Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.10.1997

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:23.06.2016

obiectiv

 

Sunt o persoana dinamica, deschisa, comunicativa, cu initiativa, spirit de lucru in echipa, rezolvarea problemelor sub presiune

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Turism / Hotel staff, Achizitii, Controlul calitatii, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii client senior, procurement support desk

Responsabilitati:

-Gestionarea cererilor primite prin intermediul apelurilor telefonice sau emails in sistem, -Oferirea unui nivel de asistenta L1 pentru client, furnizori si creditori, -Clasificarea cererilor si redirectionarea lor catre categoriile corecte de achizitie, -Oferirea de solutii de imbunatatire a activitatilor folosind metologia LEAN sau Six-Sigma, -Actualizarea/Crearea procedurilor standard operationale si a hartilor proceselor, -Asistenta Helpdesk- colectarea, inregistrarea reclamatiilor operationale, gestionarea cererilor Helpdesk, -Activitati in Buysmart(Ariba) si Fusion(Oracle): gestionarea cataloagelor si mentenanta acestora, mentenanta bazei de date, suport general, crearea conturilor nominale si mentenanta acestora, crearea conturilor de utilizator si mentenanta acestora, crearea conturilor de furnizor si mentenanta acestora, mentenanta centrelor de cost. -Activitati de reporting in Buusmart si Fusion si reconciliera facturilor si bonurilor de comanda, Oferirea unui nivel de asistenta L1 pentru Emptoris(activitati de achizitii).

01.02.2019 - 30.11.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: transaction processing associate, accounts payable

Responsabilitati:

Descriere job: Transaction Processing Analyst Specialitatea: Order to Cash/ Procure to Pay Responsabilitati: Updatarea si mentinerea sistemului/toolurilor conform cerintelor jobului: - executarea tranzactiilor, - auditarea datelor introduse si realizarea corectiilor necesare, - verificarea datelor, - escalarea situatiilor neclare catre team lead, - mentinerea calitatii muncii conform standardelor clientului, - trimiterea de mailuri pentru rezolvarea diverselor situatii, - coordonarea unor grupuri de persoane spre indeplinirea sarcinilor in perioadele solicitante, - formarea new joinerilor prin explicarea procesului si actiunilor, - preluarea apelurilor de la clienti din Belgia/ Franta si asistarea platii facturilor aferente serviciilor prestate. Crearea de valoare: - urmarirea excelentei procesului, - scaderea costurilor prin valorificarea corecta a factorului uman, - asigurarea satisfactiei clientului, - luarea actiunilor necesare pentru atingerea targeturilor lunare, trimestriale, anuale, green SLA, Factorul uman: - Evenimente cu echipa, mentinerea unei bune atmosfere in cadrul echipei

01.02.2017 - 28.02.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: business relationships officer

Responsabilitati:

Responsabilitati: Mentinerea contactului cu colegii pentru obtinerea documentelor necesare spre a fi procesate, mentinerea contactului cu clientii bancii, trimiterea, luarea documentelor, calcularea indicatorilor folositi pentru determinarea solvabilutatii firmelor in obtinerea de credite, investigarea potentialilor clienti pe portaluri oficiale cu privire la integritatea acestora, pentru a nu reprezenta un risc pentru banca. Intelegerea indicatorilor economici ce fac o companie profitabila, Ebitda, balanta de profit si pierdere.
Efectuarea de verificari pe platforme oficiale in ceea ce priveste integritatea clientilor persoane fizice si juridice: existenta datoriilor, inscrierea in arhiva electronica de garantii reale imobiliare, persoana nongrata.

studii

 

Facultati:

2016 - 2019 Facultate: Administrarea afacerilor in comert, turism, servicii, merceologie si managementul calitatii la ASE Bucuresti din Bucuresti.
2012 - 2016 Colegiu / Studii postliceale: Filologie bilingv engleza la Colegiul National Vasile Alecsandri din Galati.

Premii

Certificari
Jun 2017 - Jun 2017: Delf
am obtinut certificat Delf B1 cu 80 puncte
May 2017 - May 2017: Cambridge
Cambridge Advanced C
Voluntariat
Jan 2016 - Jul 2018: Participare la diverse activitati de voluntariat la ,,Crucea Rosie,, , ,,Arcelor Mittal Galati,, , ,,Salvati Copiii,, , ,,Help the helpless,,

Lucrari publicate
Oct 2014: traducere de poezii din romana in engleza, publicare volum ISBN

Conferinte
Jun 2014 - Jun 2014: Galmun Conference United Nations Model-Environment
am participat la conferinta Galmun reprezentand Brazilia in probleme de mediu- incalzirea globala
Hobby-uri
carti psihologice, tenis, innot, dansuri latino



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close