Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.03.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.01.2015

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Confectii / Design vestimentar, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Analist Servicii Clienți la Amazon Dev Ctr (Romania) S.R.L, Iași

 Responsabilități:
 Colaborarea cu furnizorii și productatorii pentru a asigura un flux continu de date
 Identificarea și corectarea erorilor de catalog
 Investigarea și rezolvarea reclamaților legate de catalog
 Intocmirea și realizarea rapoartelor cu privire la sarcinile primite și cele efectuate
 Rezolvarea problemelor care apar în lanțul de aprovizionare și contribuirea la îmbunătățirea sănătății inventarului printr-o colaborare activă cu echipele de Retail, depozitele europene, furnizorii/ producătorii, echipele interne și alte părți interesate
 Gestionarea și prioritizarea zilnică a sarcinilor atribuite și asigurarea faptului că standardele de calitate sunt îndeplinite
 Întocmirea săptămânală a rapoartelor și situațiilor cu privire la calitatea sarcinilor echipei
 Verificarea lunară a rezultatelor auditului a echipei și analizarea acestora
 Oferirea unor soluții sau noi posibilități de rezolvare a unei probleme și/ sau de îmbunătățire a rezultatelor auditului
 Identificarea posibilelor îmbunătățiri ale procesului și implementarea acestora
 Crearea și actualizarea documentației cu privire la procedurile standard de operare
 Identificarea blocajelor, cauzelor de proces și inițierea unor proiecte proprii de îmbunătățire pentru a eficientiza procesul
 Formarea și îndrumarea noilor angajați.

În afara responsabilităților directe:
 Organizarea și coordonarea diferitelor activități și evenimente în cadrul Departamentului Defect Elimination (Retail Business Services)
 Preluarea proiectului „Komitetul – Let’s fun togheter”.

01.03.2017 - 31.05.2017

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: responsabil logistica si aprovizionare

Responsabilitati:

Responsabilități:
 Îmbunătățirea periodică a portofoliului de transportatori
 Negocierea contractelor cu transportatori
 Negocierea ofertelor cu privire la livrări (negociere pret per livrare)
 Menținerea contactului permanent cu transportatorii și șoferii companiei
 Pregătirea și verificarea integrității comenzilor inainte de livrare
 Pregătirea și întocmirea documentelor de transport
 Monitorizarea și verificarea comenzilor livrate
 Stabilirea unui set clar de obiective și sarcini pentru fiecare șofer sau transportator
 Stabilirea si prioritizarea rutelor de transport pentru minimizarea costurilor și eficientizarea timpului
 Verificarea foilor de parcurs și ordinelor de deplasare a șoferilor
 Monitorizarea transporturilor prin GPS
 Ținerea în evidență și aprovizionarea materialelor de ambalat

01.04.2014 - 28.02.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist logistica/ planificator

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI
- Actualizarea si operarea comenzilor receptionate de la clienti in programul Companiei
- Urmarirea fluctuatiilor cererilor clientilor, intervenind si semnaland eventualele probleme/ modificari
- Verificarea si asigurarea stocurilor de produse finite, semifabricate si materii prime (in stransa colaborare cu Departamentul de Aprovizionare, Productie si Depozit)
- Planificarea comenzilor in productie
- Planificarea si stabilirea prioritatii comenzilor in productie
- Urmarirea stadiului indeplinirii planului de catre productie
- Asigurarea indeplinirii obiectivelor la timp
- Planificarea si stabilirea livrarilor interne si externe
- Pregatirea si intocmirea documentatie necesare livrarilor, interne si externe
- Asigurarea integritatii documentatiei de export
- Stabilirea programului de incarcare/ descarcare a marfurilor
- Aranjarea transporturilor cu transportatorii
-Realizarea rapoartelor saptamanale, lunare si anuale necesare clientilor si altor departamente interne
- Mentinerea contactului permanent cu clientii
- Orice alte responsabilitati care pot fi cerute din cand in cand, de catre conducerea Companiei

01.10.2013 - 31.01.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: operator xerox

Responsabilitati:

- Fotocopii format A5 - A4 - A3
- Fotografii format tip buletin, pasaport, legitimatie
- Printarea documentelor in format Word, Excel, PDF, JPG
- Indosarierea si legarea documentelor printate
- Laminare materiale tiparite
- Respectarea termenelor stabilite prin Fisa de Comanda
- Multiplicari xerox
- Vanzarea produselor de papetarie si birotica
- Inventarierea zilnica a produselor si stabilirea necesarului de aprovizionat
- Receptionarea si depozitarea marfii
- Etichetarea si aranjarea marfii pe rafturi
- Mentinerea si repararea preventiva a apratelor de lucru

01.06.2011 - 30.09.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Preluarea si dierctionarea apelurilor telefonice
- Stabilirea intalnirilor cu clientii
- Oferirea de informatii cu privire la preturi, oferte, materiale etc.
- Completarea formularelor, facturilor, chitantelor, registrelor etc.
- Indosarierea si arhivarea documentelor, mesajelor primite de la parteneri si clienti
- Stabilirea intalnirilor cu parteneriii si/sau clientii.

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Managementul Organizatiilor la Facutatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Management la Facutatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2007 - 2010 Liceu: Servicii/ Contabilitate la Colegiul Tehnic Radauti din Radauti.
2006 - 2007 Liceu: Servicii/ Contabilitate la Instituto Tecnico Carlo Levi din Torino.

Premii

Premii si Distinctii
Feb 2019: Concurs - D.E Top Resolver Q4 Contest 2018

Proiecte
Nov 2018 - May 2019: KOMITETUL - Let’s fun together
 KOMITETUL - Let’s fun together - rolul proiectului este de a organiza evenimente de fun, în cadrul echipei de Defect Elimination (petreceri tematice, board games, activități tematice – Freaky Friday sau orice altă activitate care implică fun)
o A doua ediție – Organizatorul proiectului
o Prima ediție – Am participat ca membru al proiectului
Oct 2011 - Jan 2012: Proiect - POS DRU 63442 "Acces real la piata muncii prin intreprindrea simulata"

Certificari
Aug 2008 - May 2011: Cursuri Eurocor - Institutul European de Cursuri prin corespondenta
Cursuri de Asistent Manager



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close