Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.10.1991

obiectiv

 

A gândi liber sunt cuvinte care mă caracterizează. În cei peste 5 ani de activitate, am coordonat echipe de vânzări, din Romania și UK, în domenii ca: telecomunicații, auto și IT. Sunt o persoană dedicată și entuziastă, foarte serioasă, creativă, muncitoare și dețin abilități pentru învățarea noilor tehnologii. Departe de a fi perfectă, pot obține rezultate minunate într-un timp rapid. De-a lungul timpului, am susținut echipele de vânzări de pe poziții diferite, astfel că am fost hunter, am coordonat și administrat toți pașii care au trebuit parcurși în procesul de vânzare. Am început proiectele de la bun început sau am fost pilonul procesului de vânzare. Sunt, de asemenea, o bună scriitoare, cel puțin așa mi s-a spus și scrisul rămâne una dintre pasiunile mele. Strong Women este proiectul meu personal pe care încerc să îl dezvolt și să îl aduc la un alt nivel. Încurajez femeile să fie curajoase și să nu le fie frică să se facă auzite, atât timp cât știu că au ceva valoros de împărtășit. Chiar dacă, până acum, simt că drumul meu profesional a fost presărat cu multe impedimente, mereu îmi amintesc că drumurile drepte nu fac un șofer experimentat, așa că mereu mă provoc să devin cea mai bună versiune a mea.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, IT Hardware, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - 31.01.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: analist servicii clienți

Responsabilitati:

Responsabilă pentru ofertele Demo și oferirea produselor spre a fi testate, la cerere;
Realizarea configurațiilor în conformitate cu solicitările primite;
Consultanță privind oferta de produse și preturi B2B- training-uri de portal pentru toți clienții noi ;
Comunicarea proactivă către clienții/ agenții de vânzări din Marea Britanie a problemelor apărute pe cataloagele acestora;
Menținerea și crearea de cataloage și portaluri pe baza solicitărilor de la reprezentanții de vânzări sau clienți;
Participarea la întâlniri pentru a se discuta schimbările/ actualizările instrumentelor, produselor și/ sau serviciilor și acționarea în consecință;
Furnizarea prețurilor și informațiilor tehnice vânzătorilor și partenerilor din Marea Britanie, sectorul public;
Rezolvarea problemelor operaționale ce puteau să apară în procesul de vânzare (statusul comenzii, retururi, livrări,facturi, prețuri);
Clasificarea problemelor și redirecționarea către echipele adecvate.

01.09.2017 - 31.12.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: agent operator- asistent vânzări ford

Responsabilitati:

Pregatirea documentelor pentru dosarul de vanzare: contracte, proforme, acorduri de prelucrare a datelor personale, procese de predare-primire;
Cautarea masinilor pe stoc, realizarea acordurilor de comanda, eliberarea facturilor nsc, inregistrarea facturilor nsc pe server si in automaster;
Verificarea dosarelor la final de luna pentru fiecare agent in parte, conform opisului stabilit;
Solicitarea completarii dosarelor incomplete;
Realizarea de rapoarte finale la solicitarea superiorilor: coordonatori de vanzari, brand manager;
Activitati de receptie clienti: intampinarea clientilor in showroom si oferirea de informatii acestora.

01.09.2016 - 31.08.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant comercial corporate

Responsabilitati:

Prima reprezentantă Corporate- găsirea noilor potențiali clienți Corporate și stabilirea întâlnirilor cu agenții de vânzări;
Întocmirea rapoartelor săptămânale sau la cererea superiorului direct cu privire la activitatea depusă;
Introducerea datelor de identificare și datelor de contact ale clientului (număr telefon, adresă de e-mail, etc.);
Crearea bazei de date pentru Departamentul Corporate în CRM;
Introducerea clienților în cadrul bazei de date și semnalarea erorilor apărute în CRM către Departamentul IT;
Preluarea și distribuirea ofertelor primite de la firmele de Leasing Operațional pe email către agenții de vânzări;
Participarea la ședințe, pentru discutarea și rezolvarea problemelor din cadrul echipei.

01.12.2015 - 30.09.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator online

Responsabilitati:

Suport online pentru clienții Orange pe Magazinul Online;
Ofertare și vânzare online;
Simulare prețuri și plasări comenzi;
Direcționare către alte departamente de reofertare;
Informații generale și soluționare probleme legate de abonamentele Orange.

01.07.2015 - 31.12.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentat relații cu clienții

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clienților business, identificarea problemelor cu care se confruntă aceștia și stabilirea celei mai bune și rapide metode de rezolvare;
Soluționarea sau direcționarea către departamentul potrivit (departamentul de fraudă, plăți, ofertare, închidere contracte) sau recomandarea departamentului potrivit (departamentul de televiziune, date, magazin online);
Verificarea datelor clienților și modificarea asupra conturilor acestora în funcție de solicitările titularului;
Menținerea relațiilor cu clienții telefonic și revenirea pentru clarificarea situațiilor delicate;
Verificarea informațiilor în programele de specialitate (E-mail, Delphi, Vantive, Covexpert, Jira, Telco);
Solicitarea de suport pentru rezolvarea reclamațiilor;
Vânzare oferte și opțiuni.

01.04.2015 - 31.05.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: agent operator ing

Responsabilitati:

Realizarea planurilor de rate pentru clienții ING;
Contactarea telefonică a executorilor judecătorești pentru confirmarea codurilor IBAN din dosarele pentru consemnări juridice.

01.12.2014 - 31.01.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: agent operator jti

Responsabilitati:

Căutarea clienților care fumează țigări Sobranie și Marlboro;
Expediția pachetelor de țigări cadou de sărbători.

01.10.2014 - 31.07.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentat relații cu clienții

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clienților, identificarea problemelor cu care se confruntă aceștia și stabilirea celei mai bune și rapide metode de rezolvare;
Soluționarea sau direcționarea către departamentul potrivit (departamentul de fraudă, plăți, ofertare, închidere contracte) sau recomandarea departamentului potrivit (departamentul de televiziune, date, magazin online);
Verificarea datelor clienților și modificarea asupra conturilor acestora în funcție de solicitările titularului;
Menținerea relațiilor cu clienții telefonic și revenirea pentru clarificarea situațiilor delicate;
Verificarea informațiilor în programele de specialitate (E-mail, Delphi, Vantive, Covexpert, Jira, Telco);
Solicitarea de suport pentru rezolvarea reclamațiilor.

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Comunicare Managerială și Resurse Umane la Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) din București. Recrutarea și selecția de personal;
Noțiuni de bază legate de atitudinea corespunzătoare și funcția unui specialist în resurse umane;
Crearea fișelor de post, analizei de post și a fișelor de rol;
Aplicarea instrumentelor de cercetare pentru identificarea nevoilor în cadrul unei companii;
Redactarea lucrării de disertație despre autoevaluare, comportament contraproductiv și emoții în context organizațional.
2011 - 2014 Facultate: Jurnalism și Științe ale Comunicării la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași. Realizarea sondajelor și vox-urilor;
Participarea la evenimente, conferințe de presă, seminarii, prezentări, lansări de carte etc.;
Redactarea de editoriale, rapoarte și comentarii pe baza evenimentelor importante într-un timp optim;
Publicarea articolelor: știri, relatări, interviuri, reportaje, editoriale, recenzii, cronici;
Urmărirea informațiilor despre evenimentele politice și sociale;
Primirea informațiilor prin corespondență și menținerea legăturii cu persoanele de contact;
Redactarea licenței despre jurnalism cultural și de opinie.

Premii

Certificari
Feb 2021 - Feb 2021: SEO
Certificat Linkedin
Feb 2021 - Feb 2021: Programare SQL
Certificat Linkedin
Feb 2021 - Feb 2021: SAP Analytics Cloud
Certificare Linkedin
Feb 2021 - Feb 2021: Google Analytics
Certificat Linkedin
Jan 2021 - Jan 2021: Dezvoltarea Inteligenței Emoționale
Certificat Linkedin
Jan 2021 - Jan 2021: Gândire Critică
Certificat Linkedin
Jan 2021 - Jan 2021: Construirea Rezilienței
Certificat Linkedin
Jul 2012 - Aug 2012: Moderator Radio

Premii si Distinctii
Sep 2019: Satisfacția clienților crescută

Calificari
Jun 2011: Atestat IT.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close