Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.12.1995

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este de a îmi dezvolta competențele deja existente sau dobândite în cadrul locurilor de muncă anterioare și totodată acumularea de noi informații, cunoștințe și abilitați specifice jobului în cauză.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2020 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: analist achiziții

Responsabilitati:

Principalele activități desfășurate și competențe deprinse sunt:
-prelucrarea sau modificarea diferitelor informații în programul SAP;
-scoaterea vânzărilor din programul DWH;
-crearea de articole noi în programul Step Stibo;
-interacțiunea cu furnizorii în vederea efectuării comenzilor;
-capacitate de planificare și rezolvare a sarcinilor în raport cu cerințele pieței;
-previzionarea comportamentului consumatoriilor;
-estimarea cantități necesare pe termen lung a produselor;
-răspunderea cu promptitudine la apariția problemelor de logistică





01.03.2019 - 30.06.2020

Departament: asigurari

Titlu Job: document management officer

Responsabilitati:

Atributiile pe care le aveam în cadrul acestui job erau următoarele:
-operarea sistemului în care am acces (Alfresco)
-primirea și înregistrarea documentelor
-răspunderea la e-mail-uri și poștă
-arhivarea documentelor
-scanarea
-verificarea și asigurarea conformității documentelor primite
-ținerea evidenței documentelor prelucrate
-verificarea documentelor în vederea respectării criteriilor de selecție pentru a putea fi trimise pentru următoarea etapă
Competențele dobândite sunt:
-atenție la detalii și capacitate analitico-sintetică
-adaptare imediată la lucrul în echipă
-responsabilitatea asupra proceselor desfășurate
-capacitatea de ordonare și flexibilitate de reținere a informațiilor
-asimilarea unui volum cantitativ și calitativ de norme metodologice
-respectarea termenelor de soluționare

01.11.2018 - 31.01.2019

Departament: relatii publice

Titlu Job: recepționer

Responsabilitati:

Principalele activitati desfășurate în cadrul postului au fost următoarele:
-operarea sistemului la care aveam acces (Charisma)
-înregistrarea operațiunilor de încasare
-efectuarea de programări și reprogramări conform cerințelor
-oferirea de informații în legătura cu serviciile medicale puse la dispoziție de companie
-eliberarea documentelor medicale pacienților
-gestionarea unor situații neprevăzute și stresante
-soluționarea in timp util a problemelor
-capacitatea de a lucra în stres și ritm alert




01.10.2016 - 31.07.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism și ghid național

Responsabilitati:

Cursul m-a ajutat sa însușesc o serie de cunoștințe teoretice, care ulterior le-am folosit în timpul aplicațiilor lunare. Sarcinile pe care le-am avut in aplicații m-au ajutat să îmi dezvolt noi aptitudini care imi sunt de folos in relațiile interumane: civism și participate la viața publică, toleranță, deschidere culturală, preocupare de mediu înconjurător, etc.

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Administrarea afacerilor la Academia de Studii Economice din București, Master Business din Bucharest .
2015 - 2018 Facultate: Administrarea afacerilor la Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Business și Turism din Bucharest .
2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: Turism și alimentație publică la Colegiul Economic ''Petre S. Aurelian'' din Slatina.

Premii

Certificari
Oct 2016 - Jul 2017: Ghid național de turism (Touroperator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close