Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.05.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.09.2014

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sunt proactiv, cu simtul umorului si dornic sa invat lucruri noi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar (overheads controller)

Responsabilitati:

Revizuirea procedeelor standard de raportare a cheltuielilor generale.
Îndeplinirea rolului de persoană de contact, vizavi de toate solicitările pe parte de control costuri și buget.
Identificarea tendințelor și perspectivelor legate de cheltuieli, intervine și oferă consultanță responsabililor de
buget, acolo unde se impune.
Reconcilierea, analiza și transmiterea previziunile privind costurile și bugetul cheltuielilor generale.
Efectuarea analizelor ad-hoc, după necesitate.

01.02.2018 - 30.11.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea extraselor bancare in RON si valuta.
Confirmare solduri clienti.
Analiza soldului contului 419.
Arhivarea documentelor contabile.

01.05.2016 - 28.02.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Verificarea documentelor de contabilitate primara si documentelor ce fac parte din procedurile interne ale companiei, intocmite in statii (registru casa, facturi emise pe bonuri fiscale, pv-uri miscari speciale, drive-off, bancnote false)
• Transmiterea si contabilizarea pv-urilor de diferenta depunere emise de banca.
• Verificarea receptiilor de marfa, identificarea erorilor si comunicarea corectiilor catre departamentul Logistica si statii.
• Contabilizarea produselor multibonus , verificarea tuturor tranzactiilor (tranzactii cash, bancare, miscari speciale de carburanti) , reconcilierea lunara a stocurilor existente la statii cu stocurile din contabilitate.
• Verificarea documentelor de promotii intocmite in statii, a inregistrarilor si a stocului din contabilitate , verificarea raportului de gestiune si a autoinventarului.
• Reconcilierea lunara a bazei de date din sistemul operational al statiei (Gestpos) cu rapoartele lunare din fiecare statie pentru toate tipurile de tranzactii si pregatirea acesteia pentru import in programul de contabilitate Navision.
• Valorificarea inventarelor si inregistrarea acestora in programul de contabilitate.
• Colaborarea si comunicarea cu departamentele ce au o legatura atat directa cat si indirecta cu departamnetul contabilitate statii.
• Optimizarea proceselor si comunicarea acestora catre statii.
• Crearea de noi proceduri ce pot duce la o eficienta ridicatata a personalului din statii.
• Suport pentru toate problemele si nelamuririle personalului din statii.

01.06.2013 - 31.05.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1) Intocmirea zilnica a situatiilor comenzilor primite de la clienti.
2) Intocmirea zilnica a avizelor si facturilor de livrare catre clientii in conformitate cu instructiunile primite si cu politica finaciar-contabila a companiei.
3) Colaborarea in mod direct cu colegii de pe back-office (departament comercial) in vederea intocmirii in timp util si corect a facturilor.
4) Transmiterea catre clienti a facturilor in original semnate si stampilate la sfarsit de luna pe baza de borderou.
5) Actualizarea bazei de date a clientilor si furnizorilor.
6) Raportarea situatiei facturilor emise pe tip de client la sfarsit de luna conform solicitarilor.
7) Intocmirea lunara a diverselor rapoarte, la solicitarea superiorului ierarhic.
8) Inregistrarea in sistem a tuturor operatiunilor legate de tranzactiile efectuate.
10) Participarea, la solicitarea superiorului ierarhic, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele detinute, pentru a contribui la realizarea obietivelor echipei.
11) Reconciliere periodică de sold, cu furnizorii de mărfuri si clienti.
12) Asigurarea existentei si valabilitatea documentelor de lucru scrise necesare activitatii desfășurand activitatea conform termenelor si conditiilor stabilite.
13) Controlul şi contabilizare facturilor de marfă, a notelor de credit furnizori, a retururilor de marfă etc.
14) Arhivarea documentelor fiscale.

01.08.2012 - 01.06.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator pc (contabilitate primara)

Responsabilitati:

1) Relationarea cu clientii si furnizorii firmei Right Betting, conform normelor de ROI SI ROF.
2) Utiliarea echipamntelor din dotarea punctului de lucru.
3) Respetarea prevederilor legale in vigoare, mentinerea in permanenta a comunicarii on-line cu ofiterul de serviciu.
4) Completarea corecta la zi a documentelor contabile aferent activitatilor din cadrul companiei.
5) Pastrarea si utilizarea valorilor materiale si banesti ale companieiin conformitate cu reglementarile in vigoare.
6) Respectarea secretului profesional.
7) Mentinerea locului de munca la standardele impuse de companie.
8) Completare documente contabilitate primara (registru de casa).
9) Verificarea datelor de pa facturile emise de catre furnizor pentru punctul de lucru.
10) Arhivarea documentelor contabile.

01.03.2011 - 31.08.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier pariuri sportive

Responsabilitati:

introducerea datelor in sistemul de operare
emiterea biletelor
completarea documentelor contabile la sfarsit de zi

01.05.2010 - 01.10.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: operator telesalles

Responsabilitati:

Mentinerea portofoliului de clienti si contactarea acestora.
Asistenta clientilor.
Atingerea targett-ului propus in fiecare luna lucratoare.
Mediu de lucru tanar si dinamic.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Constantin Brancoveanu din Braila.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la George Valsan din Faurei.

Premii

Calificari
Apr 2018: Cursuri Web design (HTML, CSS)

Feb 2018: Cursuri baze de date SQL

Traininguri
Oct 2017: Utilizarea programului de tip ERP SAP

May 2016 - May 2017: Utilizarea programului de tip ERP Navision

Aug 2014 - Oct 2014: Utilizarea programului de tip ERP Nexus Media.

Proiecte
Sep 2006 - May 2007: Proiect Informatica
Proiect sustinut pentru obtinerea atestatului de competente profesionale operare PC si creare baze de date ACCES.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close