiselor de magazie aferente articolelor vandute in ziua respectiva
-intocmirea NIR-urilor si a Proceselor Verbale de Constatare in cadrul Departamentului

01.02.2005 - 31.05.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Toate responsabilitatile aferente activitatii de secretariat si in plus ajutam la tinerea evidentei primare de contabilitate a firmei.

01.09.2002 - 31.05.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Responsabilitati de secretariat.
Bonuri de masa, si gratuitatea cusrsurilor pentru obtinerea carnetului auto cat B

studii

 

Facultati:

2003 - 2008 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la .Universitate Petrol si Gaze- Ploiesti Facultatea de Stiinte Economice Profil din Ploiesti.

Premii

Calificari
Feb 2018: INSPECTOR RESURSE UMANE

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close