Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.10.1991

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Vreau sa ma folosesc de toate cunostiintele acumulate din experientele precedente astfel incat sa ajut la dezolvarea firmei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: analist it

Responsabilitati:

▪ Active Directory: gestionare conturi utilizatori si calculatoare/laptopuri
▪ Rezolvare problemele din tichete/apeluri/mailuri respectand SLA-urile
▪ Gestionare cereri in BMC Remedy: creare, expediere, investigare si rezolvare cereri/incidente
▪ Microsoft SCCM 2012: instalare sistem de operare sau implementare aplicatii(creare/modificare/actualizare pachete/aplicatii, task sequence, imagini de boot)
▪ Oferire utilizatorilor suport tehnic pentru aplicatiile: Microsoft Ofiice, VPN Cisco, masini virtuale, Lync
▪ Oferire utilizatorilor support tehnic pentru echipamentele: Videoconferinte Cisco, VIA Kramer, Calculatoare/Laptopuri
▪ Asigurare suport tehnic pentru imprimante
▪ Dezvoltare planuri/imagini de teste, verificare cazuri de testare pentru a indeplini cerintete necesare pentru a fi puse in productie.
▪ Actualizare/Creare pachete drivere in SCCM pentru imagini Windows 7, 8.1 32 si 64 bit.

01.11.2013 - 31.05.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii cu clientii

Responsabilitati:

▪ Preluare apeluri de la client prin care se identifica problemele aparute, rezolvarea acestora intr-un mod profesionist
▪ Promovare oferte noi/benefice clientilor

01.03.2012 - 30.09.2012

Departament: altele

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

▪ mentenanta servicii internet
▪ preluare apeluri de la client, identificare problema si rezolvare intr-un mod profesionist
▪ escalare situatie pentru probleme locale prin tichete catre echipele de nivelul doi.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Informatica Manageriala / Informatica Economica la Universitatea Romano-Americana din Bucharest.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Matematica Informatica la Liceul Marin Preda din Bucharest.

Premii

Hobby-uri
Fotbal, Muzica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close