de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.04.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.09.2004

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Altele, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.07.2008 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist incentive compensation

Responsabilitati:

Suport pentru forţa de vanzări; creare şi implementare proceduri interne; calcul şi procesare comisioane; activitate de raportare la nivel de cluster, în concordanţă cu standardele companiei, pentru regiunea EMEA; crearea de guideline-uri pentru activităţile departamentului; activităţi organizatorice, de planificare şi evaluare a sarcinilor.

31.07.2007 - 14.07.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sales support assistant

Responsabilitati:

Suport pentru forţa de vanzări; activitate de raportare financiară, în concordanţă cu standardele companiei; activităţi organizatorice.

02.05.2005 - 27.06.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Asistenţă secretariat pentru agenţie şi pentru proiectele aflate în desfăşurare.

01.04.2004 - 30.05.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Asistenţă secretariat pentru agenţie şi pentru proiectele aflate în desfăşurare.

01.11.2003 - 31.12.2006

Departament: altele

Titlu Job: asistent secretariat

Responsabilitati:

Asistenţă secretariat pentru birou şi pentru proiectele aflate în desfăşurare; implicare în activitătile de redactare a documentelor pentru proiectele aflate în desfăşurare si organizare a evenimentelor biroului (conferinţe naţionale şi internaţionale); participare la şedinţe şi redactarea minutelor.

mMltiple contracte de colaborare pe perioade determinate.

21.09.1999 - 20.07.2003

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Educaţie pentru viaţa de familie în şcoli şi licee; participare în proiecte de training.

studii

 

Facultati:

Masterat (in curs) “Managementul Proiectelor” – Facultatea de Comunicare si Relaţii Publice, SNSPA, Bucureşti
2012 - prezent


Licenţiată în Ştiinţe Administrative - Facultatea de Administraţie Publică, Academia de Studii Economice, Bucureşti
2001 – 2006

Colegiul Naţional “Sf. Sava”, Bucureşti
1997 - 2001

Activitati extracurriculare

APTITUDINI PERSONALE
• Aptitudini de comunicare, de lucru in echipa
• Adaptabilitate in medii multiculturale
• Experienta in structurarea si dezvoltarea proiectelor
• Spirit organizatoric
• Adaptabilitate la schimbare
• Buna organizare
• Orientare către rezolvarea problemelor
• Asigurarea îndeplinirii cu success a sarcinilor
• Capacitatea de a lucra eficient

Premii

• Curs de “Management de Proiect” autorizat de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor (CNFPA) - Centrul pentru Educaţie Economică şi Dezvoltare – CEED România (examen final susţinut în ianuarie 2012)
• “Employeeship” – TMI (martie 2012)
• “Time Manager” – TMI (noiembrie 2011)
• “Emotional Intelligence” – TMI (septembrie 2010)
• “Communication Skills” – TMI (martie 2009)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close