Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.05.2014

obiectiv

 

Colaborarea profesionala de lunga durata cu o companie aflata in ascensiune, cu avantaje certe de ambele parti. Dezvoltarea personala si profesionala continua, prin studiu si practica. Minimizarea situatiilor stresante.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti, Craiova

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: analist servicii clienti departametul vanzari

Responsabilitati:

Responsabil in departamentul vanzari cu:
- Gestionarea portofoliului de clienti din zona arondata;
- Colaborarea permanenta cu reprezentantii de vanzari din teren in vederea atingerii obiectivelor de profitabilitate, vanzari si incasari trasate pe zona gestionata;
- Promovarea prin telefon catre clienti, a ofertei generale a companiei si a ofertelor promotionale aflate in derulare;
- Programari la plata cu clientii pentru creantele inregistrate;
- Colaborarea si informarea permanenta a reprezentantilor de vanzari din teren;
- Analiza si controlul retururilor si al compensarilor de marfa solicitate din partea clientilor;
- Mentine legatura si colaboareaza cu reprezentantii producatorilor de pe zona arondata;
- Generare necesar de marfa pentru Departamentul Achizitii;

Realizari:
Participarea la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliu catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung.

01.07.2013 - 30.11.2013

Departament: medicina umana

Titlu Job: administrator departamentul medicina muncii

Responsabilitati:

Responsabil in Departamentul de Medicina Muncii cu:
- Evidenta graficelor cu programari pentru examenul de Medicina Muncii din cadrul companiilor partenere;
- Introducerea examenelor clinice in sistemul informatic primite din activitatea de teren si local;
- Introducerea investigatiilor efectuate in activitatea de teren;
- Suport pentru medicii si asistentele medicale din teren cu emiterea documentelor necesare desfasuratii activitatii specifice;
- Colectarea dosarelor finalizate in vederea emiterii fiselor de aptitudine;
- Finalizarea procesului de emitere a fiselor de aptitudine;
- Scrierea corespondentei catre companii (procese verbale/ fisele de aptitudine / documente medicale)
- Pregatirea dosarelor si truselor medicale in vederea deplasarii efectuatii consultului medical.
- Identificarea si corectarea erorilor de introducere a datelor in sistemele informatice;
- Clasarea si arhivarea documentelor medicale in locuri agreate.
Prin participarea la integrarea si instruirea colegilor noi, am contribuit la buna desfasurare a activitatii in departament.
Prin munca depusa si buna organizare in echipa am contribuit la obtinerea unor rezultate optime in cadrul colaborarii cu, companiile client, respectiv cu pacientii.

01.11.2012 - 30.06.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator introducere, prelucrare si validare date

Responsabilitati:

Responsabil in departamentul de Imagistica cu:
- Programarea pacientilor pentru ecografie;
- Redactarea si eliberarea rezultatelor pacientilor pentru consultatiile de ecografie;
- Verificarea permanenta a programarilor pentru ecografie si informarea pacientilor
pentru diferite schimbari.
- Arhivarea si clasarea documentelor specific departamentului in locuri agreate.
- Asistarea medicului in efectuarea procedurilor de ecografie, prin asigurarea de bune conditii a actului medical;
- Inregistrarea corecta a rezultatelor examinarii pentru pacienti.
- Reprezentarea companiei in relatia directa cu pacientii.
Intampinarea pacientilor in relatia cu compania si micsorarea timpilor de raspuns in eliberarea rezultatelor in urma investigatiilor realizate.

01.05.2009 - 31.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator departament call center si relatii clienti

Responsabilitati:

- Mentinerea relatiei cu partenerii si colaboratorii firmei prin telefon si fata in fata ;
- Preluarea de comenzi transmise de catre colaboratori, verificarea datelor cu caracter
personal si transmiterea acestora catre departamentul de facturare;
- Preluarea si solutionarea de reclamatii conform standardelor interne;
- Initierea noilor angajati in cunoasterea tuturor produselor precum si utilitatea acestora,
acestia fiind in masura sa informeze clientii despre beneficiile oferite de produse;
- Prezentarea ofertei firmei la colaboratori si potentiali clienti;
- Inscrierea colaboratorilor noi, informarea acestora despre sistemul de lucru, oferte si
beneficii;
- Transmiterea de e-mailuri cu informatii catre colaboratori;
Impreuna cu seful departamentului finaciar –contabilitate si departamentul de vanzari am participat activ creearea,implementarea si imbunatatirea procedurilor interne cat si a modelelor de intampinare si interactionare cu salariatii si clientii companiei.

01.08.2008 - 30.04.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari (shop- companie)

Responsabilitati:

Vanzarea directa a produselor ce fac obiectul ofertei comerciale a companiei.
Intocmirea documentelor de vanzare: facturi fiscale si chitante, bonuri fiscale.
Confirmarea evidentei incasarilor de la clientii (raport zilnic de incasari si monetarul pentru incasari) catre serviciul financiar contabil.
Atributii principale:
- verificarea periodica a stocurilor din magazine (produsele existente in vitrine si in depozit);
- efectuarea inventarelor saptamanale si lunare;
- cunoaşterea tuturor produselor şi utilitatea acestora pentru informarea clientilor despre toate beneficiile oferite de produse;
- prezentarea ofertelor firmei la colaboratori si potenţialii clienţi;
- inscrieri de colaboratori noi si informarea acestora despre sistemul de lucru si noile oferte;
- inregistrarea contractelor de colaborare primite;
- inregistrarea conturilor de banca si apoi predarea lor catre departamentul financiar-contabil.
Am crescut vânzarile prin serviciile profesionale si relatiile de colaborare cu partenerii si colaboratorii firmei.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Stiinte ale Comunicarii la Facultatea de Litere din Craiova. Universitatea din Craiova, Facultatea de Litere - Specializarea Comunicare si Relatii Publice, Domeniul pentru studii universitare de licenta: Stiinte ale Comunicarii

Premii

Traininguri
Dec 2013 - Feb 2014: Training comunicare si vanzari
Tehnici de comunicare, promovare si vanzare a produselor farmaceutice.
Organirazii de evenimente in cadrul companiei (prezentare de noi produse).
Hobby-uri
Sportul, lectura, excursiile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close