Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.01.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.01.2004

obiectiv

 

Experienta mea de pana acum m-a echipat cu foarte bune abilități organizatorice, de comunicare și de adaptare la sarcini multiple. În urma responsabilităților avute am dezvoltat o excelentă capacitate de analiză și sinteză, rezistență la lucrul sub presiunea termenelor limită și am învățat, totodată, să găsesc soluții la problemele ce nu erau prezente în procedurile standard. De asemenea, diversitatea activităților mi-a oferit șansa să lucrez în echipă și să interacționez cu departamente din diferite colțuri și culturi ale lumii, sarcini ce m-au pregătit pentru colaborări de succes cu orice coleg în vederea îndeplinirii obiectivelor de muncă. În plus, fiind o persoană responsabilă și răbdătoare, mi-am însușit foarte bine cultura obsesiei pentru clientul mulțumit practicată în companiile multinaționale.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - 31.08.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

Am fost responsabilă cu identificarea, analiza si rezolvarea cauzelor care stau la baza returnarii produselor de catre clientii Amazon.
Am interactionat cu furnizorii, depozitele si alte echipe din companie pentru a ma asigura ca detaliile si imaginile articolelor din catalog sunt corecte, dar si pentru verificarea modului in care produsele sunt ambalate si livrate catre clienti.
Am rezolvat cazuri complexe si am luat masuri corective si preventive si m-am asigurat ca SLA-ul si standardele de calitate sunt respectate.
M-am ocupat de alocarea muncii in cadrul echipei avand grija ca activitatile zilnice sa fie duse la bun sfarsit fara intarzieri, in functie de prioritati.
De asemenea, am efectuat analize de date și am realizat rapoarte care au vizat generarea de idei de imbunatatire a procesului si de eliminare a etapelor ce nu aduceau un plus de valoare muncii noastre si clientului Amazon.
In plus, am fost implicata in proiecte menite sa reduca numarul de produse returnate din categorille ce inregisteaza cele mai mari pierderi si sa imbunatateasca experienta clientului.
O alta parte importantă a responsabilităților mele a fost legata de impartasirea celor mai bune practici si cunostinte in cadrul echipei si de gestionarea materialelor de training si livrarea sesiunilor de instruire in cazul unui membru nou in echipa.

01.07.2013 - 31.01.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: formator/trainer

Responsabilitati:

Am fost responsabilă de organizarea și livrarea sesiunilor de formare, în special a angajaților noi, cu scopul dezvoltării competențelor profesionale și tehnice necesare rolului de Analist Servicii Client, în funcție de necesitățile de instruire din cadrul departamentului.
În plus, m-am ocupat de crearea, actualizarea și implementarea materialelor de instruire și perfecționare pentru departamentul local, dar și de menținerea la zi a tuturor modulelor de formare cu toate schimbările majore de proces care pot avea loc.
Am fost responsabila și de identificarea mijloacelor de îmbunătățire a structurii și conținutului cursurilor pentru a le pune apoi în aplicare în vederea optimizării timpului de formare a angajaților noi.
Am sprijinit echipa de management în dezvoltarea membrilor noi din echipă prin oferirea constantă de feedback asupra performanței lor în timpul și după procesul de învățare și prin comunicarea către manageri, dacă a fost cazul, a problemelor identificate în timpul instruirii.
De asemenea, am analizat date și am creat rapoarte care au reflectat numărul de asociați instruiți, precum și rezultatele lor de la finalul instruirii și din primele săptămâni de lucru propriu-zis, care au permis urmărirea obiectivelor de productivitate.
O parte importantă a responsabilităților mele de formator a fost și programul de mentorat: am pregătit mentori pentru angajații noi și am asigurat o bună colaborare între aceștia, monitorizând progresul fiecărei echipe mentor-nou-angajat.

01.06.2011 - 30.06.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

Am fost responsabilă de completarea catalogului online Amazon (Italia) cu produsele comercializate pe site, proces care a inclus și interacțiune și coordonare aproape zilnică (prin email) cu furnizorii pentru a reflecta cu exactitate în catalog prețuri și detalii despre produse astfel încât experiența cumpărătorului să fie cea mai bună.
În plus, m-am ocupat și de soluționarea problemelor legate de achiziții pentru asigurarea unui flux optim de inventar în depozitele Amazon.
Am oferit sprijin clienților Amazon analizând și soluționând reclamațiile și întrebările lor legate de produsele achiziționate de pe site.
De asemenea, am fost, în multe ocazii, mentor pentru angajații noi, sprijinindu-i astfel să se integreze în echipă și să-și atingă obiectivele de productivitate în timp util.

07.02.2011 - 03.06.2011

Departament: traduceri

Titlu Job: traducator

Responsabilitati:

Traduceri din/in limbile italiana si engleza; domenii: tehnic, juridic, economic, corespondenta comerciala, literatura, acte tipizate (certificate nastere, casatorie, botez, celibat, adeverinte, acte deces, diplome de studii etc.)
Interpretariat din/in limba italiana.

01.11.2009 - 30.06.2010

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor limba italiana

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati avute ca profesor in aceasta societate au fost: predarea limbii si culturii italiene unor grupuri de copii si adulti cu varste cuprinse intre 18 si 60 de ani.
Realizarea programarii cursurilor, conceperea lecţiilor, a unor materiale didactice si a testelor de evaluare initiala si finala.
Prin rolul meu de profesor de limba italiana la aceasta firma am participat la realizarea si incheierea cu succes a unui proiect sustinut si co-finantat de SREP (Societatea Romana pentru Educatie Permanenta) si Uniunea Europeana: PLUS VALOR- Plurilingvism şi valorizarea limbii materne (PLUS VALOR- Plurilinguism Strenghtening Valorisation of Roots).
Realizarile principale au fost: toti cursantii au acumulat cunostinte de limba si civilizatia italiana, iar 95% din membrii grupelor au absolvit cu succes aceste cursuri si au dorit sa frecventeze si modulul corespunzator nivelului lingvistic urmator; cea mai mare parte a cursantilor si-a imbunatatit rezultatele obtinute la testul final in comparatie cu cel initial; pe parcursul derularii lectiilor, cursantii au fost incantati, entuziasti, deschisi si cooperanti; la finalul proiectului, toti cursantii mi-au multumit pentru experienta pe care le-am oferit-o prin rolul meu de profesor de limba italiana in acest proiect.
Dl. prof. Constantin Timu- coordonatorul activitatilor proiectului pe zona Moldova- e-mail: familiatimu@yahoo.com
Dna. Simona Capatan - Manager Executiv- e-mail: simona@srep.ro

Participarea la conferinte in tara si strainatate (asigurata plata cheltuielilor de transport, masa si cazare).

23.07.2008 - 28.02.2009

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: traducator - limba italiana

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati avute ca traducator in cadrul companiei Iulius Group au fost: traducerea facturilor, a documentatiei specializate din domeniul constructiilor, a corespondentei comerciale, a rapoartelor in urma meeting-urilor de afaceri saptamanale, preluarea si transmiterea de mesaje intre companie si furnizorii italieni, asigurarea interpretariatului in cadrul intalnirilor de afaceri, dar si la activitatile de pe santier.

15.06.2006 - 25.08.2006

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator telemarketing

Responsabilitati:

Responsabilitatile ca operator telemarketing in aceasta firma au fost: contactarea, prin telefon, a clientilor sau a potentialilor clienti pentru informarea despre serviciile, ofertele si promotiile unei companii de telefonie, televiziune si internet; convingerea abonatilor sa primeasca la ei acasa un consultant al firmei respective care sa le prezinte produsele in discutie.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Limbi straine la Universitatea "Al. I. Cuza" din Iasi.
2005 - 2008 Facultate: la din Iasi.

Facultati in straiatate

Octombrie 2007→ Februarie 2008: bursa de studiu LLP/ Erasmus la Università degli Studi di Padova, Italia

Premii

Certificari
Oct 2019 - Oct 2019: Inspector Resurse Umane
Curs de Inspector/Referent Resurse Umane absolvit în urma training-ului organizat de SC Soft Skills Training SRL în perioada 03 – 06 octombrie 2019 la Iași
Premii si Distinctii
Oct 2009: Premio per l’italiano in Romania (Premiul pentru limba italiană în România), înmânat de Rotary Club CUSAGO VISCONTEO (Rotary International Distretto 2050- Italia) la Universitatea “Babeş- Bolyai”, Cluj- Napoca

Conferinte
Sep 2009 - Sep 2009: PLUS VALOR- Plurilinguism Strenghtening Valorisation of Roots
Participare la conferinţa internaţională PLUS VALOR- Plurilinguism Strenghtening Valorisation of Roots organizată de Societatea Română pentru Educaţie Permanentă în cadrul unui proiect co-finanţat de Uniunea Europeană în cadrul Programului Învăţarea pe toată durata vieţii
May 2009 - May 2009: Italiani in Romania e Romeni in Italia
Participare la conferinta Italiani in Romania e Romeni in Italia organizată de Dioceza Iasi, Fundazia Migrantes Italia, Caritas Italiana în colaborare cu Universitatea “Al. I. Cuza”, Iaşi în calitate de interpret
Traininguri
Jul 2009 - Sep 2009: Curs de formare pentru profesori de limba italiană
Curs de formare pentru profesori de limba italiană în cadrul proiectului PLUS VALOR- Plurilingvism şi valorizarea limbii materne organizat de Societatea Română pentru Educaţie Permanentă în parteneriat cu Universitatea Catolică din Milano, Italia
Oct 2007 - Feb 2008: Bursa de studiu LLP/ Erasmus
Am beneficiat de bursa de studiu LLP/ Erasmus la Università degli Studi di Padova, Italia pe durata unui semestru.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close