Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.11.2002

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.09.2009

obiectiv

 

Performanţă în domeniul IT, într-o companie cu posibilităţi de dezvoltare profesională.

Salariu: 3.300,00 USD / luna

Beneficii: - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala; - Salariu motivant, bonificatii; - Posibilitati de promovare; - Echipa tanara, dinamica, profesionista; - Mediu de lucru modern.

Tip job: Full time

Departament: Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 10.10.2016

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: analist service desk (servicii clienţi)

Responsabilitati:

Ca parte a Echipei de Suport pentru clienții din domeniul Retail & Hospitality:
- Înregistrează și califică apelurile ca hardware sau software, în conformitate cu procedurile convenite;
- Cazul trebuie să fie clasificat, progresat şi rezolvat/închis în conformitate cu procesele și procedurile locale privind timpul de rezolvare;
- Analizează, depanează și rezolvă problemele clienților - lucrează spre soluționarea cazului în cadrul echipei de nivel 1 într-un timp util sau realocă către resursele corespunzătoare în cazul în care rezolvarea nu este posibilă;
- Actualizarea apelului (asigurându-se că detaliile complete și concise de natura incidentului sunt înregistrate) și să furnizeze informații pentru echipele de suport de nivel 2 / 3 sau altor echipe partenere;
- Preluarea responsabilităţii cazurilor asigurând monitorizarea acestora până în momentul rezolvării - inclusiv cazurile transmise altor echipe sau parteneri de suport externi, dacă este necesar;
- Menține relații bune cu clienții,asigurând legăturile în timpul procesului de soluţionare a incidentului pentru a se asigura că aceştia sunt informati asupra progresului;
- Îndeplinește orice alte atribuții solicitate în mod rezonabil de către managerul direct.

01.08.2015 - 31.08.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist service desk (servicii clienţi)

Responsabilitati:

SCC România - în portofoliul de clienţi, asigură furnizarea de suport Help Desk şi Service Desk pentru un constructor auto de talie intenaţională - NISSAN - Divizia Europa.
Responsabilităţi generale în cadrul proiecului:
- furnizarea de suport technic prin conectare la distanţă, respectând acordul asupra nivelului de calitate al serviciilor şi acordul stabilit de servicii (SLA);
- analiza si rezolvarea incidentelor raportate in cadrul setului de competenţe;
- menţinerea contactului cu clientul şi cu alte ehipe implicate în rezolvarea cazurilor - acţionarea în calitate de suport tehnic pentru inginerii de teren, dacă este necesar;
- să monitorizeze și să raporteze incidentele și problemele ridicate; sugerarea de soluții pe termen mediu și lung;
- identificarea oricărei cerințe speciale a clientului;
- să decidă activitățile cu impact (de urgență sau incidente);
- să actualizeze înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute;
- furnizarea de soluții prin telefon, e-mail sau o conexiune la distanță pentru incidente și cereri, conform SLA.

Ca parte a echipei Schimbări/ Cereri, principala consolă utilizată este Active Directory (AD). Pe baza procedurilor convenite împreuna cu Nissan IT-IS Management și conform JSOX şi Politicii de Audit IT a clientului, principalele responsabilități sunt după cum urmează:
- crearea și administrarea conturilor AD PC (noi conturi de utilizator, modificare de conturi, mutare de conturi dintr-un departament în altul, etc.);
- crearea de Super conturi de utilizator / conturi de Servicii;
- Administrarea de acces pe serverele partajate existente, securizate cu un număr considerabil de grupuri de acces, pentru diferite domenii;
- crearea de conturilor de email in format Generic, accesul și administrarea acestora;
- implementarea de software in mod manual şi automat pachetat (urmând procedurile convenite cu Clientul pentru cererile software - asigurarea licenţierii);
- operații de depanare;
- acțiuni catch & dispatch cu furnizorii;
- Furnizarea unui punct de contatct de nivel 1 şi/sau 2 în rezolvarea problemelor hardware şi software. Rezolvarea a câtor mai multe probleme raportate de utilizatori pe cât permite nivelul de expertiză cu ajutorul instrumentelor disponibile și urmând procedurile și politicile agreate pentru tratarea cazurilor;
- Escalarea problemelor în mod corect urmând procedurile agreate/adecvate.

Exemple de instrumente și medii utilizate în cadrul proiectului:
- sesiune Citrix XenApp;
- Windows XP;
- Windows 7;
- AD (Active Directory);
- Consola de management Exchange 2003;
- Microsoft Office Suite 2003-2013;
- Microsoft Office Communicator 2007 și 2007 R2;
- Marval;
- Heat;
- SRM (Manager de Cereri de Servicii);
- CUCM (Cisco Unified Console Manager);
- TUMI (utilizat pentru contul de configurare AD pentru acces la Arca / Internet, acces intern Win Portal, etc);
- Novell iManager (utilizat pentru contul de configurare AD pentru Arca acces / Internet, acces intern Win Portal, etc);
- Administrare ARCA;
- configurare Enterprise User (Smart Card sau configurare de USB ACE token pentru acces VPN (Virtual Private Network), imprimare in mod FollowMe, stocare SSO (Single Sign On), etc);
- Cisco Unified Communications Manager (gestiona extensiile de telefon de birou ca utilizator cu profil mobil și/sau ca telefoane publice fixe pentru utilizare internă și / sau externă);
- MACDS (crearea unor extensii de telefon de birou ca dispozitive ca utilizator cu profil mobil și/sau ca telefoane publice fixe pentru utilizare internă și / sau externă);
- Remote Desktop Protocol (RDP);
- Asistență de la distantă.

01.10.2013 - 30.04.2014

Departament: it hardware

Titlu Job: consilier vanzari it

Responsabilitati:

Consilierea clienţilor, menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu aceştia în vederea achiziţionării de tehnică de calcul (ansamble complete sau subansamble, periferice, accesorii, etc). Analiza pieţei de profil şi a concurenţei atât din punct de vedere financiar cât şi tehnic în vederea achiziţionării de produse cât mai competitive ca şi raport preţ-performanţă şi apoi promovarea acestor produse către clienţii firmei.
Personalizarea relaţiei cu clientul în sensul preluării şi îndrumării acestuia pe parcursul procesului de achiziţie şi menţinerea relaţiei pe perioda de utilizare si garanţie a bunului respectiv.
Asigurare de sevice pentru imprimante, laptop-uri, desktop-uri, atât hardware cât şi software, asamblări calculatoare, reîncărcări de cartuşe.
Rogoz Stefan Catalin - Director General
Prime salariale in funcţie de profitul acumulat din activităţile de service si vânzările de tehnică de calcul (ansamble complete sau subansamble, periferice, accesorii, etc), soluţiii software pe parcursul unei luni.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Informatică de Gestiune la Universitatea "Al. I. Cuza" din IAŞI. Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor
2004 - 2008 Facultate: Informatică Economică la Universitatea "Al. I. Cuza" din IAŞI. Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematică-Informatică la Colegiul Naţional "Nicu Gane" din Fălticeni.

Premii

Premii si Distinctii
Jun 2011: Diplomă de Participare în cadrul "Gala Studenţilor Economişti"

Apr 2011: Diplomă de "Asistent Programator"

Calificari
Apr 2011: Atestare modul Psihopedagogic

Hobby-uri
Muzica, Plimbări cu Bicicleta

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close