Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.04.1979

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:06.05.1997

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei profesionale si valorificarea aptitudinilor de comunicare, atentie la detalii si cunostintele de legislatie la zi.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Discutabil

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Protectia mediului, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti, Craiova, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: analist resurse umane

Responsabilitati:

- Identificarea surselor de recrutare, editarea si postarea anunturilor de recrutare;
- Stabilirea necesarului de personal la nivelul fiecarui departament impreuna cu managerul;
- Selectie CV-uri, sustinere interviuri, intocmirea short-list, prezentarea ofertei de job, orientarea noului angajat;
- Centralizarea si actualizarea datelor referitoare la procesul de recrutare;
- Oferirea feedback-ului cu privire la rezultatul procesului de selectie tuturor candidatilor implicati;
- Monitorizarea pietei fortei de munca si identificarea de solutii pentru atragerea candidatilor potriviti;
- Implicarea in diverse activitati de integrare, motivare si evaluare a personalului;
- Mentinerea relatiei cu angajatii, in scopul asigurarii unei comunicari eficiente;
- Participarea si pregatirea pentru evenimente de profil (targ-uri de joburi);
- Minimizarea costurilor cu procesul de recrutare si selectie.

01.05.2017 - 30.11.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: generalist resurse umane

Responsabilitati:

- Analiza si planificarea necesarului de resurse umane in organizatie;
- Activitati de recrutare si selectie de personal;
- Gestionarea procesul de inductie a noilor angajati si asigurarea necesarului de instalare pe post;
- Administrarea programului de Management al Carierei prin utilizarea tehnicilor de tip MBO/vouchere de fidelitate/vouchere Reward&Recognition sau a altor instrumente (KPI, etc.) şi propunerea de pachete motivaţionale;
- Coordonarea activitatii de administrare de personal (contracte de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte) si inregistrarea in programul SAP HR.
- Asigurarea pregatirii la termen a situatiilor pentru salarizare, distribuirea tichetelor de masa;
- Medierea relatiilor de munca;
- Intermedierea procesului de comunicare interna;
- Mentinerea relatiilor cu furnizorii de servicii de resurse umane conexe (inspectorii SU& PSI, medicina muncii);
- Urmarirea si actualizarea datelor de personal in SAP, inregistrarea concediilor de odihna/ medicale, realocari organizationale si generarea de rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
- Activitati de analiza si raportare periodica.

01.09.2013 - 30.04.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- gestionarea activitatilor zilnice de secretariat si a documentelor de interes general din cadrul firmei;
- administrarea dosarelor de personal;
- mentinerea contactelor comerciale interne si externe cu clientii si furnizorii;
- elaborarea si redactarea corespondentei, documentelor, bazelor de date si situatiilor cerute de management;
- pregatirea si redactarea rapoartelor, analizelor si prezentarilor managementului;
- urmarirea continuitatii corespondentei desfasurate si arhivarea pe criterii de identificare si accesare rapida a informatiilor;
- asigurarea traducerilor in/ din limba italiana a documentelor specifice si corespondentei;
- organizarea si planificarea calendarului si a intalnirilor; - coordonarea deplasarilor;
Rezolvarea cat mai promta a problemelor de serviciu

01.01.2013 - 31.08.2013

Departament: it software

Titlu Job: operator telemarketing

Responsabilitati:

- Contactarea telefonica a clientilor dintr-o baza de date alocata (CRM), identificarea si intelegerea nevoilor acestora cu scopul de a vinde produsele companiei (IT Software);
- Incheierea cu succes a procesului de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor lunare;
- Telemarketing in limba italiana - outbound;

01.09.2007 - 31.07.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Pensii private si asigurari.

-

01.08.2002 - 30.11.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane/ssm

Responsabilitati:

- coordonarea activitatilor departamentului de Resurse Umane: recrutare, training, administrare de personal si a contractelor cu furnizorii/clientii, contabilitate primara, secretariat;
- gestionarea comenzilor primite de la clienti;
- intocmirea documentatiei pentru livrare;
- introducerea comenzilor in sistemul informatic si urmarirea livrarilor;
- asigurarea suportului administrativ si operational Managerului de Logistica;
- intocmirea si raportarea contractelor individuale de munca, deciziilor de incetare, actelor aditionale, precum si inregistrarea electronica in REVISAL;
- intocmirea, gestionarea si arhivarea dosarelor si a datelor personale ale salariatilor;
- actualizarea evidentei salariatilor, a modificarilor survenite in conformitate cu procedurile legale si evidenta planului de concedii de odihna lunare si anuale;
- intocmirea de rapoarte lunare necesare calcului salarial;
- calcularea si distribuirea tichetelor de masa;
- eliberarea de adeverinte necesare salariatilor;
- intermedierea raporturilor dintre angajati si conducerea societatii;
- acordarea de asistenta si suport in rezolvarea diferitelor abateri sau sanctiuni aplicabile salariatilor;
- consultarea si punerea in aplicatie a legislatiei in vigoare, aducerea la cunostinta persoanelor implicate a modificarilor intervenite;
- gestionarea relatiei cu furnizorii de servicii de Medicina Muncii (analize medicale angajare, controale medicale periodice);
- mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Agentia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca, Casa de Pensii;
- efectuare instructaje periodice de Sanatate si Securitate in Munca;
- experienta in gestionarea activitatilor conectate cu SSM;
- consemnarea in fisa postului a atributiilor si raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- implicarea in diverse activitati conexe si participarea la proiectele dezvoltate si implementate in cadrul companiei.
Experienta in coordonarea departamentului de resurse umane (recrutare, training, administrare) si indeplinirea sarcinilor de servici in termenele stabilite de companie.

01.10.2000 - 30.09.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Consultant vanzari, part-time

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Colegiu / Studii postliceale: Asistent Medical Generalist la Scoala Postliceala Sanitara ”Christiana” din Craiova. Bursa de studiu: programul Erasmus
Perioada: aprilie-mai 2015
Locatia: Fondazione ”Padre Alberto Mileno”-Istituto San Francesco, Vasto Marina (CHIETI), Italia
2006 - 2007 Masterat: Stiinta Mediului la Universitatea 'Babes-Bolyai', Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinta Mediului, extensia Craiova din Craiova.
1999 - 2004 Facultate: Automatica la Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica, Universitatea Craiova din Craiova. 2000-2001 Universitatea din Padova, Italia
Specializarea: Inginerie Informatica (bursa de studiu)
1997 - 2000 Facultate: Informatica Tehnica la Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica, Universitatea Craiova din Craiova.

Facultati in straiatate

2000-2001
Inginerie informatica
Profil: Inginerie informatica
Specializare: Automatica
Universitatea din Padova, Italia

Premii

Certificari
Dec 2011 - Mar 2012: SC ACZ Consulting SRL Craiova
Managementul tuturor activitatilor din cadrul unui proiect finantat din fonduri europene.
Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene
Feb 2011 - Mar 2011: Asociaţia de Consiliere, Calificare, Recalificare Oltenia
Inspector Protectia Muncii
- norme şi reguli privind sănătatea şi securitatea în muncă;
- organizarea activităţii şi elaborarea documentelor de prevenire şi protecţie a accidentelor de muncă.
Sep 2010 - Oct 2010: Asociaţia de Consiliere, Calificare, Recalificare Oltenia
Inspector Resurse Umane
- coordonarea proceselor de recrutare şi selecţie a personalului;
- întocmirea şi gestionarea tuturor documentelor de personal.
Jun 1999 - Jul 1999: Universitatea din Udine

Curs de limba italiana

Jun 1999 - Jul 1999: Universitatea Udine, Italia
Atestat de limbă italiană



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close