Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2007

obiectiv

 

Dezvoltarea abilitatilor acumulate in domeniile serviciilor pentru clienti, management, HR si IT.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Decontare benzina/ loc de parcare Bonuri de masa Posibilitati de promovare

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Relatii publice, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 19.01.2017

experienta profesionala

 

01.06.2013 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: analist it

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor si emailurilor primite de la colegi si/sau parteneri din Europa
Oferirea de asistenta in Franceza, Engleza si Romana pe probleme tehnice
Creare si rezolvarea de incidente tehnice legate de sisteme interne
Solutionarea problemelor de Microsoft inclusiv Windows si Office
Escalarea problemelor care impactau negativ productia precum cele de retea
Asistarea si formarea utilizatorilor in folosirea corecta a programelor pe baza de Cisco, Java, C++
Crearea si actualizarea conturilor utilizatorilor in diverse sisteme (Active Directory, ERP Systems – Movex, Diacar, SAP, PLM etc
Colaborarea cu celelalte departamente in vederea solutionarii problemelor tehnice complexe

 In top 3 din 15 analisti din prima luna
 Rezultate constante peste obiectivele impuse results (calitatea servicio lor oferite peste 4.5/5 si peste 60% Rata de solutionare )

Recomandari se ofera la cerere

Card medical privat
Tichete de masa si de reduceri
Parcare si transport asigurat
Prime de sarbatori
Bonusuri de performanta

01.03.2011 - 30.06.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: senior team leader

Responsabilitati:

Asistarea clientilor ale clientilor din Marea Britanie, Franta si Germania prin telefon si email
Rezolvarea problemelor si administrarea situatiilor complexe ale clientilor
Activitate Asigurarea Calitatii, supravegherea si administrarea muncii la nivel subordonati directi in ceea ce priveste calitatea si cantitatea muncii depuse atat pe proiectele de limba spaniola cat si engleza
Supervizarea atingerii obiectivelor de performanta lunare
Transferul abilitatilor de comunicare la agenti pe ambele limbi straine mai sus mentionate
Intocmirea de rapoarte de activitate zilnice, saptamanale si lunare
Intocmire prezentari electronice si prezentare activitati noi precum si predarea si introducerea de proceduri noi la nivel superior si inferior
Participarea la conferinte telefonice internationale
Organizare sedinte de grup, de brainstorming
Participarea activa in procesul de recrutare
Implicarea in activitatea de training, de predare, de dezvoltare
Depasirea obiectivelor de performanta record: cel mai bun rezultat la obiectivul de calitate a serviciilor (scor:100.00, timp de luni consecutive - prin respectarea cerintelor minime de interactiune cu clientul si procedurile stabilite)
Atingerea a 5/7 obiective de performanta din prima luna
Depasirea constanta a tuturor obiectivelor cel putin 3 luni la rand
Stanescu Mira - Manager de proiect
Bonuri de masa
Loc de parcare
Transport de la locul de munca catre domiciliu gratuit
Asigurare medicala

01.08.2009 - 28.02.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Activitate Asigurarea Calitatii, supravegherea si administrarea muncii la nivel subordonati directi in ceea ce priveste calitatea si cantitatea muncii depuse atat pe proiectele de limba spaniola cat si engleza
Rezolvarea problemelor si administrarea clientilor speciali vorbitori nativi atat de limba spaniola, cat si limba engleza
Supervizarea atingerii obiectivelor de performanta saptamanal si lunar
Transferul abilitatilor de comunicare la agenti pe ambele limbi straine mai sus mentionate
Intocmirea de rapoarte de activitate zilnice, saptamanale si lunare
Intocmirea de prezentari electronice si prezentarea de activitati noi
Predarea si introducerea de proceduri noi la nivel superior si inferior
Participarea activa la conferinte telefonice internationale
Organizare sedinte de grup, de brainstorming
Implicarea in activitatea de training, de predare, de dezvoltare
Inlocuirea trainer-ului timp de 2 saptamani, grup de 23 de noi angajati, promovabilitate completa
Conducerea unei echipe de 9-15 oameni, care a reusit sa fie prima dintre cele 5-8 echipe 2 luni la rand, reusind sa atinga toate obiectivele de performanta;
6 oameni promovati
Implemetarea unui sistem de control constant al rezultatelor prin contorizare preliminara inaintea celor oficiale
Prima echipa care a reusit sa atinga un nivel record al unor obiective impuse, intr-un timp record
Istoc Marian - Project Manager
Bonuri de masa
Loc de parcare
Transport de la locul de munca catre domiciliu gratuit
Asigurare medicala

18.07.2007 - 01.08.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: collections officer

Responsabilitati:

Negocierea cu clientii prin telefon atat pe limba Engleza cat si Spaniola pentru plata datoriilor
Asistenta in cazul in care ramaneau/reveneau clienti fie nativi vorbitori de limba Engleza fie de Spaniola

Realizari:

Cea mai mare realizare este ca mi-am depasit targetul la colectat in fiecare luna (5000$-7500$) si devenind Agent Senior.

07.05.2007 - 18.05.2007

Departament: banci

Titlu Job: stagiara

Responsabilitati:

BANCI
Asistat la principalele activităţi ce se desfăşoară atat in front-office cat si back-office

01.10.2006 - 31.07.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil(part-time)

Responsabilitati:

Inregistrarea activitatilor economice
Intocmirea declaratiilor fiscale lunare
Intretinerea registrelor
Toate documentele si actele au fost in perfecta concordanta cu legislatia, astfel incat firma nu a primit nicio amenda.
dr. Stan Mihaela (sefa mea directa)

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice din Bucharest. Am obtinut diploma de licenta media 9,50

Facultati in straiatate

N/A

Premii

Certificari
Aug 2008 - Aug 2008: Leadership TMI
Stiluri de leadership si aplicabilitate
Aug 2008 - Aug 2008: Coaching - Internal CGS Romania
Metode eficace de formare si instruire

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close