Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.05.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.08.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sunt o persoana responsabila, empatica , curioasa si ambitioasa care stie sa puna clientul pe primul loc. Totodata, formarea mea profesionala in domeniile de Customer Support, Back-Office si Vanzari, imi atesta abilitatile foarte bune de comunicare - atat cu clientul cat si intercolegial, spiritul de team player, abilitatea de adaptare si flexibilitate la schimbarile procedurale  si organizationale din cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Ramane la aprecierea angajatorului

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Altele

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Activitatea presupune interactiunea cu clientul fata in fata, principalele activitati fiind:
- oferirea de informatii cu privire la statusul actual al contractului de energie
- promovarea abonamentelor si ofertelor curente
- intocmirea contractelor de energie electrica
- preluarea documentatiei pentru avize de amplasament si avize tehnice de racordare
- acordarea informatillor cu referire la factura si modalitatile de plata
- vanzarea produselor auxiliare precum centrale termice, becuri economice si aparate de aer conditionat.

01.06.2016 - 31.07.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: sales advisor

01.05.2015 - 30.06.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: officer back office

Responsabilitati:

• Procesarea tuturor solicitarilor sosite prin canalele de comunicare agreate si rezolvarea acestora in termenul agreat si in maniera politicoasa si eficienta in vederea asigurarii unui grad inalt de satisfactie atat pentru clientul intern cat si pentru cel extern;
• Procesarea in sistemele companiei cu acuratete si intr-un interval de timp agreat, tuturor solicitarilor de resemnare/modificare a serviciilor de telecomunicatii sosite prin intermediul aplicatiilor (VOS, CRM, UFE, Remedy, Service Desk) sau pe e-mail, apartinand clientilor persoane juridice mici si mijloci, asigurandu-se ca respecta regulile, procedurile si standardele de calitate specifice echipei;
• Comunica si ofera/solicita permanent informatii catre/de la echipele de vanzare de pe piata de business in functie de fiecare situatie in parte, cu scopul ca activarea/implementarea contractelor de servicii de telecomunicatii sa fie finalizata conform cu procedurile in vigoare.
• Furnizeaza informatii (telefonic sau prin email ) clientilor interni, intr-o maniera plina de curtoazie si cu eficienta, ori de cate ori este necesar, cu scopul de a oferi sprijin in desfasurarea activitatii acestora sau de a imbunatati procesele interne specifice activitatii echipei;
• Asigurarea unui grad inalt de calitate in procesul de resemnare si implementare servicii de telecomunicatii, conform standardelor de calitate si procedurilor de lucru agreate;
• Semnaleaza imediat catre superiorul direct si/sau catre departamentele de suport orice disfunctionalitate sesizata la aplicatiile de lucru si se asigura ca primesc o rezolutie pe care o comunica superiorului direct.
• Prezenta la program in intervalele de timp si in zilele solicitate de catre angajator, in functie de planificarea realizata la nivelul departamentului, responsabilitatea de a se informa zilnic cu privire la eventualele modificari aduse in programul zilnic de lucru si de a se prezenta la serviciu cu suficient timp inainte de inceperea activitatii propriu-zise.
• Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate, respectarea Regulamentului Intern al companiei si procedurilor si politicii interne ale departamentului Operatiuni Clienti.

01.11.2013 - 31.05.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant relatii cu clienti

Responsabilitati:

- Furnizarea informatiilor solicitate de clientii persoane fizice, atat care folosesc serviciul cu
cartele preplatite cat si de catre cei care folosesc serviciul cu abonament, despre caracteristicile
produselor noi, in special despre telefoane, ambalaje, preturi, livrare si garantie, de asemenea
aspecte legate de facturi si facturare;
- Proceseaza reclamatiile clientului, de o maniera profesionala si politicoasa, pentru a rezolva
toate aspectele care tin de competenta sa sau va transmite spre analizare reclamatiile mai
complexe;
- Asigura legatura cu furnizorii si personalul de la departamentul de vanzari pentru a grabi
livrarea, pentru a dezvolta legaturi specializate si pentru a transmite reclamatiile sau solicitarile
clientilor;
- Tine evidenta motivelor pentru care clientul l-a contactat, cu scopul de a mari gradul de
satisfacare a clientilor ca urmare a intelegerii depline a nevoilor fiecarui client si pentru
personalizarea modulului de a aborda fiecare client si prin identificarea motivelor generale sau
specifice ale cererilor si reclamatiilor clientului
- Identificarea corecta a cerintelor clientilor si codificarea exacta a interactiunilor;
- Colaborarea cu clientii care solicita rezilierea contractului cu compania, intelegerea
pozitionarii clientului si gasirea unei solutii pentru a pastra clientul in retea, compararea
produselor, serviciilor si preturilor competitiei si apelarea la motivele initiale pentru care
clientul a dorit sa aiba un telefon mobil;
- Identifica si intelege nevoile de comunicarea a clientilor cu scopul de a propune spre vanzare
produse si servicii care se potrivesc nevoilor acestora;
- Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de produse si servicii Vodafone cu
scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare;
- Este preocupat in permanenta de mentinerea nivelelor agreate prin standardele de
performanta;
- Contribuie la perfectionarea profesionala a noilor sai colegi, schimband informatii cu acestia
referitoare la proceduri, servicii, produse si alte aspecte legate de evolutia profesionala a
colegilor sai.
Realizari:
- Am fost ales in programul "Top Performer" in cel de al treilea semestru al anului financiar
2014-2015

01.07.2012 - 30.09.2020

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: membru al comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii in cadrul scolii generale "sf. ierar nicolae" bucu

01.06.2012 - prezent

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier local

Responsabilitati:

Membru al Consiliului Local Bucu, Judetul Ialomita. - Secretar al comisiei pentru activitati economico-financiare, buget-finante, munca si protectie sociala, protectia copiilor

01.06.2010 - 31.05.2013

Departament: altele

Titlu Job: full time

Responsabilitati:

- Blue-Point Telecom
- Preluarea de apeluri inbound de la clientii persoane fizice,
- Oferirea informatiilor cu privire la produsele disponibile ale editurii Reader's Digest
- Prezentarea si promovarea serviciilor editurii în functie de nevoile individuale ale clientilor.
- Apelarea potentialilor clienti pentru achizitia pachetelor de date oferite de Vodafone Romania.

studii

 

Facultati:

2008 - prezent Facultate: Teologie Pastorala la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Calificari
May 2010: Cursuri apicultura

Aug 2008: Curs cu specializare – Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close