de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.06.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.07.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Angajare cu norma intreaga cu dorinta de aprofundare a notiunilor asimilate in posturi similare in logistica, customer care, suport tehnic, solutii IT, HR, Payroll, Accounting, Analist Financiar, Project Controlling sau puternica dorinta de a invata lucuri noi.

Salariu: nespecificat

Beneficii: salar motivant posibilitati de avansare

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Banci

Oras de lucru: Arad, Timisoara, Lugoj

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

Responsabil pentru deschiderea de proiecte noi si actualizarea datelor in Tool-ul Zep pentru proiectele existente. Controlling financiar, al timpilor de lucru al diferitilor consultanti aflati in audit la diverse companii din domeniul automotive cat si costurilor totale pentru proiecte si montiorizarea datelor de facturare catre client pentru a obtine profítul si incasarile stabilite contractual cu solicitantului servicilor de management si production support.
Responsabil pentru prelucrarea, salvarea facturilor de intrare iesire, facturi catre clienti si facturi catre furnizori si pentru intriducerea acestora in bilantul contabil folosind platforma Datev.

01.01.2018 - 31.01.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr senior sap specialist-contract management

Responsabilitati:

Responsabil pentru payroll si pentru intocmirea contractelor de munca, impreuna cu toate actele aditionale aferente pentru angajare, acte aditionale referitoare la salar sau timpii de lucru, asigurari de sanatate, stadiu cotizare ajutoare sociale si asigurari de sanatate pentru angajatii Deutsche Telekom Germania si a diferitelor ramuri subsidiare a companiei Deutsche Telekom GmbH.

01.11.2016 - 31.12.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: tehnician retele telecomunicatii

Responsabilitati:

Call Entry , monitorizare retea si debug.

01.09.2015 - 30.11.2016

Departament: transport / distributie

Titlu Job: coordonator transport, dispecer

Responsabilitati:

Coordonator de transport, responsabil pentru transmiterea datelor pentru incarcare, descarcare pentru diferite camioane( TIR, 40 tone) pentru respectarea termenilor de livrare, responsabil pentru respecatrea normelor curente din legislatia rutiera; responsabil de crearea sau editarea traseelor, transmiterea lor catre soferi si nu in ultimul rand, responsabil si pentru munca de dispecerat pentru verificarea programului soferilor si a timpului de condus si introducerea datelor in contabilitatea firmei.

Totodata sunt responsabil si pentru alocarea de catre Vignette si alimentarea cu motorina a camioanelor, programarea la Service itp, actele necesare pentru vama, a fisei de paleti etc.

01.06.2014 - 31.07.2015

Departament: it software

Titlu Job: it support, service desk

Responsabilitati:

In perioada Iunie 2014 pana in iulie 2015 am activat ca si operator Service Desk cu incadrarea de Sistem Administrator in cadrul companiei Hella Giarmata

IT Specialist, first contact support in cadrul companiei Hella in limba engleza si germana.
Prin aceasta experienta am aprofundat cele mai multe notiuni de customer care si de IT Service Desk Administrator.
In cadrul acestei mari companii automotive am avut ocazia sa activez intr-un mediu dinamic, un mediu de productie, un mediu cu aparatura si infrastructura moderna.
Ca si o scurta prezentare, in urma instruirii temeinice in ceea ce reprezinta toolurile, softurile si productia Hella, noi, echipa 1600 cum eram numiti Service Desk IT support, purtam "porecla" de 1600 team datorita numarului unic de support unde Hella garanta ca fiecare angajat al ei, primeste ajutor IT specializat. La capatul celalalt eram noi. Ingerii galbeni. Aia buni, nu Depanero. Lasand gluma la o parte;

Procedurile erau complexe deoarece deserveam 44.000 de useri Hella, de colegi, din toate colturile unde Hella este reprezentata, colegi care veneau cu diferite probleme pornind de la clasicile situatii software cand ceva nu functioneaza, trebuie instalat sau au uitat pur si simplu o parola, pana la situatiile cand ceva hardware nu functioneaza, necesita reparat de catre local IT, inlocuit sau chiar mai grav, situatiile ce tineau de Critical Incident Management, situatii care se intamplau cand ceva nu funtiona la parametrii normali si se ajungea la oprirea productiei respectiv a a "benzii" - in jargon specific.

Aici am lucrat in in stilul classic de suport oferit in principal prin telefon, iar ca alternativa existau si mailurile, care la randul lor devenau tickete in OTRS si aveau o scala de gradatie, in funtie de urgenta si impactul situatiei mentionate.

Ca sa amintesc o parte din atributiile mele, fara a face o descriere prea complexa, din punct de vedere al experientei in automotive, productie si IT a fost o perioada de invatare zilnica, atat pentru mine cat si pentru noi ca echipa.
Lucrand cu Active Directory, unde schimbam parole de windows, cream conturi de windows, legam diferite scanere imprimante la cererea userului, dadeam drepturi de citire si scriere pe diferite fisiere, resetam cam orice fel de parola pentru colegii nostrii, pornind de la windows la SAP, BW(BusinessWarehouse), encryptare de date prin Endpoint Ceckpoint, lucram cu colegi care foloseau Catia si nenumarate situatii in care a trebuit cumva sa facem remote pe calculatoarele lor ca sa salvam situatiile in care statea productia.
Pot spune ca am acumulat o vasta experienta in cum sa oferi Support, dispatch de tickete, monitoring si Critical Incident Management sau A+ Critical situations, cum nuneam noi, opririle de productie, fapt ceea ce mi-a placut si sunt intr-o continua cautare de noi invataturi si experiente.

01.02.2013 - 30.06.2014

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: specialist suport tehnic in cadrul companiei bosch

Responsabilitati:

Specialist Suport Tehnic pentru Oregon Scientific in cadrul companiei Bosch intre februarie 2013 si iunie 2014. Cu toate ca toate joburile avute anterior au fost foarte solicitante si interesante din punct de veder al operarii calculatorului sau din punct de vedere software, acest post mi-a permis prin natura companiei pentru care lucram sa imi dezvolt intr-o buna masura si latura tehnica in materie de "gadgeturi".

Cum Oregon Scientific este un nume important in materie de echipament electronic, rolul meu era ca si la jobul anterior, unu de "one man show" adica ofeream suport complet, cumparatorilor acestor produse, prin intermediul telefonului si a e-mailurilor.

Amintesc aici, de la partea de sales, de promovare a produselor, ofertele, reduceri, partea de acte, livrari, curierat, legatura cu UPS, pana la partea de informatii, suport in folosirea si operarea produselor cat si partea de warranty adica rezolvarea de garantii si retururi.
Si la acest job am avut contact cu OTRS, G-mail, Outlook, UPS tracking tool, echipamente GPS si nenumarate alte software-uri specifice proiectului cat si dobandirea unei experiente destul de vasta in materie de tablete Android, prin produsul hit al acestei companii si anume tableta lor Meep.

01.02.2011 - 28.02.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist in relatii publice si internationale

Responsabilitati:

Specialist in Relatii publice si Internationale la Sc. Internet Marketing Online. SRL, intre februarie 2011 si februarie 2013, companie specializata pe asistenta online pentru diferite site-uri cu produse si jocuri online din Germania.

Echipa de 6 oameni din care faceam eu parte, in cadrul vorbitorilor de limba germana, avea useri din Germania, Elvetia si Austria, in total un numar de peste 11.000 jucatori.
Noi eram responsabili pentru orice eveniment pe care il putea intampina un jucator vorbitor de germana. Exemple ar fi de la termenii si conditiile de pe stie, informatii despre cont, reguli de joc, promotii pana la situatiile legale, legate de plati, rambursamente si lista poate continua.

Se oferea suport pe cele 3 cai moderne. Live support prin chatul de pe site, prin mail cat si telefonic. Ca si tooluri pot sa amintes G-mail, Outlook si OTRS soft pentru tickete.

studii

 

Facultati:

2012 - 2016 Facultate / Colegiu: Economie la Student la Finante Banci, Facultatea de Vest din Timisoara, anul III din Timisoara. Absolvent al specializarii Finante Banci in cadrul Facultatii de Vest din Timisoara, nelicentiat. Lucrarea este in curs de finalizare si urmeaza a fi sustinuta in sesiunea de vara 2016.
2008 - 2010 Facultate / Colegiu: Inginerie Mecanica la Facultatea Politehnica Timisoara,domeniul management in productia transporturilor, pana in anul II din Timisoara.
2004 - 2008 Liceu: Matematica Informatica la Absolvit Liceul Teoretic “Nikolaus Lenau” sectia matematica informatica din Timisoara.

Premii

Certificari
Feb 2019 - Mar 2019: Datev Training
Certificare interna obtinuta de la Korn Consult Group Frankfurt, ca urmare a participarii mele la un curs intensiv in Germania, cu instructor de la dezvoltatorul platformei de contabilitate Datev.
Feb 2018 - May 2018: SAP HR P90 Certificate
Certificare interna ofertita de Deutsche Telekom, care atesta cunoasterea modului de functionare a platformei SAP in modulul SAP P90 special pentru resurse umane pe domeniul contract management si payroll.
Feb 2018 - Mar 2018: AMS Certificate
Training intern Deutsche Telekom pentru atestarea cunostintelor de operare a Ticketing Tool AMS
Mar 2014 - Apr 2014: Office Training
Atestat operare Office 2007, absolvit in cadrul companiei Bosch
Sep 2004 - Aug 2008: Atestat Informatica la terminarea liceului
Atestat informatica obtinut cu nota 9
Jan 1994 - Jan 2009: Atestat limba Germana DSD
Atestat de germana grad nativ(C2) obtinut din Germania si de la Ministerul Educatiei Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close