Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.05.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.06.2010

obiectiv

 

Un loc unde imi pot pune cu adevarat ideile si creativitatea un next-step in cariera.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: analist achizitii

Responsabilitati:

- Realizarea de rapoarte periodice: analiza de cumparari, stoc, vanzari, marja, expirate-expirabile, durata de rotatie stocuri;
- Intretinea corespondentei comerciale cu punctele de lucru/ furnizorii/ producatorii;
- Administrarea bazei de date responsabila de impunerea prioritatilor la achizitie la nivel de produs/ producator/ furnizor, urmare a contractelor comerciale incheiate de firma;
- Urmarirea de achizitie la nivel de produs/ producator/ furnizor in functie de prioritatile la achizitie date de contractele comerciale incheiate de firma;
iActivitati de contabilitate primara>Intocmirea registrului de casa, intocmirea facturilor care trebuie emise catre clienti (facturare), intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie.Completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant.

01.06.2015 - 31.03.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: economist/consilier relatii clienti

Responsabilitati:

- cunoasterea produselor si promovarea acestora
- consilierea clientilor, intuind nevoile acestora;
oferirea de informatii cu profesionalism si amabilitate astfel incat sa castige increderea clientilor si sa ii determine sa achizitioneze produsele respective
- lucrul cu casa de marcat, POS
- emiterea facturilor si a altor documente contabile, arhivarea lor.
-rectrutare personal
Incepand cu sep 2015 -martie 2017 concediu creștere copil



01.09.2011 - 30.09.2013

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti pf si pj

Responsabilitati:

- Furnizarea de servicii si procesarea tranzactiilor fara numerar catre clientii bancii persoane fizice si juridice (instrumente de plata de credit si debit in RON, ordine de plata, bilete la ordin
cecuri comerciale si necomerciale etc.) in conformitate cu normele si procedurile bancii;
- Oferirea de servicii si efectuarea tranzactii cu numerar (in RON si valuta)
pentru clientii bancii persoane fizice si juridice.
Utilizarea unui software SAP/ CRM(Customer Relationship Management)-gestionarea contractelor,vanzarilor, marketingului, punctelor de vanzare si alte aspecte ale managementului operational, printr-o singura interfata.
Începând cu octombrie 2013- mai 2015 concediu creștere copil

01.10.2007 - 31.08.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-incasare taxe administrative; verificarea jurnalului tranzacţiilor zilnice cu disponibilităţile aflate in casierie şi predarea la finele programului serviciului financiar;
-intocmirea deciziilor anuale de inmatriculare, exmatriculare ale studenţilor;
- ordonarea, gestionarea şi arhivarea zilnică a documentelor;
- tehnoredactarea de documente;intocmire rapoarte şi situaţii operative in programele Office;
- gestionare, centralizare şi arhivare documente;membru in comisia de inventariere a patrimoniului facultatii;
- primirea, inregistrarea şi distribuirea corespondenţei;
-realizarea şi actualizarea permanentă a bazei de date;
- furnizare de informaţii şi acordarea suportului in orice probleme.
-Dupa un an de zile am obtinut salariul de merit pentru principalele realizari.

01.02.2007 - 31.10.2007

Departament: imobiliare

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-evidenţa cumputerizată a cererilor şi ofertelor de pe piaţa imobiliară; reactualizarea informaţiilor cu privire la schimbări de preţuri ca şi a statutului proprietăţii: vândut, închiriat, sub contract, etc.
-preluare şi directionare apeluri telefonice; primire, direcţionare şi gestionare corespondenţă; tehnoredactarea de materiale;
- întocmire rapoarte şi situaţii operative în Excel;
- gestionare, centralizare şi arhivare documente; aprovizionarea cu consumabile;
-promovarea ofertei firmei prin intermediul internetului, prezentarea/promovarea ofertelor pentru potenţialii clienţi, consiliere imobiliară;
-furnizare de informaţii şi acordarea suportului în orice probleme;
-rezervări: bilete de avion, hoteluri, restaurante;
-rectrutare si selectie personal
- utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax, copiator.

01.01.2007 - 31.07.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

-prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei; calcul oferte în programul de specialitate;
-urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
-întocmirea ofertelor solicitate de către client şi preluarea comenzilor;
-prospectarea pieţei pentru identificarea potenţialilor clienţi;
-acordarea asistentei tehnice şi comerciale clienţilor şi potenţialilor clienţi;
-participarea activă la şedinte interne şi colective împreuna cu clienţii si partenerii.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Contabilitate la Universitatea Lucian Blaga sibiu din Sibiu.

Premii

Certificari
May 2010 - Jun 2010: Colegiu
Atestat post universitar operator calculator-pachetul Microsoft Office
Voluntariat
Sep 1998 - Sep 2002: LTCOR LUDUS
Asociatie non guvernamentală,LTCOR LUDUS-membru activ si vicepresedinte.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close